Варіант 1.
На подвір’ї стоїть холодна зима. Землю вкриває пухкий білий сніг, а дерева схожі на велетенські льодяники. Діти, одягнувши теплі шапки й рукавиці, весело граються на гірці. Одні катаються на санчатах, інші ліплять снігові фортеці. Марійка з Андрійком вирішили зліпити великого сніговика. Спочатку вони скачали великий сніговий ком, потім зробили ще два, трохи менші. Сніговикові Марійка принесла морквину для носа, а Андрійко знайшов чорні вуглинки для очей. Коли все було готове, діти радісно побігли кликати друзів, щоб усі побачили їхнього снігового красеня.
Варіант 2.
Весна прийшла в місто. На деревах з’явилися перші бруньки, а клумби вкрилися яскравими квітами. Сонце тепер світить тепліше, ніж узимку, і люди радіють кожному його промінцю. У парку діти запускають кольорових повітряних зміїв, а дорослі гуляють алеями. На небі чути спів пташок, які повернулися з вирію. Десь високо у гнізді влаштувалася лелеча сім’я. Лелеки лагодять свій дім і готуються до народження малят. Весна дарує надію, тепло й бажання творити щось нове.
Варіант 3.
На літніх канікулах Оленка поїхала до бабусі в село. Щоранку дівчинка допомагала бабусі поратися в саду. Вони поливали грядки, прополювали бур’ян і збирали ягоди. Одного дня Оленка побачила в саду їжачка. Він ховався під кущем і уважно дивився на дівчинку. Оленка принесла їжачкові мисочку молока, і той повільно підійшов, обережно принюхуючись. Вечорами бабуся розповідала Оленці цікаві казки, а на ніч читала книжки про тварин. Оленка дуже любила ці літні дні й мріяла приїхати до бабусі знову.
Варіант 4.
Осінь – це чарівна пора року. Ліс і парк змінюють свої кольори. Листя дерев стає яскраво-жовтим, багряним і коричневим. Під ногами шурхотить опале листя, а в повітрі відчувається свіжий запах осені. У садах достигають яблука, груші та сливи. Діти разом з батьками збирають горіхи й варять ароматне варення. На полі закінчується збирання врожаю. Трактори працюють майже цілий день, а люди дбайливо складають зібране зерно. Осінь – це час підготовки до зими, але водночас і пора спокою та гармонії.
Варіант 5.
У нашому місті відкрили нову бібліотеку. Вона дуже велика й сучасна. У просторих залах стоять полиці, наповнені цікавими книжками. Тут можна знайти твори на будь-який смак: казки, пригоди, наукову літературу й навіть комікси. Одного дня клас пішов на екскурсію до бібліотеки. Бібліотекар розповіла про історію книг і показала, як користуватися каталогом. Потім учні обрали книги для читання. Діти зацікавлено гортали сторінки й обговорювали прочитане. Вчителька сказала, що читання книжок допомагає розвивати фантазію та розширює кругозір.