Матеріал допоможе під час підготовки до проектів. Ознайомить з видами проектів,класифікацією проектів,його етапами. Також ознайомитися з прикладами проектів в початкових класах. Розділено на три команди проекту "Новорічна майстерня"
Що являє собою метод навчальних проектів?З точки зору учня – це можливість робити щось цікаве самостійно, в групі. Це діяльність, яка дозволяє:проявити себе, спробуватисвої сили, використати свої знаннянаправляти знання і вміння на вирішення проблеми, коли результат носить практичний характерпринести користь, показатидосягнутий результат
Мета застосування методу проектів: - підвищення мотивації навчання - розвиток критичного мислення - розвиток в учнів комунікативних навичок, умінь працювати в різноманітних групах, виконувати соціальні ролі - орієнтування в інформаційному просторі - застосування знань на практиці - створення позитивної атмосфери.
Класифікація проектів. Ознака Типи проектів. За методом чи видом діяльностіДослідницькі, творчі, пригодницькі, рольово – ігрові, практико – орієнтовні, інформаційніЗа видом координаціїБезпосередній, прихований учасник проекту. За характером контактів. Внутрішній (локальний) , регіональний, міжнародний. За кількістю учасників. Персональний, парний, груповий. За часом проведення. Короткостроковий, середньостроковий, довгостроковий, епізодичний. За змістовним аспектом проекту. Літературні, природничо – наукові, екологічні, мовні,культурологічні, рольово – ігрові, спортивні, історичні, музичні
Практично - виконавчи. ЙВиконання проекту. Збір інформаціїАналіз інформаціїта формулюваннявисновків. Оформленнярезультатів Виставка, газета, журнал, довідник, діюча форма гри, колекція, костюм,модель, музичний твір, навчальний посібник, екскурсія, мультимедійний продукт,оформлення кабінету, постановка, свято, прогноз
Заключний. Презентація проекту. Захистпроекту. Оцінкапроекту. Оголошеннярезультатів. Реалізаціяпроекту. Готують проекти до презентації та захисту. Подають критерії оцінки. Презентують і захищають свій проект. Оцінюють проект. Оцінюють презентаціїСтавлять запитання на захисті проектів. УчніВчителі
Основні принципипроектної діяльностіДобровільність вибору виду діяльності кожним школярем. Врахування інтересів та психологічних особливостей певної вікової групи. Посильність роботи, доведення її до логічного кінця. Корисна значимість виконаних проектів. Формування основ культури праці, якісне виготовлення та естетичне оформлення об*єктів Дотримання правил ТБ праці