5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Підготовка до річної тематичної атестації з предмету «Технологія верстатних робіт»

Про матеріал

В розробці уроку наданий матеріал по підведенню підсумків знань про металообробні верстати. В Додатках надається перелік контрольних питань з теми, а також приклади роботи з паспортами металообробних верстатів.

Перегляд файлу

ДЕРЖАВНИЙ   НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД

«Запорізьке вище професійне училище «МОТОРОБУДІВНИК»

 

 

МЕТОДИЧНА  РОЗРОБКА 

уроку спецтехнології  з професії

 «ВЕРСТАТНИК  ШИРОКОГО  ПРОФІЛЮ»

 

 

 

ТЕМА УРОКУ:     ПІДГОТОВКА ДО РІЧНОЇ ТЕМАТИЧНОЇ

                                 АТЕСТАЦІЇ  З  ПРЕДМЕТУ   «ТЕХНОЛОГІЯ 

                                 ВЕРСТАТНИХ РОБІТ»

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: викладач спецтехнології

Захаренко  Ганна Степанівна

 

 

 м. Запоріжжя

 

ДАТА ПРОВЕДЕННЯ:  

ПРЕДМЕТ:    Спеціальна технологія                    

ПЛАН  УРОКУ

ТЕМА   УРОКУ :    Підготовка до річної тематичної атестації  з предмету 

                                    «Технологія  верстатних робіт»

ТИП   УРОКУ:  урок узагальнення і систематизації знань

ЦІЛІ   УРОКУ:

 Навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів за курс

                     навчання,нагадати учням основні  питання з раніш вивчених

                    навчальних  тем

Розвиваюча:  розвивати у учнів  професійні навики, розвивати здатність

                        швидко  орієнтуватись у створеній сітуації

Виховна:   виховувати  необхідність взаємодопомоги, організованості та

                  колективізму, виховувати творчий підхід до виконання роботи

ФОРМИ  ОРГАНІЗАЦІЇ  РОБОТИ  З  УЧНЯМИ: фронтальна, групова,

                                                                                                індівідуальна

МЕТОДИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ: бесіда, обмін думками, презентація                                                                         

МАТЕРІАЛЬНЕ   ОСНАЩЕННЯ   УРОКУ: 

- комп´ютер

-  відеофрагменти :

             - «Нарізування різьби різцями»

             -«Встановлення деталі на токарному верстаті»

             -«Фрезерування алюмінію»

             -«Підготовка  верстату до фрезерування»

-  комплект деталей на технологічні процеси

- комплект пристосувань

ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ: паспорти фрезних, свердлувальних та

                                                          токарних верстатів, презентаційні

                                                           матеріали, картки із завданям на ТП

 

ХІД  УРОКУ:

1. Повідомлення теми та мети уроку

 - оргмомент, привітання учнів

- повідомлення теми та цілей уроку

- актуалізація та мотивація

    Учні! Ось і підійшов до свого завершення   другий курс вашого навчання, протягом якого ми з вами на уроках спеціальної технології вивчали предмет «Технологія верстатних робіт» за програмою 3 кваліфікаційного розряду з професії «Верстатник широкого профілю».  На уроках ми з вами знайомилися з інформацією по  таким  навчальним темам :

-  Вступ та гігієна праці, виробнича санітарія

- Технологія чистової обробки зовнішніх цидіндричних та плоских торцевих

   поверхонь

- Обробка конічних та фасонних поверхонь

- Фінішна обробка поверхонь

- Способи обробки циліндричних отворів

- Токарні верстати

- Обробка різьбових поверхонь різцем

- Фрезерні верстати

- Шліфувальні верстати

- Свердлильні верстати

- Обробка деталей зі складною установкою

- Основні відомості про опір матеріалу

- Основи різання металу

- Технологічні процеси обробки типових деталей

-  Відомості з стандартизації контролю та якості продукції

- Підіймально- транспортні машини, які використовуються під час обробки  важких деталей

Сьогодні ми разом з вами  проведемо повторення самих об´ємних тем та найбільш важких питань з навчальної програми. Ми зупинимося на основних питаннях з теми «Нарізування різьби різцями», ми знову попрацюємо з паспортами верстатного обладнання, та розглянемо питання щодо складання технологічного маршруту обробки деталей.

2. Проведення повторення й узагальнення різними методами і 

     методичними      засобами

 - питання на повторення матеріалу

-  демонстрація відеороликів, по завершенню демонстрації відеофільму 

  «Нарізування різьби різцями»   провести гру- повторення «Ланцюжок»

 - робота з паспортами верстатів   

- робота по складанню технологічних маршрутів                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

3. Підсумки

    - провести  підсумки  уроку, звернути увагу на необхідність повторення

      окремих питань

    - звернути  увагу на теоретичні  прогалини учнів

    -  поставити оцінки за урок, подякувати  самим активним учням

4. Домашнє  завдання

    - усунути  білі прогалини  з різних  тем програми

    - відвідати індивідуальні консультації викладача спецтехнології

    - відвідати індивідуальні консультації викладача спецтехнології

 

Підпис  викладача :___________

ДОДАТКИ

Додаток № 1

ПЕРЕЛІК   ПИТАНЬ  НА  ПОВТОРЕННЯ   МАТЕРІАЛУ

  1. Призначення пасової передачі.
  2. Що собою уявляє шліфувальне коло?
  3. Які види шліфувальних кругів вам відомі?
  4. Призначеня магнітної плити?
  5. Призначення кондукторної втулки та на якому типі верстатів вона  більш всього використується?
  6. Що таке припуск? Його призначення.
  7. До якого класу деталей відноситься циліндричний вал?
  8. До якого класу деталей відносяться болти, гвінти, гайки?
  9. До якого класу деталей відносяться  станини металообробних верстатів?
  10.  Для чого деталі машинобудування розподіляють на класи?
  11.  До якого типу  встановки відноситься встановлення деталі в

4-хкулачковому патроні?

  1. Що таке ексцентрісітет?
  2. Що таке технологічний маршрут?
  3.  Які  елементи входять до поняття «Режим різання»
  4. Як готують поверхню під нарізування зовнішньої різі?
  5. Як готуют поверхню під нарізування внутрішньої різі?
  6. Що таке крок різьби?
  7. Чим відрязняються метрична та дюймова системи різьби?
  8. Що таке сталь?
  9. Що таке чавун?
  10. Що таке допуск?

 

 

 

 

 

 

 

Додаток№ 2

РОБОТА З ПАСПОРТАМИ МЕТАЛООБРОБНИХ  ВЕРСТАТІВ

РОБОТА  З  ПАСПОРТОМ   ТОКАРНОГО ВЕРСТАТУ

Що  є головним рухом  та рухом  подачі  у токарному  верстаті?

  1. Назвіть повну назву токарного верстату

     Токарно –гвинторізний верстат 1М61

  1. Розшифруйте марку верстату

1-верстат  токарної групи

М- модернізація базової моделі

6- підгрупа верстату, токарно- гвінторізний

  1. найбільший діамеитр заготовки, 100 мм

         3.Назвіть діаметри  блоків пасовї передачі

                           Ø 127,  Ø164

          4.В якій частині верстата знаходиться кулачкова муфта?

                                                                  Супортна група, механізм фартуху

           5.Знайдіть в паспорті марку сталі, яка має підвищений зміст марганцю

             та містить в собі 0,40% вуглецю

                                                                       А40Г

          6.Назвіть кількість  валів, які знаходяться в коробці швидкостей

                                             5

          7.Назвіть кількість  непорушних зубчастих колес, які знаходяться  в

             кробці швидкостей.

                12

 

 

 

 

 

 

 

Додаток№ 3

РОБОТА З ПАСПОРТАМИ МЕТАЛООБРОБНИХ ВЕРСТАТІВ

РОБОТА  З  ПАСПОРТОМ   ФРЕЗЕРНОГО ВЕРСТАТУ

Що  є головним рухом  та рухом подачі у фрезерному  верстаті?

 

  1. Назвіть повну назву фрезерного  верстату

                                                                 6Р81Г

 

  1. Розшифруйте марку верстату

          3.Назвіть діаметри  блоків пасовї передачі

Ø 140,  Ø 210

  1. Назвіть кількість  кулачкових муфт на кінематичній схемі верстату

 

7

         4.Найдіть в паспорті  марку сталі,   в якій знаходиться 0,40% вуглецю и

            до 1% хрому

                             Сталь 40Х

  1. Кількість Т-образних пазів на верстаті    

           3

         5.Назвіть найбільший кут повороту стола

                                                      450

          6.Вкажіть, які міри безпеки  необхідно виконувати  на фрезерних

             верстатах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток№ 4

РОБОТА З ПАСПОРТАМИ МЕТАЛООБРОБНИХ ВЕРСТАТІВ

 

РОБОТА  З  ПАСПОРТОМ   СВЕРЛИЛЬНОГО  ВЕРСТАТУ

Що  є головним руханням у свердлильному верстаті?

  1. Назвіть повну назву свердлильного  верстату

                                                                2Н125Л

  1. Як проводиться нарізування різьби на даному свердлильному верстаті?

З ручним керування реверсу  шпінделю

         3.Назвіть марку сталі, з якої виготовлена деталь верстату та яка містить

           1,8% вуглецю, до 1% хрому, до 1% марганцю, до 1% титану

         18ХГТ

        4.Скількі валів знаходитьсмя в верстаті?

  1.  

        5.Скільки двійних блоків знаходитьсґя у верстаті?

3

         6.Скільки трійних блоків знаходиться у верстаті?

3

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
7 травня 2018
Переглядів
730
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку