Підготовка молодого вчителя до роботи в Новій українській школі

Про матеріал

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.

НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Підготовка молодого вчителя до роботи у новій українській школі”

Номер слайду 2

Співпраця вчителя і студентки практикантки Данілова Людмила Миколаївна. Кожній дитині, навіть найслабшій, жати міцні знання. У кожній дитині бачити неповторну особистість, індивідуальність. Кожну хвилину перебування дитини в класі перетворити для неї в радість. Ніколи не навчати дитину так, як навчали тебе, бо вона народилася в інший час.

Номер слайду 3

Учитель не той хто навчає, а той у кого вчаться. Антипович Таїса Віталіївна

Номер слайду 4

Педагогічне кредо Учителем не кожен може бути, Не кожне серце вміє говорить …Учитель лише той, хто вміє чути ,Отримати, навчити і любить. Тендітну душу ласкою зігріти І добротою ниву засівають. Безмежно, щиро цілий світ любити І дітям усього себе віддать!

Номер слайду 5

Нова українська школа- це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не бояться висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами.

Номер слайду 6

Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті

Номер слайду 7

Напрямок роботи:читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обгрунтувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, здатність співпрацювати з іншими людьми.

Номер слайду 8

БАТЬКИ – ПАРТНЕРИ • повага до особистості; •доброзичливість і позитивне ставлення; • довіра у відносинах; • діалог – взаємодія – взаємоповага; • розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків); • принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей)

Номер слайду 9

Педагогіка партнерства Вчитель Батьки Учень

Номер слайду 10

УМОТИВОВАНИЙ ВЧИТЕЛЬНасамперед творчому та відповідальному вчителю, який постійно працює над собою, буде надано академічну свободу. Учитель зможе готувати власні авторські навчальні програми, власноруч обирати підручники, методи, стратегії, способи і засоби навчання; активно виражати власну фахову думку. Держава гарантуватиме йому свободу від втручання у професійну діяльність.

Номер слайду 11

Втілення компетентностей нової української школи у освітньому середовищі студенткою практиканткою і вчителем початкових класів

Номер слайду 12

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. Усвідомлення ролі ефективного спілку- вання.

Номер слайду 13

Урок розвитку зв`язного мовлення Тема. Детальний переказ тексту з творчим завданням. Мета: вдосконалювати вміння учнів детально переказувати текст, творчо його продовжувати; розвивати усне та писемне мовлення, вміння бачити і відчувати красу природи, творче мислення, уяву; виховувати любов та бережне ставлення до природи. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Матеріали до уроку: мультимедійний супровід; картки з словами і висловами; текст «Зимовий ліс».

Номер слайду 14

Організаційний момент Пролунав дзвінок – Починаємо урок. Працюватимем старанно, Щоб почути у кінці,Що у нашім 4 класі Діти – просто молодці.

Номер слайду 15

II. Актуалізація опорних знань.2.1 Робота над загадкою. Диво – сани прилетіли, Скакуни в тих санях білі. В санях тих сидить цариця, Білокоса, білолиця, Рукавом махає – Сріблом все вкриває.

Номер слайду 16

Ромзо. Ніжиск. Аргик. НійіБокгир. Мороз. Сніжки. КригаІній. Грибок2.2 Гра «Переплутанка».- З букв складіть слова.

Номер слайду 17

2.3 Робота над скоромовкою. Стоять під снігом сосни сонно, Сидять на соснах снігурі,Санчата на ставок з розгону. Скотились весело з гори.

Номер слайду 18

Сон щить, це бли а мо щить. трі роз. Сонце блищить, а мороз тріщить.2.4 Гра «Склади прикмету».

Номер слайду 19

Грудень рік кінчає, …Держись, Хома,… Узимку сонце світить, …Більше зима - … а зиму починає.іде зима.а не гріє.зеленіше літо.2.5 Гра «Додай кінцівку».

Номер слайду 20

2.6 Гра «Відшукай слова». Підказка: Ви відшукаєте слово, якщо викреслите літери, що повторюються двічі. Д Ж Я З Ь Ю Н Р Ч Т И Д Н Ф К Щ Т М Ж Ю Щ О К Р В Я И Й Ь Л Ч І Ф С Зимовий ліс

Номер слайду 21

Номер слайду 22

III. Повідомлення теми і мети уроку – Казковість зимового лісу – ще й у тому, що він весь час змінюється: то він стояв білий і величний, мов заворожений. Він дивовижний і дуже красивий. Як тільки засвітить сонце – іній спалахне чарівним світлом і все стане справді казковим.

Номер слайду 23

– Сьогодні на уроці ми будемо писати детальний переказ тексту «Зимовий ліс» із творчим завданням. – Як ви розумієте значення словосполучення «детальний переказ»?– Ви маєте нагоду не лише відтворити авторський твір, але й стати співавтором, оскільки створити власне продовження тексту.

Номер слайду 24

IV. Написання переказу 4.1 Ознайомлення із текстом «Зимовий ліс». А) Читання тексту учителем.

Номер слайду 25

Зимовий ліс   Я заходжу в зимову лісову казку. Стоять непорушні ялини, вкриті білим снігом. Могутні дубиу святкових пухнастих шапках, з–під яких визирвють кучері торішнього листя. То тут,то там вибігають подивитись на мене біленькі стрункі берези. Яскраво палають червоні ягоди горобини. У лісі тихо. А хто ж тут ходив по снігу, хто залишив стільки слідів? Ось пташині слідочки, а ось стрибав зайчик. А ці сліди дуже дивні. Може, це казка йшла? Цікаво, які сліди вона залишає, де живе? Може, підялиною, а може, у лісовій хатинці, яку занесло по самі віконця снігом... Я йду до тебе, казко лісова. Теплим подихом розігріваю узори на шибці. Заглядаю в хижу ...

Номер слайду 26

Б) Аналіз тексту за запитаннями.– Яка тема тексту?– Яка його головна думка?– Куди зайшов автор твору?– Як стоять ялини? Чим вони вкриті?– Що одягнули дуби? Що визирає з–під них?– Де вибігають біленькі стрункі берізки?– Для чого вони вибігають?

Номер слайду 27

– Як палають червоні ягоди горобини?– Що видно на снігу?– Чиї ж це сліди?– Хто, крім звірів, залишив ще сліди?– Де живе казка?– Хто до неї йде?– А що ж побачив кожен з вас у лісовій хатинці, ви допишете самостійно.

Номер слайду 28

4. 2 Робота в парах. Утворення речень та словосполучень. Ялини - вибігають подивитись на мене. Дубки - стоять непорушні, вкриті білим снігом . Берізки - в святкових пухнастих шапках, з–під яких визирають кучеріторішнього снігу. Червоні ягоди горобини-  тихо. Слідочки - йшла. Зайчик – пробігла. Казка – яскраво палають. Лисичка – пташині. У лісі - стрибнув.

Номер слайду 29

4.3 Робота в групах. Добрати прикметники до іменників. Казка –Ялини –Сніг –Дуби –Шапки –Листя –Берізки –Ягоди – Хатинка –зимова, лісовамогутнісвяткові, пухнастіторішнєбіленькі. стрункічервонілісованепорушнібілий

Номер слайду 30

4.4 Складання плану тексту. Поділ тексту на абзаци. План 1. Я заходжу в зимову казку.2. Сліди на снігу.3. Лісова хатинка, де живе казка.4. Загадковість ....- Останній пункт плану допишете самостійно, коли продумаєте кінцівку тексту.

Номер слайду 31

4.5 Усне переказування тексту.4.6 Орфографічна підготовка. Слова з орфограмами: святкових, з–під, визирають, червоні.4.7 Повторне читання тексту вчителем.4.8 Самостійна робота учнів. 4.9 Перевірка виконаної роботи. А) Самоперевірка. Б) Слухання 2-3 переказів, внесення корективів.

Номер слайду 32

V. Підсумок уроку. Рефлексія 5.1 Гра «Мікрофон». – Що нового ви дізналися сьогодні на уроці? – Що вам сподобалося найбільше? – Які почуття у вас виникали під час уроку?

Номер слайду 33

Дякую за урок

Номер слайду 34

Математична компетентність. Культура логічного і алгоритмічного мислення. Уміння застосовувати ма- тематичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних зав- дань у різних сферах діяльності. Здат- ність до розуміння і використання про- стих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем.

Номер слайду 35

- Діти сьогодні ми з вами підемо на екскурсію до лісу. А що росте в лісі?А які гриби ви знаєте?Я пропоную вам зібрати грибочки із більшим числом .

Номер слайду 36

- Чи знаєте ви, що таке вітер?- Який буває вітер? Як людина використовує силу вітру? Яку шкоду приносить вітер? Яку користь приносить вітер? - От налетів вітерець і повіяв на кульбабку.

Номер слайду 37

- Діти, а що полюбляють бджілки?- Так, збирати мед. Тому сьогодні ми маємо допомогти нашим бджілкам знайти свою квіточку.

Номер слайду 38

- Сьогодні ми з вами побудемо трішки будівельниками. Нам потрібно добудувати будиночки.

Номер слайду 39

Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності. Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати.

Номер слайду 40

- Користуючись довідковою літературою, складіть паспорт Місяця.

Номер слайду 41

- Заповни сходинки й запам’ятай, з якими країнами межує Україна.

Номер слайду 42

Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні.

Номер слайду 43

Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, робота з базами даних, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо)

Номер слайду 44

- Діти, всі ми ходимо зі школи додому, тому сьогодні я пропоную вам вписати алгоритм в пустий блок у схемі .

Номер слайду 45

- Діти, чи любите ви квіти? А що, ви знаєте про квіти? - Розгляньте алгоритм та виконайте умову.

Номер слайду 46

- Всі ви любите солодощі, тому я пропоную вам дописати алгоритм збирання солодощів для Елзіка.

Номер слайду 47

Уміння вчитися впродовж життя. Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою освітньо-професійну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя

Номер слайду 48

Ініціативність і підприємливість. Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Вміння раціонально вести себе як споживач, ефек- тивно використовувати індивідуальні заощадження, приймати доцільні рішення у сфері зайнятості, фінансів тощо.

Номер слайду 49

Соціальна та громадянська компетентності. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, в сім’ї, на роботі. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів. Повага до закону, дотримання прав людини і підтримка соціокультурного різноманіття.

Номер слайду 50

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Ця компетентність передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

Номер слайду 51

Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресур- сами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

Номер слайду 52

Дякуємо за увагу

Завантаження...
pptx
Додано
11 березня 2018
Переглядів
2264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку