2 клас
Батьківські збори № 2
Тема. ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ В 2 класі НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Форма проведення: кава з вчителькою
Мета:
створити позитивну атмосферу в батьківському колективі, мотивувати
батьків на подальшу співпрацю;
ознайомити батьків із окремими техніками формувального оцінювання;
надати інформацію про засоби оцінювання та способом фіксації
навчальних досягнень учнів у формувальному оцінювання.
заохотити та залучити батьків до освітнього процесу через педагогіку
партнерства.
Алгоритм проведення
І. Коло зустрічі «Чарівні окуляри».
Мета: налаштувати на роботу, зняти бар’єри та підняти настрій.
Вчитель показає чарівні окуляри. Той, хто їх одягне, бачить тільки гарне ,
навіть те, що людина приховує від інших. Батьки по черзі приміряють ці
окуляри, ретельно розглядають свого сусіда, називають якусь його гарну
якість (роблять комплімент) та передають окуляри по колу.
Вправа «Дитина». Без допомоги ножиць зробити фігурку власної
дитини, використовуючи аркуш паперу.
- Чи вийшло отримати однакові фігури? Який висновок ми можемо зробити?
- Немає однакових людей, ваша дитина особлива. Тож ніколи не порівнюйте
свою дитину з іншою. Адже, вона у вас унікальна і неповторна. Має свій темп опанування новим матеріалом, має свої вподобання та мрії, неоднаково сприймає оцінку її вчинкам та її особистості.
ІІ. Батьківські спогади про власні оцінки у процесі навчання
ІІІ. Розгляд картини Ф.П. Решетнікова «Знову двійка».
Вправа «Мої відчуття» (побувати на місці кожного героя картини)
V. Тренінгове заняття «Оцінка SOS» (порівняння бального та
формувального оцінювання)
VІ. Комікс про оцінювання в НУШ «Хто має висіти на дошці пошани?»
(Про «кращих» та «некращих» учнів, місце конкуренції у Новій українській
школі, порівняння дітей між собою та наслідки цього)
VІІ. Презентація свідоцтва досягнень учнів
Вправа «З плином часу»
- Тепер спробуйте намалювати фінал картини Ф.П. Решетнікова «Знову
двійка» з точки зору сучасних батьків.
Вправа «Хвалимо правильно»
Мета: навчити батьків правильно висловлювати власні емоції та хвалити
дітей.
Демонстрація алгоритму «Мистецтво якісної похвали»:
1. Опис того, що ви бачите.
2. Опис того, що ви відчуваєте.
3. Узагальнення (має продемонструвати дитині її сильні сторони).
Учасники об’єднуються у групи по двоє-троє осіб, вчитель озвучує
проблемну ситуацію.
- Уявіть, що ваша дитина вперше сама вирішила почитати книгу
/приготувала вечерю/прибрала в кімнаті. Похваліть її саме за цим
алгоритмом. А потім подумайте: чи складно це було зробити? Що ви при
цьому відчували?
VІІ. Технологія портфоліо (перегляд портфоліо дітей)
VІІІ. Підсумок.
Вправа «Карусель» (члени групи записують на папері одне з тверджень чи
висновків, які запам’яталися із заняття. По колу групи обмінюються
записами, аж доки до першої групи повернеться перший аркуш. Усі записи
зачитуються)