ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ В 2 КЛАСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Про матеріал
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ У 2 КЛАСІ . ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ - КАВА ІЗ ВЧИТЕЛЬКОЮ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ2 КЛАСПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ В 2 КЛАСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИФорма проведення: кава з вчителькою. Підготувала Антоніна Зелінська, вчителька початкових класів Кашперо-Миколаївського ліцею Привільненської сільської ради Баштанського району Миколаївської області

Номер слайду 2

КОЛО ЗУСТРІЧІ «ЧАРІВНІ ОКУЛЯРИ»Ретельно розглянь свого сусіда, назви якусь його гарну якість

Номер слайду 3

ВПРАВА «ДИТИНА»

Номер слайду 4

БАТЬКІВСЬКІ СПОГАДИЩо ви відчували?

Номер слайду 5

«ЗНОВУ ДВІЙКА» Ф. РЕШЕТНІКОВ- Що відчуває кожен герой картини?

Номер слайду 6

ОЦІНКА «SOS»

Номер слайду 7

Навіщо потрібне формувальне оцінювання?Основна причина- зниження навчальної мотивації, діти не хочуть навчатися!

Номер слайду 8

різниця між традиційним і формувальним оцінюванням{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Традиційне оцінювання. Формувальне оцінювання. Мета. Оцінити рівень навчальних досягнень. Оптимізувати навчальний процес. Хто оцінюєУчитель. Самооцінка, взаємооцінка. Що оцінюється. Знання. Уміння, навички, компетенціїОцінюється. Результати навчання. Процес навчання. Порівнюється. З іншими учнями. З попередніми досягненнями. Пріоритети. Оцінки. Учіння. Тип взаємодії учнів. Конкуренція. Співпраця, співтворчість. Критерії оцінювання. Нечіткі Чіткі, прозоріМотивація. Знижується. Підвищується. ПОРІВНЯЙМО:

Номер слайду 9

Формувальне оцінювання-це не оцінка, це механізм зібрання інформації, з допомогою якої вчитель відслідковує, корегує навчальний процес з метою поліпшення навчальних досягнень учня.

Номер слайду 10

Принципи формувального оцінювання

Номер слайду 11

інструменти формувального оцінювання

Номер слайду 12

Приклади інструментів формувального оцінювання. Алгоритм самооцінки в кінці уроку. Яке було завдання? (Вчимося пам’ятати мету уроку)Вдалося виконати завдання? (Вчимося порівнювати результат з метою)Завдання виконано правильно чи не зовсім? (Вчимося знаходити й визнавати помилки)Виконано завдання самостійно чи з допомогою вчителя?(Вчимося оцінювати процес навчання)

Номер слайду 13

Рефлексія в кінці уроку-Що зрозумів, чому навчився на уроці?-Що було цікаво, складно, вдалося?-Мені ще потрібно повчитися…-За що можна похвалити себе, однокласників, учителя?-Навіщо нам потрібен був цей урок?-Що найбільне вразило?-Що ви вважаєте потрібним для запам’ятовування?-Над чим треба ще попрацювати?

Номер слайду 14

“Світлофор” (робота на уроці)Зелений колір – завдання виконано правильно, працював активно. Жовтий колір – виконав завдання, використовував допомогу вчителя. Червоний колір – потрібна допомога, сам не впораюсь.

Номер слайду 15

ПОРТФОЛІОПортфоліо – це набір робіт учня, який відображає його запити, інтереси та навчальний поступ. Для учнів процес створення портфоліо сприяє розвитку навичок самостійної роботи, креативності та орієнтованості на результат.

Номер слайду 16

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

Номер слайду 17

ВПРАВА «МИСТЕЦТВО ПРАВИЛЬНОЇ ОЦІНКИ» АЛГОРИТМ:1. Опис того, що ви бачите.2. Опис того, що ви відчуваєте.3. Узагальнення (має продемонструвати дитині оцінку її дій). Уявіть, що ваша дитина вперше сама вирішила почитати книгу (приготувати вечерю, прибрати в кімнаті). Оцініть її вчинок саме за цим алгоритмом. Подумайте: чи складно це було зробити? Що ви при цьому відчували?

Номер слайду 18

ПІДСУМОК ТА РЕФЛЕКСІЯВПРАВА «КАРУСЕЛЬ»Запишіть на аркуші одне із тверджень або висновків, які запам’яталися із зустрічі. Загніть край аркуша. Передайте свій аркуш по колу. На отриманому аркуші запишіть знову те ж твердження. Знову загніть край. Дублюйте своє твердження, поки не отримаєте свій аркуш. Відкрийте і зачитайте найголовніше, що запам’ятали із нашої зустрічі.

Номер слайду 19

Дякую за увагу!

pptx
Додано
4 грудня 2023
Переглядів
407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку