Керівник гуртка
Місяць
|
Дата
|
Тема
|
Мета
|
Обладнання
|
|
|
Знайомство
England!
|
Розвивати навички сприйняття іноземної мови відеозаписи,познайомити дітей із значенням англійської мови в сучасному світі, пробудити інтерес до вивчення іноземної мови, вчити дітей шанобливо ставитися один до одного,навчити дітей вітати один одного і знайомитися на англійській мові;
|
Ноутбук, аудіозапис пісні, іграшки.
|
|
Привітання
|
відпрацювати лексичні одиниці по темі з опорою на малюнки, практикувати вихованців у вживанні англійських слів „Hello!“та привітань на англійській мові, розвивати пізнавальні інтереси дітей, пам'ять, культуру спілкування та інтерес до вивчення англійської мови.
|
тематичні картки за темою уроку, кольорові малюнки за темою заняття, помічник ведмедик , м’яч.
|
|
Знайомство
|
відпрацювати лексичні одиниці по темі з опорою на малюнки, практикувати вихованців у вживанні англійських слів „Hello! I am….“ та привітань
|
тематичні картки за темою уроку, м’яч.
|
|
Мої почуття
|
відпрацювати лексичні одиниці по темі з опорою на малюнки, та пісню, практикувати вихованців у вживанні англійських слів, почуттів” How are you? I am happy” та привітань
|
тематичні картки за темою уроку, кольорові малюнки за темою заняття, помічник ведмедик , м’яч.
|
|
Як ти? Діти англії.
|
відпрацювати лексичні одиниці по темі з опорою на малюнки, та відео, практикувати вихованців у вживанні англійських слів, емоцій та привітань
|
тематичні картки за темою уроку, кольорові малюнки за темою , м’яч.
|
|
Хто ти? Я Українець
|
відпрацювати лексичні одиниці по темі з опорою на малюнки, практикувати вихованців у вживанні англійських слів, Who are you? I am boy/girl….. та привітань
|
тематичні картки за темою уроку, м’яч.
|
|
Прощання. Команди
|
Ознайомити дітей з новою лексикою, вчити дітей шанобливо ставитися один до одного, навчати дітей способам спільної інтелектуальної діяльності; створення умов в процесі спілкування, навчити дітей прощатися Goodbye, bye один з одним на англійській мові.
|
Тематичні картинки за темою заняття, м’яч.
|
|
Чарівні слова
|
Ознайомити дітей з новими словами по темі,”Thanks, please” розвиток навичок аудіювання та говоріння іноземною мовою, збагачення розмовного словника дитини.
|
малюнки із зображенням героїв казки «Вінні-Пух та всі-всі-всі»
|
|
|
Я на планеті.
|
Вивчити новий лексичний матеріал до теми, виховувати любов до природи, розвивати уяву, увагу та память, виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови.
|
картки із зображенням планети
|
|
Пори року. Літо.
|
Вивчити новий лексичний матеріал до теми, виховувати любов до природи, розвивати уяву, увагу та память, виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови.
|
картки із зображенням пори року
|
|
Пори року. Осінь
|
Вивчити новий лексичний матеріал до теми, виховувати любов до природи, розвивати уяву, увагу та память, виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови.
|
картки із зображенням пори року
|
|
Пори року. Зима
|
Вивчити новий лексичний матеріал до теми, виховувати любов до природи, розвивати уяву, увагу та память, виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови.
|
картки із зображенням пори року
|
|
Пори року. Весна
|
Вивчити новий лексичний матеріал до теми, виховувати любов до природи, розвивати уяву, увагу та память, виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови.
|
Вірш, картки із зображенням пори року
|
|
Погода
|
Вивчити новий лексичний матеріал до теми, виховувати любов до природи та погоди, розвивати уяву, увагу та память, виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови.
|
Пісня про погоду, картки із зображенням
|
|
Яка сьогодні погода?
|
Вивчити новий лексичний матеріал до теми, виховувати любов до природи, розвивати уяву, увагу та память, виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови.
|
Пісня про погоду, картки із зображенням
|
|
Граємося на дитячому майданчику
|
Вивчити новий лексичний матеріал до теми дія, виховувати любов до природи, розвивати уяву, увагу та память, виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови.
|
Картки із зображенням та пісня
|
|
|
Домашні тварини
|
ознайомлення з новими лексико-граматичним матеріалом, розширення знань вихованців з англійської мови;розширення інтересу дітей до вивчення англійської мови, виховувати дбайливе ставлення до тварин; виховувати активність дітей на занятті з англійської мови.
|
Картки із зображенням домашніх тварин
|
|
Мої тварини
|
ознайомлення з новими лексико-граматичним матеріалом, розширення знань вихованців з англійської мови;розширення інтересу дітей до вивчення англійської мови, виховувати дбайливе ставлення до тварин; виховувати активність дітей на занятті з англійської мови.
|
Картки із зображенням домашніх тварин та пісня
|
|
Лісові тварини
|
Вивчити лексичний матеріал по темі «Лісові тварини», тренувати правильну вимову англійських звуків. Розвивати логічне мислення та увагу дошкільнят, слухову пам'ять, увагу, ініціативність. Виховувати у дітей почуття дбайливого ставлення до природи та тварин зокрема. Створювати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови, намагатися викликати у дошкільнят бажання висловлюватися нею.
|
Картки із зображенням лісових звірів
|
|
Дикі тварини
|
Вивчити лексичний матеріал по темі «Лісові тварини», тренувати правильну вимову англійських звуків. Розвивати логічне мислення та увагу дошкільнят, слухову пам'ять, увагу, ініціативність. Виховувати у дітей почуття дбайливого ставлення до природи та тварин зокрема. Створювати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови, намагатися викликати у дошкільнят бажання висловлюватися нею.
|
Картки із зображенням лісових звірів
|
|
Подорож до зоопарку
|
розвивати інтерес до англійської мови; тренувати розуміння дітьми вивченого мовного матеріалу; формувати розуміння англійської мови на слух; покращувати навички усного мовлення; прищеплювати любов до природи та тваринного світу
|
аудіо запис англійських пісень, м’яч, картки із зображенням тварин, ілюстрації до казки про Язичок;
|
|
Улюбленці.
|
розвивати мовні та пізнавальні здібності дитини, спираючись на мовний досвід, як рідною, так і іноземною мовою, розвиток уяви і фантазії;розвивати у дітей навички діалогічного мовлення іноземною мовою; розвивати у дітей навички аудіювання (сприйняття іноземної мови на слух), виховувати лбов до тварин.
|
Картки із зображенням тварин, аудіозапис пісень про тварин
|
|
Мої вихованці
|
розвивати мовні та пізнавальні здібності дитини, спираючись на мовний досвід, як рідною, так і іноземною мовою, розвиток уяви і фантазії;розвивати у дітей навички діалогічного мовлення іноземною мовою; розвивати у дітей навички аудіювання (сприйняття іноземної мови на слух), виховувати лбов до тварин.
|
Картки із зображенням тварин, аудіозапис пісень про тварин
|
|
Казкові тварини
|
розвивати інтерес до англійської мови; тренувати розуміння дітьми вивченого мовного матеріалу; формувати розуміння англійської мови на слух; покращувати навички усного мовлення; прищеплювати любов до природи та тваринного світу
|
аудіо запис англійських пісень, м’яч, картки із зображенням тварин, ілюстрації до казки про Язичок; кольорові сліди тварин; клей, ножиці, кольоровий папір.
|
|
|
Моя сім'я
|
ввести лексичні одиниці по темі «Сім'я»; формувати навички монологічного мовлення; розвивати вміння використовувати відому інформацію англійською мовою; розвивати фонематичний слух, виховувати любов і дбайливе ставлення до членів своєї сім'ї
|
Лялька, тематичні малюнки
|
|
Сім Я
|
Навчати лексичні одиниці по темі «Сім'я»; формувати навички монологічного мовлення; розвивати вміння використовувати відому інформацію англійською мовою; розвивати фонематичний слух, виховувати любов і дбайливе ставлення до членів своєї сім'ї
|
Пісня, картки із зображенням членів сім'ї
|
|
Розучування вірша “Моя сім'я”
|
виховувати дітей цінностями родини, родинні зв’язки, виховувати повагу до старших людей та любов до своєї родини, розвивати слухову та зорову память, доброту та повагу
|
Вірш, картки із зображенням членів сім'ї
|
|
Моя родина
|
Навчити використовувати знання дітям про членів родини, родинні зв’язки, виховувати повагу до старших людей та любов до своєї родини, розвивати слухову та зорову память, доброту та повагу
|
Картки із членами сімї
|
|
Свято святого Миколая
|
Виховувати у дітей цікавість до особливостей святкування зимових свят в англомовних країнах,вивчення нових слів розвивати увагу і пам’ять.
|
Пісня та картка свят
|
|
Новорічні свята Розучування новорічної пісні
|
навчити дітей вірно висловлюватися за темою заняття; познайомити їх з особливостями святкування зимових свят в англомовних країнах. Виховувати у дітей цікавість до особливостей святкування зимових свят в англомовних країнах,вивчення нових слів розвивати увагу і пам’ять.
|
Демонстраційні картки, наочний матеріал, сніговик запис пісні
|
|
Різдво!
|
Виховувати у дітей цікавість до особливостей святкування зимових свят в англомовних країнах,вивчення нових слів розвивати увагу і пам’ять.
|
співати пісні
|
|
Новий рік
|
Виховувати у дітей цікавість до особливостей святкування зимових свят в англомовних країнах,вивчення нових слів розвивати увагу і пам’ять.
|
Співати пісні
|
|
|
Моє обличчя
|
ознайомити вихованців із новою лексикою, удосконалювати комунікативні здібності,навчити правильній вимові іншомовних слів; розвивати пам'ять, акуратність, увагу, розширяти світогляд вихованців.виховувати любов та повагу один до одного (почуття ввічливості під час спілкування); виховувати інтерес до вивчення англійської мови;
|
роздатковий матеріал, картки, м'яч.
|
|
|
Моє тіло
|
ознайомити вихованців із новою лексикою, удосконалювати комунікативні здібності,навчити правильній вимові іншомовних слів; розвивати пам'ять, акуратність, увагу, розширяти світогляд
|
роздатковий матеріал, картки,
|
|
Одягаємся
|
Виховувати інтерес до англійської мови, формувати навички самоконтролю, здорового способу життя, розвивати мовне мислення, фонетичний слух, ролзвивати мову вихованців їх словниковий запас
|
Малюнки із зображенням одягу, паперові ляльки з одягом
|
|
Мій одяг
|
Виховувати інтерес до англійської мови, формувати навички самоконтролю, здорового способу життя, розвивати мовне мислення, фонетичний слух, ролзвивати мову вихованців їх словниковий запас
|
Малюнки із зображенням одягу, паперові ляльки з одягом
|
|
Мій будинок
|
Вивчити лексику теми, розвивати увагу, уяву, виховувати дбайливе ставлення до свого помешкання.
|
Малюнки із зображенням будинку, кімнат в будинку
|
|
Дім
|
Вивчити лексику теми, розвивати увагу, уяву, виховувати дбайливе ставлення до свого помешкання
|
Картки із зображенням кімнат
|
|
Мої меблі
|
Вивчити лексичний матеріал з теми,Виховувати інтерес до англійської мови, формувати навички самоконтролю, здорового способу життя, розвивати мовне мислення, фонетичний слух, ролзвивати мову вихованців їх словниковий запас
|
Малюнки із зображенням меблів
|
|
Будинок моєї мрії
|
Вивчити лексичний матеріал з теми,Виховувати інтерес до англійської мови, формувати навички самоконтролю, здорового способу життя, розвивати мовне мислення, фонетичний слух, ролзвивати мову вихованців їх словниковий запас
|
Малюнки із зображенням будинку, кімнат в будинку та меблів
|
|
|
Цифри
|
формування лексичних навичок рахунки в межах 3 ,навчати дітей розуміти на слух і вживати нові лексичні одиниці, тренувати дітей в проголошенні звуків;навчати співвідносити цифру з кількістю предметів, навчати послідовно вважати в межах 3, а також називати лексичні одиниці ізольовано
|
; ігровий персонаж - кролик Банні плакат із зображенням замку з десятьма вікнами з «відкриває віконницями, в яких знаходяться картки із зображенням цифр (від« 1 »до« 3 »
|
|
Цифри. Чарівний рахунок
|
формування лексичних навичок рахунки в межах 6 ,навчати дітей розуміти на слух і вживати нові лексичні одиниці, тренувати дітей в проголошенні звуків;навчати співвідносити цифру з кількістю предметів, навчати послідовно вважати в межах 6, а також називати лексичні одиниці ізольовано
|
ігровий персонаж - кролик Банні плакат із зображенням замку з десятьма вікнами з «відкриває віконницями, в яких знаходяться картки із зображенням цифр (від« 1 »до« 6»); картинки із зображеннями різних за кількістю предметів
|
|
Кольори
|
Вивчити назви кольорів. Розвивати мовленнєві навички; розвивати уяву та увагу; розвивати дрібну моторику.
Виховувати культуру спілкування; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови та навчання в цілому.
|
Картки з кольорами,співати пісні
|
|
Кольорова веселка
|
закріпити назви кольорів. Розвивати мовленнєві навички; розвивати уяву та увагу; розвивати дрібну моторику.
Виховувати культуру спілкування; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови та навчання в цілому.
|
Картки з кольорами, пісні
|
|
Природні кольори
|
Назви кольори в природі. Розвивати мовленнєві навички; розвивати уяву та увагу; розвивати дрібну моторику.
Виховувати культуру спілкування; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови та навчання в цілому.
|
Картки з кольорами, співати пісню
|
|
Фігури в природі
|
Вивчити назви фігури. Розвивати мовленнєві навички; розвивати уяву та увагу; розвивати дрібну моторику.
Виховувати культуру спілкування; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови та навчання в цілому.
|
Картки із зображенням фігур
|
|
Симетрія навколо
|
Вивчити назви кольорів ,фігур та симетрія. Розвивати мовленнєві навички; розвивати уяву та увагу; розвивати дрібну моторику.
Виховувати культуру спілкування; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови та навчання в цілому.
|
тематичні картки, відео записи,
|
|
Кольоровий світ
|
Практикувати у вживанні назви йифри,кольрів,фігур та симетричних предметів, розвивати мовленнєві навички; розвивати уяву та увагу; розвивати дрібну моторику, виховувати культуру спілкування
|
тематичні картки
створити геометричну тварину
|
|
|
Їжа
|
Розширити словник дітей назвами деяких продуктів харчування, закріпити вміння розуміти запитання вихователя та відповідати на них, розвивати навички спілкування, виховувати інтерес до іноземної мови.
|
іграшкова лисичка, картинки з зображення продуктів харчування (хліб, масло, сир, цукор, молоко, морозиво, цукерка, ковбаса, сік), картинки для гри.
|
|
Здорова їжа
|
Розширити словник дітей назвами деяких продуктів харчування, закріпити вміння розуміти запитання вихователя та відповідати на них, розвивати навички спілкування, виховувати інтерес до іноземної мови.
|
іграшкова лисичка, картинки з зображення продуктів
|
|
Квіти для мами
|
Ознайомити з новими словами по темі, розвивати мотивацію до вивчення англійської мови,
|
Малюнки із зображенням квітів
|
|
Фрукти
|
Ознайомити з новими словами по темі, розвивати мотивацію до вивчення англійської мови, розвивати мовленнєву реакцію, виховувати турботливе ставлення до навколишнього середовища, розвивати вміння вести діалог.
|
Тематичні картки по темі « Фрукти», кошик з іграшковими фруктами, ноутбук
|
|
Овочі
|
Ознайомити з новими словами по темі ,розвивати діалогічне мовлення, мовленнєву інтуїцію, увагу і пам’ять дітей; формувати навички мовленнєвого етикету (привітання, прощання, подяка);
виховувати культуру спілкування, інтерес до вивчення іноземної мови;відпрацювати лексичні одиниці з даної теми;вправляти малят у виконанні пісень англійською мовою.
|
тематичні картки, аудіо записи, мікрофон, картинки (магазин, банк, гроші), муляжі овочів
|
|
Посуд
|
Ввести нову лексику назви посуду. Розвивати мовленнєві навички; розвивати уяву та увагу; розвивати дрібну моторику.
Виховувати культуру спілкування; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови та навчання в цілому.
|
Малюнки із зображенням посуду
|
|
Посуд
|
закріпити назви посуду. Розвивати мовленнєві навички; розвивати уяву та увагу; розвивати дрібну моторику.
Виховувати культуру спілкування; виховувати інтерес до вивчення
|
Малюнки із зображенням посуду
|
|
Ідемо на пікнік
|
Закріпити вивчений матеріал. Розвивати мовленнєві навички; розвивати уяву та увагу; розвивати дрібну моторику.
Виховувати культуру спілкування; виховувати інтерес до вивчення
|
Тематичні картки та ігри
|
|
|
Моя улюблена іграшка
|
Ознайомити з новими словами,навчити дітей вірно висловлюватись по темі “Іграшки”, узагальнити знання дітей з тем "Сімяя”, “Кольори”, “Цифри”, розвивати увагу і пам’ять, вміння діалогічного мовлення, виховувати культуру спілкування, взаємоповагу , інтерес до англійської мові.
|
іграшка свинки Пеппи, чарівна коробка, іграшки, малюнки родини свинки Пеппи, телевізор з записами пісень.
|
|
Іграшки
|
Практикувати у вживанні назви іграшок, розвивати мовленнєві навички; розвивати уяву та увагу; розвивати дрібну моторику, виховувати культуру спілкування; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови
|
Відеоролики з піснями
|
|
Транспорт
|
Практикувати у вживанні назви іграшок, розвивати мовленнєві навички; розвивати уяву та увагу; розвивати дрібну моторику, виховувати культуру спілкування; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови
|
Відеозапис пісні
|
|
Транспорт
|
Практикувати у вживанні назви іграшок, розвивати мовленнєві навички; розвивати уяву та увагу; розвивати дрібну моторику, виховувати культуру спілкування; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови
|
Тематичні картки та ігри
|
|
Щоденні справи
|
Ознайомити з новими словами,навчити дітей вірно висловлюватись по темі та розвивати увагу і пам’ять, вміння діалогічного мовлення, виховувати культуру спілкування, взаємоповагу , інтерес до англійської мові.
|
Тематичні картки та ігри
|
|
Щоденні справи
|
Закріпити слова,навчити дітей вірно висловлюватись по темі та розвивати увагу і пам’ять, вміння діалогічного мовлення, виховувати культуру спілкування, взаємоповагу , інтерес до англійської мові.
|
Пісня та картки із зображенням щоденних справ
|
|
Допомога по дому
|
Ознайомити з новими словами,навчити дітей вірно висловлюватись по темі та розвивати увагу і пам’ять, вміння діалогічного мовлення, виховувати культуру спілкування, взаємоповагу , інтерес до англійської мові.
|
Співаємо пісню
|
|
Домашні обовязки
|
Закріпити слова,навчити дітей вірно висловлюватись по темі та розвивати увагу і пам’ять, вміння діалогічного мовлення, виховувати культуру спілкування, взаємоповагу , інтерес до англійської мові.
|
Тематичні картки та ігри
|
|
Прибираємо іграшки
|
Закріпити слова,навчити дітей вірно висловлюватись по темі та розвивати увагу і пам’ять, вміння діалогічного мовлення, виховувати культуру спілкування, взаємоповагу , інтерес до англійської мові.
|
Іграшка ведмедик, картки із зображенням
|
|
|
Навколо міста
|
Ознайомити з новими словами,навчити дітей вірно висловлюватись по темі та розвивати увагу і пам’ять, вміння діалогічного мовлення, виховувати культуру спілкування, взаємоповагу , інтерес до англійської мові.
|
Іграшка ведмедик, картки із зображенням міст
|
|
Моє місто
|
Закріпити слова,навчити дітей вірно висловлюватись по темі та розвивати увагу і пам’ять, вміння діалогічного мовлення, виховувати культуру спілкування, взаємоповагу , інтерес до англійської мові.
|
Іграшка ведмедик, картки із зображенням міст
|
|
Будівлі та вулиці
|
Ознайомити з новими словами,навчити дітей вірно висловлюватись по темі та розвивати увагу і пам’ять, вміння діалогічного мовлення, виховувати культуру спілкування, взаємоповагу , інтерес до англійської мові.
|
Тематичні картки та ігри
|
|
Їдемо за місто
|
формувати вміння дітей сприймати на слух та розуміти англійські висловлювання. Закріплювати вміння будувати прості розповідні речення англійською.
|
Іграшка ведмедик, картки із зображенням міст
|
|
Зустрічаємо гостей
|
формувати вміння дітей сприймати на слух та розуміти англійські висловлювання. Закріплювати вміння будувати прості розповідні речення англійською. Вчити розуміти англійські фрази і слова. Збагачувати активний словниковий запас дітей. Закріплювати вживання слів з теми: «Привітання», «Знайомство», «Тварини», «Кольори», «Сім’я», «Фрукти та овочі», «Одяг» , «Рахунок до 10». Розвивати мовлення, комунікативні навички, мислення, пам'ять , увагу, фонематичний слух. Спонукати правильно вимовляти звуки в словах. Виховувати товариськість, пізнавальний інтерес
|
Іграшка ведмедик, картки із зображенням міст Англії, запис пісні
|
|
Гість з Англії
|
формувати вміння дітей сприймати на слух та розуміти англійські висловлювання. Закріплювати вміння будувати прості розповідні речення англійською. Вчити розуміти англійські фрази і слова. Збагачувати активний словниковий запас дітей. Закріплювати вживання слів з теми: «Привітання», «Знайомство», «Тварини», «Кольори», «Сім’я», «Фрукти та овочі», «Одяг» , «Рахунок до 10». Розвивати мовлення, комунікативні навички, мислення, пам'ять , увагу, фонематичний слух. Спонукати правильно вимовляти звуки в словах. Виховувати товариськість, пізнавальний інтерес
|
Іграшка ведмедик, картки із зображенням міст Англії, запис пісні
|
|
Закріплення і повторення лексичного матеріалу по всьому курсу. " В пошуках скарбів”
|
формувати вміння дітей сприймати на слух та розуміти англійські висловлювання. Закріплювати вміння будувати прості розповідні речення англійською. Вчити розуміти англійські фрази і слова. Збагачувати активний словниковий запас дітей. Закріплювати вживання слів з усіх тем. Розвивати мовлення, комунікативні навички, мислення, пам'ять , увагу, фонематичний слух. Спонукати правильно вимовляти звуки в словах. Виховувати товариськість, пізнавальний інтерес
|
запис пісні, наочний матеріал
|
|
Закріплення і повторення лексичного матеріалу по всьому курсу. " В пошуках скарбів”
|
формувати вміння дітей сприймати на слух та розуміти англійські висловлювання. Закріплювати вміння будувати прості розповідні речення англійською. Вчити розуміти англійські фрази і слова. Збагачувати активний словниковий запас дітей. Закріплювати вживання слів з усіх тем. Розвивати мовлення, комунікативні навички, мислення, пам'ять , увагу, фонематичний слух. Спонукати правильно вимовляти звуки в словах. Виховувати товариськість, пізнавальний інтерес
|
Наочний матеріал, запис пісні
|