План-конспект уроку інформатики у 6-а класі на тему
«Вкладені алгоритмічні структури повторення. Програмування за допомогою Lego Spike»
Тривалість уроку: 45 хвилин
Тип уроку: комбінований
Вид уроку: практична робота
Мета уроку:
Обладнання: інтерактивна панель, конструктор LEGO SPIKE (4 шт.), в набір якого входять ____ елементів, включаючи USB ЛЕГО-комутатор, мотор, датчик нахилу і датчик відстані.
План уроку
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Учитель: Добрий день! На минулих уроках ви познайомилися з важливою темою в сучасній інформатиці. А сьогодні ми продовжимо вивчення теми «Алгоритми та алгоритмізація», а також познайомимося з одним з найпоширеніших виконавців алгоритмів «вживу» - справжнім роботом.
II. Повторення теоретичного матеріалу попереднього уроку.
Учитель: Кожен з нас щодня використовує різні алгоритми: інструкції, правила, рецепти і т.д. Зазвичай ми це робимо не замислюючись. Наприклад, ви добре знаєте, як заварити чай. Але припустимо, нам треба навчити цьому молодшого брата або сестру. Значить, нам доведеться чітко вказати дії і порядок їх виконання.
Що це будуть за дії і який їх порядок?
Тепер давайте відповімо на наступні питання:
(Учні відповідають на запропоновані питання)
III. Практична робота: створення робота та розробка алгоритму для робота
Тепер давайте звернемося до наших роботів, але вони ще в розібраному стані, тому нам потрібно для початку скласти їх згідно інструкції, яку ви можете знайти у програмі SPIKE від компанії Лего. Отже запускаємо програму і виконуємо наступний алгоритм:
(Учні та гості уроку збирають робота)
Учитель: А тепер давайте створимо алгоритм у спеціальній програмі, який роботи будуть виконувати.
Учитель: Ну що, в усіх все вийшло? А тепер, давайте додамо ритму для нашого робота! У поле задайте наступні параметри:
Учитель: Молодці!
IV. Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
Учитель: Отже, діти, давайте підведемо підсумки нашої роботи.
V. Домашнє завдання.
Запишіть домашнє завдання: подумати і зобразити схематично приклад власного робота-виконавця і написати алгоритм його роботи на природній мові.
Завдання обов’язково буде оцінено!
Дякую за урок! До побачення, діти!