«Підготовка вхідних даних та тестування програми»Інформатика 6 класstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type
Номер слайду 2
Інформатика 6 клас. Завдання 1«Істина - хиба»1. Алгоритм – це нескінченна послідовність команд для розв’язування задачі.2. Програма – це алгоритм, записаний спеціальною мовою, яку «розуміє» комп’ютер.
Номер слайду 3
Інформатика 6 клас3. Виконавцем алгоритму може бути будь – хто. 4. Блок – схема - це один із способів подання алгоритму.rrrrr
Номер слайду 4
Інформатика 6 клас5. У програмному середовищі Скретч є команди-датчики 6. У середовищі Скретч неможливо змінити розміри об’єкта.
Номер слайду 5
Інформатика 6 клас7. У програмному середовищі Скретч існує лише одна команда, що реалізує алгоритмічну конструкцію розгалуження. rrrrr
Номер слайду 6
Інформатика 6 клас. Завдання 2.« Алгоритми та виконавці»
Номер слайду 7
Інформатика 6 клас. Тема уроку: «Підготовка вхідних даних та тестування програми»
Номер слайду 8
Інформатика 6 клас. Етапи створення проекту у середовищі Скретч:визначити назву та модель гри;визначити об’єкти проекту та їх зображення;створення графіки (сцена) проекту;виділити події проекту та дібрати відповідні команди для їх реалізації;створити алгоритм і подати його словесно чи у вигляді схеми;опис мовою середовища виконання алгоритмів, перевірити його правильність і зберегти у файлі. В алгоритмах, які описують складні проекти, можуть використовуватися базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення, а також різні їх комбінації.
Номер слайду 9
Інформатика 6 клас. Фізкультхвилинка
Номер слайду 10
Інформатика 6 клас. Гра «Веселий Заєць» Практичне завдання:
Номер слайду 11
Інформатика 6 клас. Гра «Веселий Заєць»
Номер слайду 12
Інформатика 6 клас. Гра «Веселий Заєць»
Номер слайду 13
Інформатика 6 клас. Як правильно сидіти за комп’ютером: