Перспективний план роботи над науково-методичною проблемою самоосвіти вчителя
«Ігрові методи навчання на уроках математики
в початкових класах»
№ |
Завдання |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Примітка |
1. |
Діагностика власних навичок організації навчальної діяльності учнів; аналіз професійних недоліків; планування та організація роботи над методичною проблемою.
|
Діагностування власної педагогічної майстерності. Аналіз професійних недоліків. |
вересень |
|
2. |
Опрацювання та проаналізувати літературу, матеріали передового педагогічного досвіду та інтернет-ресурсів з обраної теми.
|
Вивчення досвіду роботи педагогів по вибраній темі, вивчення педагогічної літератури; перегляд відеоуроків; добір методів практичної частини для використання на уроці.
|
постійно |
|
3. |
Застосування набутих знань у особистій педагогічній діяльності |
Самоаналіз та самооцінка своїх уроків |
постійно |
|
4. |
Практичне застосування набутих знань у особистій педагогічній діяльності. |
Аналіз форм, методів, способів діяльності по самоосвіті. |
постійно |
|
5. |
Розроблення індивідуальної програми розвитку для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах (8 годин) |
ВІППО |
листопад |
|
6. |
Гра, як метод навчання. |
Участь у конференції наУрок |
листопад |
|
7. |
Вебінар «Лепбук як засіб інтерактивної взаємодії у 1 класі НУШ ( всеосвіта). |
Застосування методу навчання на уроках математики |
постійно |
|
8. |
Цікавинки у викладанні предметів початкової школи. ( всеосвіта).
|
Ознайомитися із сучасними технологіями навчання учнів початкових класів через залучення до практичної діяльності. |
грудень |
|
9. |
XV Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» (Осінь 2022) |
Участь в олімпіаді з математики. |
листопад |
|
10. |
Шкільна дистанційна Олімпіада Осінь – 2022 ( всеосвіта ) |
Участь в олімпіаді |
листопад |
|
11. |
Діагностика власних навичок організації навчальної діяльності учнів; аналіз професійних недоліків;
|
Діагностування власної педагогічної майстерності. Аналіз професійних недоліків. |
|
|