Перспективний план вчителя-дефектолога на листопад.Для ЗДО компенсуючого типу в різновікової групі.

Про матеріал
Перспективний план вчителя-дефектолога на листопад.Для ЗДО компенсуючого типу в різновікової групі.
Перегляд файлу

                                                                                 ЛИСТОПАД

Дні/

Числа

Лексична тема: “Свійськи птахи”

 

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

   

 

Ознайомлення з оточуючим

Бесіда: « Птахи у нашому дворі»;

Д/гра: « Хто у кого дитинча?» ( ст. п-а )

Д/гра: « Назви частини тіла» ( ст. п-а)

Д/гра: « Відгадай загадку, покажи відгадку»

 ( ст. п-а)

Д/гра: « Хто як кричить?» ( сер. п-а) Пальчик. вправа: «Вийшла курочка гулять»

 

Познайомити дітей із назвами свійських птахів та їх дитинчат; будовою тіла, чим живляться, де мешкають, як пересуваються, яку користь приносять людині.

Вчити відгадувати загадки про свійських птахів, працювати із мнемо - таблицями та опорними схемами при описуванні  свійських птахів.

 

« Мовлення дитини»

« Дитина у природному довкіллі»

« Гра дитини

»

« Сенсорно-пізнавальний простір»

Вівторок

  

Математика (ст. підгр.)

Куля, куб. Числа 1-4.

 

 

Математика(сер. підгр.)

Орієнтування у часі. Величина предметів.

Формувати уявлення про куб та кулю, уміння розпізнавати геометричні фігури в предметах навколишнього середовища; продовжувати вчити відрізняти об’ємні фігури від плоских; закріпити поняття «раніше», «пізніше».

Закріпити місце чисел 1-4 у числовому ряді.

Учити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, вечір, ранок.

Вправляти у порівнянні предметів за величиною. Закріпити числа та цифри в межах 2.

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно-пізнавальний простір»

Середа

 

Сенсорно-моторний розвиток +

конструювання

Робота з трафаретами, штрихування, обведення по контуру свійських птахів, розмальовування їх кольоровими олівцями;

Конструювання пташки з паперу, викладання з лічильних паличок, робота з пал.Кюїзенера.

 

Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера.

 

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

Четвер

 

Індивідуальна робота

Д/гра: «Склади ціле з частин»; «Знайди пару»

Д/гра: «Утвори фігуру» ( з лічильних палич.)

Д/гра: « Назви «сусідів» числа».

Розвивати логічне мислення,  увагу, мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у закріпленні місця числа у числовому ряді, знаходженні «сусідів» числа.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

 

Розвиток мовлення

Гра/ драматизація казки: «Колосок»;

Д/гра: « Назви дитинчат»

Д/гра: « Назви ласкаво»

Д/гра: « Один - багато»

Д/гра: « Якої пташки не стало?»

Д/гра: « Четвертий зайвий»

Д/гра: « Скільки, котрий по порядку?»

 

 

Вчити дітей грі/драматизації казки, відтворювати за допомогою пальчикового театру певні події.

Продовжувати вчити утворювати множину іменників, узгоджувати числівники з іменниками у роді числі та відмінку; вживати пестливі слова, іменники у родовому відмінку; визначати зайвий предмет, класифікуючи його за певними ознаками.

 

«Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

«Гра дитини»

 

Дні/

Числа

Лексична тема: “Свійськи тварини”

 

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

   

 

Ознайомлення з оточуючим

Бесіда: «Свійськи тварини»;

Д/гра: «Назви дитинча»;

Д/гра: «Назви частини тіла»;

Д/гра: «Відгадай загадку, покажи відгадку»;

Д/гра: «Хто як кричить» (сер. п-а)

 

 

Вчити дітей розрізняти свійських тварин та їх дитинчат; де вони мешкають,чим живляться, як пересуваються, яку користь приносять людині. Вчити відгадувати загадки про свійських тварин, працювати із мнемо - таблицями та опорними схемами при описуванні свійських тварин. 

 

«Дитина у природному довкіллі»

«Дитина в соціумі»

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

Вівторок

  

Математика (ст. підгр.)

Числа 1-4. Квадрат, прямокутник.

 

 

 

Математика(сер. підгр.)

Високий, низький. Число і цифра 3.

Продовжувати формувати знання про склад числа 4; учити знаходити всі способи складання числа на основі практичних дій. Вправляти в умінні встановлювати  подібності та відмінності геометричних фігур:квадрата та прямокутника; ознайомити з новою назвою «чотирикутник»;

Учити утворювати наступне число шляхом додавання одиниці; продовжувати формувати вміння порівнювати предмети за висотою; правильно використовувати слова: ранок, вечір, день, ніч.

 

 

 « Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Середа

 

Сенсорно-моторний розвиток +конструюв.

Штрихування, обведення трафаретів,контурів свійських тварин, розмальовування їх кольоровими олівцями,вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, конструювання з паличок Кюізенера.

 

Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера.

 

 

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

Четвер

 

Індивідуальна робота

 Д/гра: «Назви дитинчат»;

 Д/гра: «Хто як кричить?»;

 Д/гра: «Утвори фігуру»;

 Д/гра: «Склади ціле з частин».

Розвивати логічне мислення,  увагу, мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

 

Розвиток мовлення (ХМД

Описування свійських тварин з опорою на схеми-таблиці (ст. п-а);

Читання української народної казки: «Котик та півник».

Продовжувати вчити утворювати множину іменників, узгоджувати числівники з іменниками у роді числі та відмінку; вживати пестливі слова, іменники у родовому відмінку; визначати зайвий предмет, класифікуючи його за певними ознаками.

Вчити уважно слухати педагога.

 

 

 

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

 

 

 

 

 

і/

Числа

Лексична тема: “Дикі  тварини”

 

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

 

Ознайомлення з оточуючим

Бесіда: «Дикі  тварини»;

Д/гра: «Назви дитинча»;

Д/гра: «Назви частини тіла»;

Д/гра: «Відгадай загадку, покажи відгадку»;

Д/гра: «Хто як кричить» (сер. п-а);

 

 

Вчити дітей розрізняти диких тварин та їх дитинчат; де вони мешкають,чим живляться, як пересуваються, які в них повадки. Вчити відгадувати загадки про диких тварин, працювати із мнемо - таблицями та опорними схемами при описуванні диких тварин. 

 

«Дитина у природному довкіллі»

«Дитина в соціумі»

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

Вівторок

  

Математика (ст. підгр.)

Утворення числа 5.Орієнтування на аркуші паперу.

 

Математика(сер. підгр.)

Просторові відношення: товстий, тонкий. Порівняння двох груп предметів.

 

Закріпити навички орієнтування на аркуші паперу.  Закріпити числа та цифри  в межах 4, місце числа у числовому ряді.. Познайомити з утворенням числа  5.

 

Вчити дітей порівнювати предмети за товщиною, оперувати поняттями «товстий», «тонкий»;розвивати вміння порівнювати різні групи предметів.

« Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Середа

 

Сенсорно-моторний розвиток +

конструювання

Штрихування, обведення трафаретів, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок

Кюізенера

 

Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера.

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

Четвер

 

Індивідуальна робота

 Д/гра: «Назви дитинчат»;

 Д/гра: «Хто де живе?»;

 Д/гра: «Утвори фігуру»;

 Д/гра: «Склади ціле з частин».

 

Розвивати логічне мислення,  увагу, мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

 

Розвиток мовлення (ХМД)

Читання укр. народної казки: «Рукавичка»; інсценування казки за допомогою пальчикового театру ( ст. п-а);

Д/гра: «Хто за ким?»;

Д/гра: «Четвертий зайвий»;

Д/гра: « Назви ласкаво»;

Д/гра: « Один-багато»;

Відгадування загадок про диких тварин;

Робота із мнемо таблицею: «Їжачок»;

Пальчикова гімнастика: «Зайченята».

 

Продовжувати вчити утворювати множину іменників, узгоджувати числівники з іменниками у роді числі та відмінку; вживати пестливі слова, іменники у родовому відмінку; визначати зайвий предмет, класифікуючи його за певними ознаками.

Вчити уважно слухати казку, відповідати на запитання за текстом казки повними реченнями.

Продовжувати вчити дітей працювати із мнемо таблицями, виконувати пальчикову гімнастику.

 

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

 

 

Дні/

Числа

Лексична тема: “Дикі  тварини”

               ( як до зими готуються)

          Завдання за лініями розвитку

          Освітні лінії

Понеділок

   

 

Ознайомлення з оточуючим

Бесіда:«Як тварини до зими готуються»;

Д/гра: «Назви дитинчат»;

Д/гра: «Хто де живе?»;

Д/гра: «Хто як до зими готується?»;

Д/гра: «Один-багато».

 

Познайомити дітей з тим, як дикі тварини готуються до зими, вчити розрізняти диких тварин та їх дитинчат; де вони мешкають,чим живляться, як пересуваються, які в них повадки. Вчити відгадувати загадки про диких тварин, працювати із мнемо - таблицями та опорними схемами при описуванні диких тварин. 

 

«Дитина у природному довкіллі»

«Дитина в соціумі»

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

Вівторок

  

Математика (ст. підгр.)

Підсумкове

 

 

 

 

Математика(сер. підгр.)

Підсумкове

 

Закріпити вміння співвідносити число і цифру, утворювати числа в межах 5; рахувати в межах 5: кількісна,порядкова, зворотна лічба, лічба за допомогою різних аналізаторів, лічба ланцюжком; закріпити склад чисел 2,3,4,5 з одиниць та двох менших;закріпити навички орієнтування у просторі, розрізняти площинні та об’ємні геометричні фігури.

Закріпити навички орієнтування у просторі, у часі, порівняння груп предметів, числа та цифри в межах 3, лічбу в межах 3: кількісну, порядкову, зворотну, геометричні фігури.

 

 

« Сенсорно-пізнавальний простір»

 « Гра дитини»

 « Мовлення дитини»

 

Середа

 

Сенсорно-моторний розвиток +

конструювання

Штрихування, обведення трафаретів, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюізенера

 

 

Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей.

Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера.

 

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

Четвер

 

Індивідуальна робота

Д/гра: «Назви «сусідів» числа;

 Д/гра: «Назви фігуру»;

 Д/гра: «Утвори фігуру»;

 Д/грагра: «Склади ціле з частин».

 

Розвивати логічне мислення,  увагу, мовлення, дрібну моторику пальців рук.

Вправляти у роботі з лічильними паличками.

Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок.

« Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

 

 

Розвиток мовлення (ХМД)

Гра /драматизація: «Рукавичка»;

Д/гра: « Хто за ким?»;

Д/гра: « Кого не вистачає?»;

Д/гра: « Скільки, котрий по порядку?»

Д/гра: « Назви ласкаво».

 

Продовжувати вчити утворювати множину іменників, узгоджувати числівники з іменниками у роді числі та відмінку; вживати пестливі слова, іменники у родовому відмінку; визначати зайвий предмет, класифікуючи його за певними ознаками.

Вчити драматизації казки.

« Дитина у природному довкіллі»

« Мовлення дитини»

« Гра дитини»

« Сенсорно - пізнавальний простір»

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Планування
Інкл
Додано
17 жовтня
Переглядів
10
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку