Підбірка вправ до дня дітей з ООП

Про матеріал
Практичні вправи мають на меті продемонструвати наявні певні фізичні особливості дітей, які в свою чергу характеризують їх як сильну, самостійну та витривалу особистість.
Перегляд файлу

C:\Users\USER\Desktop\depositphotos_134100316-stock-photo-frame-for-certificate-diploma.jpg 

Майстер-клас

«Вправи на розвиток толерантного ставлення

 та емпатії»

Підготувала: соціальний педагог І категорії ,

 Юлія Сергіївна Бруяка

 

Вправа №1 «Рукавичка»

Правила вправи

У вправі можуть приймати участь гравці як по парно, так і самостійно. На початку вправи гравці отримують реквізити: кофтинку з мілкими ґудзиками та рукавички чи перчатки. На виконання вправи відводиться 3-5 хвилин протягом яких, гравці мають  одягнутися та застібнути всі ґудзики на кофтинці.

Забороняється використовувати сторонню допомогу.

Рефлексія:

  • Що Ви відчували на початку вправи і в кінці?
  • Які почуття Вас переповнювали?
  • На Вашу думку, чи важко це зробити дитині з діагнозом ДЦП?

 

Вправа  №2 «В своєму світі»

Правила вправи

 До гри запрошується пара учасників. Після чого один з них одягає навушники, в яких голосно лунає музика, а інший отримує картку із завданням. Завдання другого учасника якомога детально показати першому гравцеві, що написано в завданні.

 При цьому йому дозволяється:

  • використовувати жести та міміку;
  • показувати слово цілком або частинами;
  • кивати головою: «так» і «ні».

 Забороняється показувати букви або передавати літери мовою глухонімих.

Гра вважається завершеною, коли перший гравець дасть повну відповідь.

Рефлексія:

  • Які Ваші враження від запропонованих завдань?
  • Які емоції Вас переповнюють?
  • Кому із Вас було складніше виконати своє завдання і чому?

C:\Users\USER\Desktop\depositphotos_134100316-stock-photo-frame-for-certificate-diploma.jpg 

 

Вправа № 3 «Крокодил»

Правила вправи

 Спочатку потрібно об’єднатися в пари. Після цього один гравець обирає картку, на якій записане слово і пропонує іншому гравцю його відгадати.

 При цьому йому дозволяється:

  • використовувати жести та міміку, танці, стрибки і кривляння;
  • приймати будь-які пози;
  • показувати слово цілком або частинами;
  • кивати або мотати головою: «так» і «ні».

 Забороняється:

  • писати і малювати;
  • вимовляти склади і літери (навіть без звуку, лише губами);
  • показувати букви або передавати літери мовою глухонімих.

 Тим часом гравець намагається зрозуміти задумане і висловлює припущення. Гра триває до тих пір, поки гравець не вгадає загадане або не "викине білий прапор». Можна, до речі, домовитися про обмеження за часом на вгадування.

 Залежно від віку, освіти, артистичного і інтелектуального рівня гравців слова можуть бути простими, дуже простими, складними або взагалі абстрактними.

Рефлексія:

  • Поділіться своїми враженнями?
  • Що Вам вдалося і що ні, в процесі виконання даної вправи?
  • Що ви відчули під час гри?

 

Дякуємо за активність!

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
28 жовтня 2020
Переглядів
347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку