ЛИСТОПАД
Дні/ Числа |
Лексична тема: “Свійськи птахи”
|
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Ознайомлення з оточуючим Бесіда: « Птахи у нашому дворі»; Д/гра: « Хто у кого дитинча?» ( ст. п-а ) Д/гра: « Назви частини тіла» ( ст. п-а) Д/гра: « Відгадай загадку, покажи відгадку» ( ст. п-а) Д/гра: « Хто як кричить?» ( сер. п-а) Пальчик. вправа: «Вийшла курочка гулять» |
Познайомити дітей із назвами свійських птахів та їх дитинчат; будовою тіла, чим живляться, де мешкають, як пересуваються, яку користь приносять людині. Вчити відгадувати загадки про свійських птахів, працювати із мнемо - таблицями та опорними схемами при описуванні свійських птахів. |
« Мовлення дитини» « Дитина у природному довкіллі» « Гра дитини » « Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Математика (ст. підгр.) Куля, куб. Числа 1-4.
Математика(сер. підгр.) Орієнтування у часі. Величина предметів. |
Формувати уявлення про куб та кулю, уміння розпізнавати геометричні фігури в предметах навколишнього середовища; продовжувати вчити відрізняти об’ємні фігури від плоских; закріпити поняття «раніше», «пізніше». Закріпити місце чисел 1-4 у числовому ряді. Учити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, вечір, ранок. Вправляти у порівнянні предметів за величиною. Закріпити числа та цифри в межах 2. |
« Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Сенсорно-моторний розвиток + конструювання Робота з трафаретами, штрихування, обведення по контуру свійських птахів, розмальовування їх кольоровими олівцями; Конструювання пташки з паперу, викладання з лічильних паличок, робота з пал.Кюїзенера. |
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
|
Індивідуальна робота Д/гра: «Склади ціле з частин»; «Знайди пару» Д/гра: «Утвори фігуру» ( з лічильних палич.) Д/гра: « Назви «сусідів» числа». |
Розвивати логічне мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у закріпленні місця числа у числовому ряді, знаходженні «сусідів» числа. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Розвиток мовлення Гра/ драматизація казки: «Колосок»; Д/гра: « Назви дитинчат» Д/гра: « Назви ласкаво» Д/гра: « Один - багато» Д/гра: « Якої пташки не стало?» Д/гра: « Четвертий зайвий» Д/гра: « Скільки, котрий по порядку?»
|
Вчити дітей грі/драматизації казки, відтворювати за допомогою пальчикового театру певні події. Продовжувати вчити утворювати множину іменників, узгоджувати числівники з іменниками у роді числі та відмінку; вживати пестливі слова, іменники у родовому відмінку; визначати зайвий предмет, класифікуючи його за певними ознаками. |
«Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» «Гра дитини» |
Дні/ Числа |
Лексична тема: “Свійськи тварини”
|
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Ознайомлення з оточуючим Бесіда: «Свійськи тварини»; Д/гра: «Назви дитинча»; Д/гра: «Назви частини тіла»; Д/гра: «Відгадай загадку, покажи відгадку»; Д/гра: «Хто як кричить» (сер. п-а)
|
Вчити дітей розрізняти свійських тварин та їх дитинчат; де вони мешкають,чим живляться, як пересуваються, яку користь приносять людині. Вчити відгадувати загадки про свійських тварин, працювати із мнемо - таблицями та опорними схемами при описуванні свійських тварин. |
«Дитина у природному довкіллі» «Дитина в соціумі» «Гра дитини» «Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.) Числа 1-4. Квадрат, прямокутник.
Математика(сер. підгр.) Високий, низький. Число і цифра 3. |
Продовжувати формувати знання про склад числа 4; учити знаходити всі способи складання числа на основі практичних дій. Вправляти в умінні встановлювати подібності та відмінності геометричних фігур:квадрата та прямокутника; ознайомити з новою назвою «чотирикутник»; Учити утворювати наступне число шляхом додавання одиниці; продовжувати формувати вміння порівнювати предмети за висотою; правильно використовувати слова: ранок, вечір, день, ніч.
|
« Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Сенсорно-моторний розвиток +конструюв. Штрихування, обведення трафаретів,контурів свійських тварин, розмальовування їх кольоровими олівцями,вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, конструювання з паличок Кюізенера.
|
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера.
|
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
|
Індивідуальна робота Д/гра: «Назви дитинчат»; Д/гра: «Хто як кричить?»; Д/гра: «Утвори фігуру»; Д/гра: «Склади ціле з частин». |
Розвивати логічне мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Розвиток мовлення (ХМД Описування свійських тварин з опорою на схеми-таблиці (ст. п-а); Читання української народної казки: «Котик та півник». |
Продовжувати вчити утворювати множину іменників, узгоджувати числівники з іменниками у роді числі та відмінку; вживати пестливі слова, іменники у родовому відмінку; визначати зайвий предмет, класифікуючи його за певними ознаками. Вчити уважно слухати педагога.
|
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
і/ Числа |
Лексична тема: “Дикі тварини”
|
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Ознайомлення з оточуючим Бесіда: «Дикі тварини»; Д/гра: «Назви дитинча»; Д/гра: «Назви частини тіла»; Д/гра: «Відгадай загадку, покажи відгадку»; Д/гра: «Хто як кричить» (сер. п-а);
|
Вчити дітей розрізняти диких тварин та їх дитинчат; де вони мешкають,чим живляться, як пересуваються, які в них повадки. Вчити відгадувати загадки про диких тварин, працювати із мнемо - таблицями та опорними схемами при описуванні диких тварин. |
«Дитина у природному довкіллі» «Дитина в соціумі» «Гра дитини» «Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.) Утворення числа 5.Орієнтування на аркуші паперу.
Математика(сер. підгр.) Просторові відношення: товстий, тонкий. Порівняння двох груп предметів.
|
Закріпити навички орієнтування на аркуші паперу. Закріпити числа та цифри в межах 4, місце числа у числовому ряді.. Познайомити з утворенням числа 5.
Вчити дітей порівнювати предмети за товщиною, оперувати поняттями «товстий», «тонкий»;розвивати вміння порівнювати різні групи предметів. |
« Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Сенсорно-моторний розвиток + конструювання Штрихування, обведення трафаретів, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюізенера
|
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
|
Індивідуальна робота Д/гра: «Назви дитинчат»; Д/гра: «Хто де живе?»; Д/гра: «Утвори фігуру»; Д/гра: «Склади ціле з частин».
|
Розвивати логічне мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Розвиток мовлення (ХМД) Читання укр. народної казки: «Рукавичка»; інсценування казки за допомогою пальчикового театру ( ст. п-а); Д/гра: «Хто за ким?»; Д/гра: «Четвертий зайвий»; Д/гра: « Назви ласкаво»; Д/гра: « Один-багато»; Відгадування загадок про диких тварин; Робота із мнемо таблицею: «Їжачок»; Пальчикова гімнастика: «Зайченята». |
Продовжувати вчити утворювати множину іменників, узгоджувати числівники з іменниками у роді числі та відмінку; вживати пестливі слова, іменники у родовому відмінку; визначати зайвий предмет, класифікуючи його за певними ознаками. Вчити уважно слухати казку, відповідати на запитання за текстом казки повними реченнями. Продовжувати вчити дітей працювати із мнемо таблицями, виконувати пальчикову гімнастику. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
Дні/ Числа |
Лексична тема: “Дикі тварини” ( як до зими готуються) |
Завдання за лініями розвитку |
Освітні лінії |
Ознайомлення з оточуючим Бесіда:«Як тварини до зими готуються»; Д/гра: «Назви дитинчат»; Д/гра: «Хто де живе?»; Д/гра: «Хто як до зими готується?»; Д/гра: «Один-багато». |
Познайомити дітей з тим, як дикі тварини готуються до зими, вчити розрізняти диких тварин та їх дитинчат; де вони мешкають,чим живляться, як пересуваються, які в них повадки. Вчити відгадувати загадки про диких тварин, працювати із мнемо - таблицями та опорними схемами при описуванні диких тварин. |
«Дитина у природному довкіллі» «Дитина в соціумі» «Гра дитини» «Мовлення дитини» |
|
Математика (ст. підгр.) Підсумкове
Математика(сер. підгр.) Підсумкове
|
Закріпити вміння співвідносити число і цифру, утворювати числа в межах 5; рахувати в межах 5: кількісна,порядкова, зворотна лічба, лічба за допомогою різних аналізаторів, лічба ланцюжком; закріпити склад чисел 2,3,4,5 з одиниць та двох менших;закріпити навички орієнтування у просторі, розрізняти площинні та об’ємні геометричні фігури. Закріпити навички орієнтування у просторі, у часі, порівняння груп предметів, числа та цифри в межах 3, лічбу в межах 3: кількісну, порядкову, зворотну, геометричні фігури.
|
« Сенсорно-пізнавальний простір» « Гра дитини» « Мовлення дитини»
|
|
Сенсорно-моторний розвиток + конструювання Штрихування, обведення трафаретів, викладання з мозаїки, розмальовування кольоровими олівцями; вирізання ножицями, викладання з лічильних паличок, ліплення з солоного тіста, конструювання з паличок Кюізенера
|
Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення, логічне мислення, увагу, зорову пам’ять, сенсорно - моторні здібності дітей. Вчити складати розрізні картинки, пазли, працювати з природним матеріалом, лічильними паличками та паличками Кюізенера. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |
|
Індивідуальна робота Д/гра: «Назви «сусідів» числа; Д/гра: «Назви фігуру»; Д/гра: «Утвори фігуру»; Д/грагра: «Склади ціле з частин».
|
Розвивати логічне мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику пальців рук. Вправляти у роботі з лічильними паличками. Розвивати логічне мислення при складанні розрізних картинок. |
« Гра дитини» «Мовлення дитини» «Сенсорно-пізнавальний простір» |
|
Розвиток мовлення (ХМД) Гра /драматизація: «Рукавичка»; Д/гра: « Хто за ким?»; Д/гра: « Кого не вистачає?»; Д/гра: « Скільки, котрий по порядку?» Д/гра: « Назви ласкаво».
|
Продовжувати вчити утворювати множину іменників, узгоджувати числівники з іменниками у роді числі та відмінку; вживати пестливі слова, іменники у родовому відмінку; визначати зайвий предмет, класифікуючи його за певними ознаками. Вчити драматизації казки. |
« Дитина у природному довкіллі» « Мовлення дитини» « Гра дитини» « Сенсорно - пізнавальний простір» |