13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

«ПідМайстер клас "Підвищення ефективності і якості уроків шляхом впровадження творчих вправ»

Про матеріал
Конпект майстер класу для вчителів початкових класів НУШ. Досвід роботи вчителя.
Перегляд файлу

 Майстер-клас вчителя початкових класів Дідик Ю. В.

«Підвищення ефективності і якості уроків шляхом впровадження творчих вправ»

 

Хід майстер-класу
 

І.Організаційний момент.

- Добрий день, шановні учасники майстер-класу. Я дуже рада вас бачити і сподіваюсь на вашу допомогу, підтримку і плідну співпрацю.

         - Бажаю всім творчого натхнення, позитивних емоцій та активної участі у роботі.

ІІ. Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів.
Сучасний вчитель повинен іти в ногу з часом, розуміючи, що зі змінами в суспільстві змінюються і вимоги. Як сказав Чарльз Дарвін 

 Виживає не  найсильніший і не  найрозумніший,

а той, хто краще пристовується до змін.

Я часто ставлю собі питання: «Як зробити урок не тільки цікавим, а й захоплюючим, творчим, результативним?»

Ці питання спонукали мене до пошуку найефективніших прийомів і методів, які б допомагали з найбільшою силою і повнотою донести до моїх учнів знання.

 

Саме тому темою майстер-класу я обрала «Підвищення ефективності і якості уроків шляхом  творчої діяльності».

Мета майстер-класу: познайомити з власним досвідом.

 Девіз заняття:
«Зібратись разом – це початок,
Триматися разом – це прогрес,
Працювати разом – успіх!»

 Під час роботи забороняється: відволікатися від змісту, сумувати, думати про домашні турботи.

Дозволяється: щиро висловлювати свою думку, доброзичливо посміхатися колегам, бути активними в обговоренні проблемних питань, вносити раціональні пропозиції та творчі ідеї. Адже

                                                                Вчительська праця – це щоденна                    творчість і мистецтво

В.О. Сухомлинський

Звичайно, наша плідна робота залежить від вашого настрою. Посміхніться один одному.  (Роздаю кульки різних кольорів)

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

Візьміть кульку яка вам сподобалася. Напишіть свої імена у середині і  слово-прикметник, який буде починатися першою  літерою вашого імені і буде характеризувати вас із кращого боку. Також домалюйте смайлику ротик, відобразивши таким чином свій настрій, з яким ви прийшли до мене на заняття.

(Працюють)

Справилися із завданням? Почну я.

Я – Наталя , талановитта. Своєму смайлику  домалювала  посмішку, бо я рада бачити вас.

(Відповіді колег)

     Така вправа допомагає учням позитивно налаштуватися на урок, а мені ефективно його розпочати.

Дякую за гарний настрій. Сподіваюсь що гарні емоції будуть протягом усього заняття.

На перших етапах уроку учням необхідно зрозуміти зміст їхньої діяльності тому я пропоную вправу « Банани»

Розшифруйте ключове слово до уроку за допомогою фрази.

БЕРЗЕЖІТИЬПРМИРОАДУ

ТАК ДІЙСНО СЬОГОДНІ МИ БУДЕМО ГОВОРИТИ ПРО ЗИМУ. Зима це чудова пора року, незважаючи на холоди вона зачаровує казковою красою. Вона дарує нам веселі свята, які нажаль нещодавно закінчилися. Я пропоную повернутися в ті приємні спогади, святкові хвилювання, і нехай знову в нашій аудиторії  засяє яскрава ялинка.

Тож у кожній групі є учасник у якого на зворотному боці кульки є незакінчене речення (від заняття я очікую…..)

Прошу цього учасника вислухати, записати на  і озвучити очікування колег у групі. Цією кулькою прикрасити нашу ялинку.

(Відповіді колег)

Сподіваюсь виправдати ваші очікування.

Щоб активізувати наші знання про зиму, пропоную виконати вправу «Криголам».

1 група. Вам необхідно обрати зайвий малюнок з усіх, довести що він дійсно зайвий, за іншими скласти по 1 реченню  про зиму. Доповідачем буде той учасник у кого на зворотному боці кульки є напис криголам.

2 група  складає вірш за сюжетними малюнками. Доповідачем буде той учасник у кого на зворотному боці кульки є напис вірш.

3 група складає розповідь про зиму за кольорами лєго. Доповідачем буде той учасник у кого на зворотному боці кульки є напис розповідь.

 Зимові поезії Юлії Хандожинської - Мала Сторінка Зимние картинки - взрослым, школьникам и дошкольникам. Птахи взимку » Костянтинівська ЦМПБ Красота Божиего Мира: Сказки о Снегурочке Детские стихи про зиму - YouTube Забухали снегири | Пикабу  Какого цвета зима? - Моя газета | Моя газета

(Відповіді колег)

Дякую ви чудово впоралися їз завданням. Прошу доповідачів прикрасити своїми кульками ялинку.

Наступне завдання ви обиратимете за допомогою кубика  Блума .

 

 

 

Група  яка отримала завдання «хвостики». Вам пропоную вірш який описує зиму, але він незакінчений . Вам необхідно дібрати слова рими, щоб його відтворити.

«Хвостики».

 

                          А яка зима буває

 Скаже той, хто добре__________.

 Чи ж вона буває ніжна?

 Ні! Холодна й ___________!

 

 Так. Холодна, вітер віє,

 І від снігу все __________.

 В небі темна хмара висне,

 Іноді мороз аж _________,

 

 Чудеса на склі малює,

 На річках мости ________,

 Не прості, а льодяні,

 Дуже гарні, мов ________.

 

 Під ногами сніг рипить,

 Звір від холоду _________.

 Є хурделиця, природно.

 Є метелиця ____________.

 

 Хуга є, і є завія,

 Сонце світить, та не ________.

 І його частіш немає —

 Хмара сонце __________.

 

 Часом сніг летить лапатий,

 Бігти хочеться із ________,

 Щоб зловити біле диво,

 Бо повсюди так _________!

 

Група  яка отримала завдання проаналізувати зимові явища «добре-погано». Розгляньте уважно  зимові явища які зображено, проаналізуйте що вважаєте доброго, що поганого і запропонуйте свої аргументи.

«Добре-погано».

 

Конспект уроку з природознавства 2 клас " Зима. Ознаки зими в неживій  природі"

Ознаки зими. (Природознавство 2 клас) - online presentation

Презентація "Дітям про зиму"

Конспект уроку з природознавства 2 клас " Зима. Ознаки зими в неживій  природі"

презентация .зима

Добре

 

 

 

 

 

Погано

 

 

 

 

 

 

Група  яка отримала завдання встановити асоціації. прийом «Кола на воді». У вас записане слово мороз по вертикалі вам необхідно до кожної букви дібрати іменник і до кожного іменника слово асоціацію , так ми утворимо  рух зимових слів, так як камінь кинутий у воду утворює кола. 

«Кола на воді».

М - __________________

О -___________________

Р - ___________________

О -___________________

З -____________________

 

Руханка

 «Танці зігріванці» любов’ю до дітей.

 

І на завершення, щоб підвести підсумок пропоную метод 6 капелюхів.                      Учасники обирають картку з кольором капелюха 

Метод Едварда де Боно «Шість капелюхів мислення» як засіб розвитку  креативного мислення школярів

Білий капелюх: інформація

Білий капелюх  висловлює - тільки факти до даної теми.

Червоний капелюх: почуття

Червоний капелюх - висловити свої почуття.

Чорний капелюх: критика

Чорний капелюх вказує на можливі ризики

Жовтий капелюх:  позитив                                                                                                Жовтий капелюх вимагає від нас перемкнути свою увагу на пошук  переваг і позитивних сторін.

Зелений капелюх: креативність                                                                                          Зелений капелюх  придумуємо нові ідеї, модифікуємо вже існуючі.

Синій капелюх: управління процесом                                                                                          Синій капелюх  для управління самим процесом роботи.  

Ті учасники у яких залишилися кульки можуть приєднатися до прикрашання ялинки. Але ви повинні дати відповідь на питання.

  • Чи справдилися ваші очікування?

Отже, ми розглянули дану тему з усіх сторін.  І погляньте на нашу ялинку, вона знову засяяла  різнокольоровими іграшками.

Рефлексія (звучить музика зими)

Зима красуня, біла чарівниця.
В ній стільки дива дивного, краси
І снігу білого нанесено по вінця,
І віхол та хурделиць голоси.

А іній на деревах волохато
Розвісив чари — серце завмира.
Зима на казочку чарівную багата,
Така чудова, радісна пора!

Я дякую вам за співпрацю, і бажаю усім гарних вихідних.

Дякую за увагу!

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

docx
Додав(-ла)
Дідик Юлія
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
31 січня
Переглядів
111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку