Використання потенціалу інформаційно-освітнього простору району, навчального закладу у вихованні громадянина-патріота

Про матеріал
Інформаційно-освітній простір – це «системно-організована сукупність засобів апаратно-програмного, організаційно-методичного забезпечення, орієнтованого на задоволення потреб користувачів в інформаційних послугах і ресурсах освітнього характеру». До складових інформаційно-освітнього середовища закладу відносяться: навчально-виховна робота, забезпечення комунікацій, управління контингентом здобувачів знань, управління кадрами навчального закладу, ресурсами, освітнім процесом.
Перегляд файлу

СЛАЙД 1
Використання потенціалу інформаційно-освітнього простору району, навчального закладу у вихованні громадянина-патріота

СЛАЙД 2

Інформаційно-освітній простір – це «системно-організована сукупність засобів апаратно-програмного, організаційно-методичного забезпечення, орієнтованого на задоволення потреб користувачів в інформаційних послугах і ресурсах освітнього характеру». До складових інформаційно-освітнього середовища  закладу відносяться: навчально-виховна робота, забезпечення комунікацій, управління контингентом здобувачів знань, управління кадрами навчального закладу, ресурсами, освітнім процесом.

СЛАЙД 3 Завдання

У нашому закладі  патріотичне виховання є стрижнем виховної роботи, оскільки саме на класних керівників та вчителів покладена відповідальна місія виховувати громадянина-патріота, спираючись на завдання (які ви бачите на слайді), що дозволяють користуватися інформацією та сприяти різним формам комунікації.
(Завдання зображені на слайді)

СЛАЙД 4

Колективними суб'єктами інформаційно – освітнього простору є школи, музей, бібліотеки, районний будинок культури, позашкільні заклади, які організовують конкурси, зустрічі, змагання, акції, заходи, що перетворюються на події для дітей, з певним виховним впливом. У цьому випадку механізмом створення виховного простору є «спів-буття» дітей і дорослих, у якому основним технологічним моментом є їх спільна патріотична діяльність.
Використання потенціалу інформаційно – освітнього простору району у вихованні громадянина – патріота є важливою складовою виховної системи, де прищеплення рис громадянськості починається вже з перших днів, з першого уроку.
«Все, що рідне, хай нам буде найдорожче і святе, рідна віра, рідна мова, рідний край наш над усе!» , під час якого було використано народні традиції нашого району.

СЛАЙД  5 Хочу представити вам виховну модель нашого закладу «Громадянин – патріот України».
 

СЛАЙД 6

У розвитку національної свідомості дитини виділяють три окремі етапи. На першому етапі відбувається перше самоусвідомлення. Воно починається з раннього періоду життя в сім’ї — з маминої колискової, бабусиної казки, народних пісень, звичаїв та обрядів і триває до підліткового віку. На цьому етапі дитина засвоює культуру своєї сім’ї. Такі засоби народної педагогіки активно використовуються і у початковій школі: батьківські уроки «Сходинки поколінь», де заняття проводяться за участі бабусь та дідусів наших вихованців, це і бабусине асорті «Мудрі поради», «Що у скрині» і «Казкотерапія» та інші.

СЛАЙД 7
Другий етап розвитку національно свідомої дитини припадає на підлітковий вік — етап формування національно-політичної свідомості, коли учень усвідомлює себе часткою нації. З метою популяризації творчої спадщини місцевих поетів, письменників, діячів культури, мистецтв проведено: калейдоскоп «Вірш моєї душі», акція «Жовто-блакитна стрічка – символ єднання», флеш-моб «Україна — це ми!», що допомагають підліткам усвідомити себе часткою української нації; навчально-дослідницький проєк: «Пам’ятаймо, чиї ми діти,»; брейн-ринг «Чи знаєш ти сім чудес України?»; заочна подорож в історію формування Красноградщини за альманахом «Велич і добро крізь віки». Учні презентують професійні династії, родинні традиції, захоплення та інші цікаві дослідження.

СЛАЙД 8
Одним із шляхів підвищення пошани до людей праці був конкурс  малюнків від Слобожанського АГРО присвяченого Дню сільського господарства України, який проходив між учнями шкіл Слобожанської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Медведівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Власівського ЗНВК та Роздольського ЗЗСО І-ІІ ступенів. Серед перерахованих наша учениця 5 класу Миколенко Валентина зайняла 3 місце, і була нагороджена грамотою та грошовою винагородою від директора Слобожанського АГРО

СЛАЙД 9 і 10
Третій етап формування національної свідомості учнів — етап громадського самоусвідомлення.

Вшанування таких свят, як: Дня Соборності, Дня Героїв Небесної Сотні, Дня державного Гімну, Міжнародного дня рідної мови, вивчення історії свого народу сприяє вихованню патріотичних почуттів, зміцненню єдності людей навколо ідеї соборної української держави, утвердженню ідеалів свободи і демократії, вихованню у учнів почуття національної гідності і відповідальності за майбутнє нашої країни.

СЛАЙД 11

Інтернет – ресурси, дають змогу переглядати у фейсбуці новини, шкільні та районні заходи, в яких беруть участь однолітки, дають свою оцінку, коментують, діляться враженнями, читають відгуки про власний виставлений контент.

 Процес виховання надзвичайно складний. Це не одноразовий захід чи їх певна кількість. Ця робота має бути системною, щоденною, щогодинною, щохвилинною, потребує значних матеріальних затрат, комп’ютерної грамотності педагогічних працівників та учнів, що є передумовою ефективного результату.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
281
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку