Перспективний план вчителя-дефектолога на грудень.Для ЗДО компенсуючого типу в різновікової групі

Про матеріал
Перспективний план вчителя-дефектолога на грудень.Для ЗДО компенсуючого типу в різновікової групі
Перегляд файлу

                                                                                                       ГРУДЕНЬ

Дні/

Числа

Лексична тема: «Зимові птахи»

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

   

 

Ознайомлення з оточуючим

Бесіда: «Зимуючи птахи»;

Д/гра: «Відлітає – не відлітає»;

Бесіда: «Подбаємо про пташок»;

Д/гра: «Хто зайвий?»;

Д/гра: «Відгадай, що за птах»;

Д/гра: «Назви ласкаво».

 

Вправляти дітей у розпізнаванні зимуючих та перелітних птахів, закріпити будову тіла, чим вкрите тіло пташок; де мешкають, чим годуються, як пересуваються; визначити, чому ці птахи не відлітають в теплі краї, а залишаються зимувати; вчити дітей любити рідну природу, дбати про птахів взимку, підгодовувати їх.

 

«Дитина у природному довкіллі»

«Дитина в соціумі»

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

Вівторок

  

Математика (ст. підгр.)

Число і цифра 5.Склад числа 5.

 

 

 

Математика(сер. підгр.)

Число і цифра 3. Трикутник.

Розглянути склад числа з двох менших чисел,продовжувати вправляти в лічбі предметів у межах 5, в умінні співвідносити кількість предметів із числами 1-5, учити виконувати словесну інструкцію, закріпити геометричні фігури.

Закріпити число та цифру 3. Познайомити дітей із новою геометричною фігурою - трикутником. Учити знаходити трикутник серед інших геометричних фігур.

« Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Середа

 

 

Сенсорно-моторний розвиток +

конструювання

Штрихування, обведення за контуром,  трафаретів, викладання з мозаїки, розмальовування  птахів кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюізенера

Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом; вирізати ножицями, викладати  фігури з лічильних паличок, конструювати з паперу  та з паличок Кюізенера.

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

Четвер

 

 

Індивідуальна робота

Д/гра: «Назви фігуру»;

Д/гра: «Скільки, котрий по порядку?»;

Д/гра: «Чого не вистачає?»;

Д/гра: «Що змінилось?»;

Д/гра: «Склади картинку».

Розвивати логічне мислення,  увагу, мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

   

 

Розвиток мовлення (ХМД)

 Д/гра: «Впізнай за описом»;

Д/гра: « Один- багато»;

Д/гра: « Хто зайвий?»

Д/гра: « Назви ласкаво».

Д/гра: « Котрий по порядку?».

Продовжувати вчити утворювати множину іменників, узгоджувати числівники з іменниками у роді числі та відмінку; вживати пестливі слова, іменники у родовому відмінку; визначати зайвий предмет, класифікуючи його за певними ознаками.

 

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

 

 

 

Дні/

Числа

Лексична тема: «Зима прийшла»

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

   

 

Ознайомлення з оточуючим

Бесіда: «Зима прийшла»;

Д/гра: «Буває - не буває»;

Д/гра: «Подивись і відгадай»;

Д/гра: «Склади сніжинку»;

Д/гра: « Підбери за зразком».

 

Закріпити та розширити знання дітей про зимові явища природи ( сніг, снігопад, паморозь), про властивості снігу(мокрий, ліпиться, розтає), особливості льоду, учити спостерігати за явищами неживої природи та вміло їх пояснювати

 

«Дитина у природному довкіллі»

«Дитина в соціумі»

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

Вівторок

  

Математика (ст. підгр.)

Додавання. Знак «+».

 

 

Математика(сер. підгр.)

Просторові відношення: глибокий, мілкий.

Порядкова лічба.

Сформувати уявлення про додавання як об’єднання груп предметів; ознайомити зі знаком «+»; закріпити площинні геометричні фігури; лічбу в межах 5: кількісну, порядкову, зворотну, лічбу ланцюжком, за допомогою різних аналізаторів.

Ознайомити дітей з поняттями: глибокий, мілкий. Закріпити навички порядкової лічби. Закріпити вміння порівнювати множини предметів.

« Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Середа

 

 

Сенсорно-моторний розвиток +

конструювання

Штрихування, обведення трафаретів, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюізенера

 

Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера.

 

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

Четвер

 

Індивідуальна робота

 Д/гра: «Назви ‘’сусідів’’ числа»;

 Д/гра: «Де знаходиться іграшка»;

 Д/гра: «Утвори фігуру»;

 Д/гра: «Склади ціле з частин»;

Д/гра: «Скільки, котрий по порядку».

Розвивати логічне мислення,  увагу, мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

Закріпити лічбу в межах 5: кількісну, порядкову, зворотну.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

  

 

Розвиток мовлення (ХМД)

Мовленнєва вправа: «Подуй на сніжинку»;

Мовленнєва гра : «Сніговий ланцюжок»;

Д/гра: «Що буває взимку»;

Д/гра: «Сніг який?”;

Мовленнєва гра: «’’Зимові’’ слова».

Робота із мнемо таблицею: « Морозець»

 

 

 

 

 

Активізувати словник дітей словами з різних частин мови відповідно до теми. Розвивати зв’язне мовлення. Учити складати сюжетні розповіді за зразком, відповідати на запитання повними реченнями. Вчити узгоджувати іменники з іншими частинами мови у роді,числі та відмінку;

утворювати множину іменників,вживати пестливі слова.

Продовжувати  вчити працювати із мнемо таблицями.

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

Дні/

Числа

Лексична тема: «Осінньо-зимовий одяг та взуття»

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

   

 

Ознайомлення з оточуючим

Бесіда: «Який одяг коли треба одягати»;

Д/гра: «Не помились»;

Д/гра: «Розмалюємо одяг»;

Д/гра: «Склади картинку»;

Д/гра: «Чого не вистачає?».

Бесіда про свято Святого Миколая.

Вчити дітей правильно підбирати одяг та взуття  по сезону, визначати властивості та якості зимового та осіннього одягу, вправляти у відгадуванні загадок про одяг, вчити складати розрізні картинки, працювати із мнемо таблицями. Розвивати зв’язне мовлення, зорову пам’ять, дрібну моторику пальців рук.

Вчити дбайливо ставитись до своїх речей.

 

«Дитина у природному довкіллі»

«Дитина в соціумі»

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

Вівторок

 

Математика (ст. підгр.)

 Віднімання.  Знак  «-». Частина, ціле.

 

 

Математика(сер. підгр.)

Число і цифра 4. Просторові відношення: праворуч, ліворуч, попереду,за.

Формувати уявлення про віднімання (видалення з групи предметів її частини); ознайомити зі знаком «-»; учити читати запис прикладів із цифр; закріпити вміння використовувати знак «-» у розв’язуванні прикладів, уміння складати ціле із частин.

Ознайомити дітей із числом і цифрою 4, розвивати вміння лічити предмети;  закріпити навички розміщення предметів справа, зліва, попереду,за.

« Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Середа

 

Сенсорно-моторний розвиток +

конструювання

Штрихування, обведення трафаретів, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера

 

Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера; розмальовувати кольоровими олівцями та вирізати предмети ножицями..

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

Четвер

 

Індивідуальна робота

Д/гра: « Четвертий зайвий»

Д/гра: « Що змінилося?»

Д/гра: « Чого не вистачає?»

Д/гра: « Що для чого?»

Д/гра: «Склади ціле з частин».

Розвивати логічне мислення,  увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

Вчити класифікувати предмети за певними ознаками.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

 

 

Розвиток мовлення

Д/гра: «Впізнай за описом»;

Д/гра: «Скільки, котрий по порядку»;

Д/гра: «Один-багато»;

Д/гра: «Назви ласкаво»;

Д/гра: «Скажи навпаки»;

Відгадування загадок про осінній та зимовий

одяг, робота із мнемо таблицею.

Опис предметів одягу та взуття за схемою.

 

 

Активізувати словник дітей словами з різних частин мови відповідно до теми. Розвивати зв’язне мовлення. Учити складати сюжетні розповіді за зразком, відповідати на запитання повними реченнями. Вчити узгоджувати іменники з іншими частинами мови у роді,числі та відмінку;

утворювати множину іменників,вживати пестливі слова та слова-антоніми.

Продовжувати  вчити дітей відгадувати загадки,працювати із мнемо таблицями.

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

Дні/

Числа

Лексична тема:«Новий рік крокує по землі»

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

  

 

Сенсорно-моторний розвиток +

конструювання

Штрихування, обведення трафаретів, за контуром новорічних прикрас,викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюїзенера

 

Закріпити з дітьми знання про новорічне свято, про його традиції. Вивчати вірші, пісні, загадки. Створити в групі позитивний новорічний настрій.

Вчити складати розрізні картинки, працювати із мнемо таблицями.

 Розвивати зв’язне мовлення, зорову пам’ять, дрібну моторику пальців рук.

Виготовляти новорічні іграшки своїми руками.

 

«Дитина у природному довкіллі»

«Дитина в соціумі»

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

Вівторок

Математика (ст. підгр.)

 Числа 1-4. Порядкова і кількісна лічба.

 

Математика(сер. підгр.)

Квадрат. Порівняння форм предметів. Порівняння множин.

Закріпити знання про утворення нових чисел шляхом додавання одиниці.

Ознайомити дітей з геометричною фігурою квадрат, закріпити знання про цифру 4; вчити визначати відмінні та схожі ознаки фігур; розвивати вміння знаходити  геометричні фігури серед оточуючих предметів.

 

« Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Середа

 

 

Математика (ст. підгр.)

. Числа 1-4. Порядкова і кількісна лічба.

 

Математика(сер. підгр.)

Квадрат. Порівняння форм предметів. Порівняння множин.

Закріпити знання про утворення нових чисел шляхом додавання одиниці.

Ознайомити дітей з геометричною фігурою квадрат, закріпити знання про цифру 4; вчити визначати відмінні та схожі ознаки фігур; розвивати вміння знаходити  геометричні фігури серед оточуючих предметів.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

Четвер

 

 

Індивідуальна робота Конструювання.

Закріпити лічбу: кількісну, порядкову, зворотну, ланцюжком, за допомогою різних аналізаторів; кольори, числа, цифри .

Д/гра: «Склади картинку».

Розвивати логічне мислення,  увагу, зорову пам’ять, зв’язне мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

   

 

 

Сюжетно рольова гра «Сім’я»

Активізувати словник дітей словами з різних частин мови відповідно до теми. Розвивати зв’язне мовлення. Учити складати сюжетні розповіді за зразком, відповідати на запитання повними реченнями. Вчити узгоджувати іменники з іншими частинами мови у роді,числі та відмінку;

утворювати множину іменників,вживати пестливі слова.

 

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний  простір»

 

docx
Додано
17 жовтня
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку