План-конспект уроку з інформатики у 6-му класі на тему «Вкладені алгоритмічні структури повторення. Програмування за допомогою Lego Spike»

Про матеріал
План-конспект уроку інформатики у 6-му класі на тему «Вкладені алгоритмічні структури повторення. Програмування за допомогою Lego Spike». Продовжувати формування понять алгоритму та виконавця алгоритму; формувати навички рішення задач з використанням різних алгоритмічних конструкцій; відпрацьовувати вміння записувати алгоритм за допомогою блок-схем; показати приклади програм для Лего-робота.
Перегляд файлу

План-конспект уроку інформатики у 6-а класі на тему

«Вкладені алгоритмічні структури повторення. Програмування за допомогою Lego Spike»

Тривалість уроку: 45 хвилин

Тип уроку: комбінований

Вид уроку: практична робота

Мета уроку:

  • навчальна:
  • продовжити формування понять алгоритму та виконавця алгоритму;
  • формувати навички рішення задач з використанням різних алгоритмічних конструкцій;
  • відпрацьовувати вміння записувати алгоритм за допомогою блок-схем;
  • показати приклади програм для Лего-робота.
  • розвиваюча:
  • сприяти розвитку логічного мислення і уваги, інтелектуальних здібностей;
  • сприяти розширенню кругозору, як в області інформаційних технологій, так і в суміжних областях;
  • сприяти розвитку алгоритмічного мислення;
  • розвивати дослідницькі навички учнів.
  • виховна:
  • сприяти формуванню ініціативи, потреби використовувати в навчальній діяльності інформаційні технології;
  • спонукати учнів мислити творчо, аналізувати ситуацію і застосовувати критичне мислення для вирішення реальних проблем;
  • формувати інтерес до інженерії.

Обладнання: інтерактивна панель, конструктор LEGO SPIKE (4 шт.), в набір якого входять ____ елементів, включаючи USB ЛЕГО-комутатор, мотор, датчик нахилу і датчик відстані.

План уроку

  1. Організаційний момент (2 хв)
  2. Повторення теоретичного матеріалу попередніх уроків (10 хв)
  3. Практична робота: створення робота -танцівника та розробка алгоритму для робота (23 хв)
  4. Підведення підсумків уроку. Рефлексія (3 хв)
  5. Домашнє завдання (2 хв)

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Учитель: Добрий день! На минулих уроках ви познайомилися з важливою темою в сучасній інформатиці. А сьогодні ми продовжимо вивчення теми «Алгоритми та алгоритмізація», а також познайомимося з одним з найпоширеніших виконавців алгоритмів «вживу» - справжнім роботом.

II. Повторення теоретичного матеріалу попереднього уроку.

Учитель: Кожен з нас щодня використовує різні алгоритми: інструкції, правила, рецепти і т.д. Зазвичай ми це робимо не замислюючись. Наприклад, ви добре знаєте, як заварити чай. Але припустимо, нам треба навчити цьому молодшого брата або сестру. Значить, нам доведеться чітко вказати дії і порядок їх виконання.

Що це будуть за дії і який їх порядок?

  1. Учні складають правило заварювання чаю.
  2. Закип'ятити воду.
  3. Облити чайник для заварювання окропом.
  4. Засипати заварку в чайник.
  5. Залити окропом.
  6. Закрити кришкою.
  7. Накрити рушником.

Тепер давайте відповімо на наступні питання:

  1. Що таке алгоритм?
  2. Для чого потрібні алгоритми?
  3. Якими властивостями володіють алгоритми?
  4. Хто такий виконавець?

(Учні відповідають на запропоновані питання)

III. Практична робота: створення робота та розробка алгоритму для робота

Тепер давайте звернемося до наших роботів, але вони ще в розібраному стані, тому нам потрібно для початку скласти їх згідно інструкції, яку ви можете знайти у програмі SPIKE від компанії Лего. Отже запускаємо програму і виконуємо наступний алгоритм:

  1. Справка
  2. Налаштування
  3. Моделі
  4. Знаходимо та обираємо модель робота-танцівника
  5. І збираємо його згідно інструкції.

(Учні та гості уроку збирають робота)

Учитель: А тепер давайте створимо алгоритм у спеціальній програмі, який роботи будуть виконувати.

Учитель: Ну що, в усіх все вийшло? А тепер, давайте додамо ритму для нашого робота! У поле задайте наступні параметри:

 Учитель: Молодці!

IV. Підведення підсумків уроку. Рефлексія.

Учитель: Отже, діти, давайте підведемо підсумки нашої роботи.

  1. Які види алгоритмів ми з вами сьогодні розглянули на практиці?
  2. Яку функцію можна ще реалізувати в алгоритмі роботи робота-танцівника?

V. Домашнє завдання.

Запишіть домашнє завдання: подумати і зобразити схематично приклад власного робота-виконавця і написати алгоритм його роботи на природній мові.

Завдання обов’язково буде оцінено!

Дякую за урок! До побачення, діти!

docx
Додано
15 лютого
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку