Майстер-клас
«Вправи на розвиток толерантного ставлення
та емпатії»
Підготувала: соціальний педагог І категорії ,
Юлія Сергіївна Бруяка
Вправа №1 «Рукавичка»
Правила вправи
У вправі можуть приймати участь гравці як по парно, так і самостійно. На початку вправи гравці отримують реквізити: кофтинку з мілкими ґудзиками та рукавички чи перчатки. На виконання вправи відводиться 3-5 хвилин протягом яких, гравці мають одягнутися та застібнути всі ґудзики на кофтинці.
Забороняється використовувати сторонню допомогу.
Рефлексія:
Вправа №2 «В своєму світі»
Правила вправи
До гри запрошується пара учасників. Після чого один з них одягає навушники, в яких голосно лунає музика, а інший отримує картку із завданням. Завдання другого учасника якомога детально показати першому гравцеві, що написано в завданні.
При цьому йому дозволяється:
Забороняється показувати букви або передавати літери мовою глухонімих.
Гра вважається завершеною, коли перший гравець дасть повну відповідь.
Рефлексія:
Вправа № 3 «Крокодил»
Правила вправи
Спочатку потрібно об’єднатися в пари. Після цього один гравець обирає картку, на якій записане слово і пропонує іншому гравцю його відгадати.
При цьому йому дозволяється:
Забороняється:
Тим часом гравець намагається зрозуміти задумане і висловлює припущення. Гра триває до тих пір, поки гравець не вгадає загадане або не "викине білий прапор». Можна, до речі, домовитися про обмеження за часом на вгадування.
Залежно від віку, освіти, артистичного і інтелектуального рівня гравців слова можуть бути простими, дуже простими, складними або взагалі абстрактними.
Рефлексія:
Дякуємо за активність!