ГРУДЕНЬ
Дні/ Числа |
Лексична тема: «Зимові птахи» |
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Ознайомлення з оточуючим Бесіда: «Зимуючи птахи»; Д/гра: «Відлітає – не відлітає»; Бесіда: «Подбаємо про пташок»; Д/гра: «Хто зайвий?»; Д/гра: «Відгадай, що за птах»; Д/гра: «Назви ласкаво». |
Вправляти дітей у розпізнаванні зимуючих та перелітних птахів, закріпити будову тіла, чим вкрите тіло пташок; де мешкають, чим годуються, як пересуваються; визначити, чому ці птахи не відлітають в теплі краї, а залишаються зимувати; вчити дітей любити рідну природу, дбати про птахів взимку, підгодовувати їх. |
«Дитина у природному довкіллі» «Дитина в соціумі» «Гра дитини» «Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.) Число і цифра 5.Склад числа 5.
Математика(сер. підгр.) Число і цифра 3. Трикутник. |
Розглянути склад числа з двох менших чисел,продовжувати вправляти в лічбі предметів у межах 5, в умінні співвідносити кількість предметів із числами 1-5, учити виконувати словесну інструкцію, закріпити геометричні фігури. Закріпити число та цифру 3. Познайомити дітей із новою геометричною фігурою - трикутником. Учити знаходити трикутник серед інших геометричних фігур. |
« Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Сенсорно-моторний розвиток + конструювання Штрихування, обведення за контуром, трафаретів, викладання з мозаїки, розмальовування птахів кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюізенера |
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом; вирізати ножицями, викладати фігури з лічильних паличок, конструювати з паперу та з паличок Кюізенера. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
|
Індивідуальна робота Д/гра: «Назви фігуру»; Д/гра: «Скільки, котрий по порядку?»; Д/гра: «Чого не вистачає?»; Д/гра: «Що змінилось?»; Д/гра: «Склади картинку». |
Розвивати логічне мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Розвиток мовлення (ХМД) Д/гра: «Впізнай за описом»; Д/гра: « Один- багато»; Д/гра: « Хто зайвий?» Д/гра: « Назви ласкаво». Д/гра: « Котрий по порядку?». |
Продовжувати вчити утворювати множину іменників, узгоджувати числівники з іменниками у роді числі та відмінку; вживати пестливі слова, іменники у родовому відмінку; визначати зайвий предмет, класифікуючи його за певними ознаками.
|
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
Дні/ Числа |
Лексична тема: «Зима прийшла» |
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Ознайомлення з оточуючим Бесіда: «Зима прийшла»; Д/гра: «Буває - не буває»; Д/гра: «Подивись і відгадай»; Д/гра: «Склади сніжинку»; Д/гра: « Підбери за зразком». |
Закріпити та розширити знання дітей про зимові явища природи ( сніг, снігопад, паморозь), про властивості снігу(мокрий, ліпиться, розтає), особливості льоду, учити спостерігати за явищами неживої природи та вміло їх пояснювати |
«Дитина у природному довкіллі» «Дитина в соціумі» «Гра дитини» «Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.) Додавання. Знак «+».
Математика(сер. підгр.) Просторові відношення: глибокий, мілкий. Порядкова лічба. |
Сформувати уявлення про додавання як об’єднання груп предметів; ознайомити зі знаком «+»; закріпити площинні геометричні фігури; лічбу в межах 5: кількісну, порядкову, зворотну, лічбу ланцюжком, за допомогою різних аналізаторів. Ознайомити дітей з поняттями: глибокий, мілкий. Закріпити навички порядкової лічби. Закріпити вміння порівнювати множини предметів. |
« Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Сенсорно-моторний розвиток + конструювання Штрихування, обведення трафаретів, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюізенера |
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
|
Індивідуальна робота Д/гра: «Назви ‘’сусідів’’ числа»; Д/гра: «Де знаходиться іграшка»; Д/гра: «Утвори фігуру»; Д/гра: «Склади ціле з частин»; Д/гра: «Скільки, котрий по порядку». |
Розвивати логічне мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. Закріпити лічбу в межах 5: кількісну, порядкову, зворотну. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Розвиток мовлення (ХМД) Мовленнєва вправа: «Подуй на сніжинку»; Мовленнєва гра : «Сніговий ланцюжок»; Д/гра: «Що буває взимку»; Д/гра: «Сніг який?”; Мовленнєва гра: «’’Зимові’’ слова». Робота із мнемо таблицею: « Морозець»
|
Активізувати словник дітей словами з різних частин мови відповідно до теми. Розвивати зв’язне мовлення. Учити складати сюжетні розповіді за зразком, відповідати на запитання повними реченнями. Вчити узгоджувати іменники з іншими частинами мови у роді,числі та відмінку; утворювати множину іменників,вживати пестливі слова. Продовжувати вчити працювати із мнемо таблицями. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
|
Дні/ Числа |
Лексична тема: «Осінньо-зимовий одяг та взуття» |
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Ознайомлення з оточуючим Бесіда: «Який одяг коли треба одягати»; Д/гра: «Не помились»; Д/гра: «Розмалюємо одяг»; Д/гра: «Склади картинку»; Д/гра: «Чого не вистачає?». Бесіда про свято Святого Миколая. |
Вчити дітей правильно підбирати одяг та взуття по сезону, визначати властивості та якості зимового та осіннього одягу, вправляти у відгадуванні загадок про одяг, вчити складати розрізні картинки, працювати із мнемо таблицями. Розвивати зв’язне мовлення, зорову пам’ять, дрібну моторику пальців рук. Вчити дбайливо ставитись до своїх речей. |
«Дитина у природному довкіллі» «Дитина в соціумі» «Гра дитини» «Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.) Віднімання. Знак «-». Частина, ціле.
Математика(сер. підгр.) Число і цифра 4. Просторові відношення: праворуч, ліворуч, попереду,за. |
Формувати уявлення про віднімання (видалення з групи предметів її частини); ознайомити зі знаком «-»; учити читати запис прикладів із цифр; закріпити вміння використовувати знак «-» у розв’язуванні прикладів, уміння складати ціле із частин. Ознайомити дітей із числом і цифрою 4, розвивати вміння лічити предмети; закріпити навички розміщення предметів справа, зліва, попереду,за. |
« Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Сенсорно-моторний розвиток + конструювання Штрихування, обведення трафаретів, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера |
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями.. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
|
Індивідуальна робота Д/гра: « Четвертий зайвий» Д/гра: « Що змінилося?» Д/гра: « Чого не вистачає?» Д/гра: « Що для чого?» Д/гра: «Склади ціле з частин». |
Розвивати логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. Вчити класифікувати предмети за певними ознаками. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Розвиток мовлення Д/гра: «Впізнай за описом»; Д/гра: «Скільки, котрий по порядку»; Д/гра: «Один-багато»; Д/гра: «Назви ласкаво»; Д/гра: «Скажи навпаки»; Відгадування загадок про осінній та зимовий одяг, робота із мнемо таблицею. Опис предметів одягу та взуття за схемою.
|
Активізувати словник дітей словами з різних частин мови відповідно до теми. Розвивати зв’язне мовлення. Учити складати сюжетні розповіді за зразком, відповідати на запитання повними реченнями. Вчити узгоджувати іменники з іншими частинами мови у роді,числі та відмінку; утворювати множину іменників,вживати пестливі слова та слова-антоніми. Продовжувати вчити дітей відгадувати загадки,працювати із мнемо таблицями. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
|
Дні/ Числа |
Лексична тема:«Новий рік крокує по землі» |
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Сенсорно-моторний розвиток + конструювання Штрихування, обведення трафаретів, за контуром новорічних прикрас,викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера |
Закріпити з дітьми знання про новорічне свято, про його традиції. Вивчати вірші, пісні, загадки. Створити в групі позитивний новорічний настрій. Вчити складати розрізні картинки, працювати із мнемо таблицями. Розвивати зв’язне мовлення, зорову пам’ять, дрібну моторику пальців рук. Виготовляти новорічні іграшки своїми руками. |
«Дитина у природному довкіллі» «Дитина в соціумі» «Гра дитини» «Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.) Числа 1-4. Порядкова і кількісна лічба.
Математика(сер. підгр.) Квадрат. Порівняння форм предметів. Порівняння множин. |
Закріпити знання про утворення нових чисел шляхом додавання одиниці. Ознайомити дітей з геометричною фігурою квадрат, закріпити знання про цифру 4; вчити визначати відмінні та схожі ознаки фігур; розвивати вміння знаходити геометричні фігури серед оточуючих предметів. |
« Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Математика (ст. підгр.) . Числа 1-4. Порядкова і кількісна лічба.
Математика(сер. підгр.) Квадрат. Порівняння форм предметів. Порівняння множин. |
Закріпити знання про утворення нових чисел шляхом додавання одиниці. Ознайомити дітей з геометричною фігурою квадрат, закріпити знання про цифру 4; вчити визначати відмінні та схожі ознаки фігур; розвивати вміння знаходити геометричні фігури серед оточуючих предметів. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Індивідуальна робота Конструювання. Закріпити лічбу: кількісну, порядкову, зворотну, ланцюжком, за допомогою різних аналізаторів; кольори, числа, цифри . Д/гра: «Склади картинку». |
Розвивати логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Сюжетно рольова гра «Сім’я» |
Активізувати словник дітей словами з різних частин мови відповідно до теми. Розвивати зв’язне мовлення. Учити складати сюжетні розповіді за зразком, відповідати на запитання повними реченнями. Вчити узгоджувати іменники з іншими частинами мови у роді,числі та відмінку; утворювати множину іменників,вживати пестливі слова.
|
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |