«Підсумки другої світової війни 1939-1945рр.»

Про матеріал
Інтегрований урок «Підсумки другої світової війни 1939-1945рр.» є узагальненням.теми "Україна в роки Другої світової війни". Дозволяє розвивати вміння учнів порівнювати, аналізувати та робити висновки щодо історичних подій і явищ з позиції загальнолюдських цінностей. Виховувати любов до історичного минулого нашої Батьківщини. Дає розуміння неприйняття війни як способу дипломатії та політичних змін у світі внаслідок Другої світової війни
Перегляд файлу

Тема : «Підсумки другої світової війни 1939-1945рр.»

Мета: Розвивати вміння учнів порівнювати, аналізувати та узагальнювати історичні події і явища з позиції загальнолюдських цінностей. Виховувати любов до Батьківщини, до її історичного минулого, неприйняття війни як способу дипломатії.

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

- висловлювати власне ставлення щодо історичних подій і явищ з позиції загальнолюдських цінностей;

- аргументовано обґрунтовувати, висловлювати власні погляди на проблеми, що розглядаються;

- аналізувати інформацію з різноманітних історичних джерел;

- удосконалити навички ведення діалогу, роботи у групі.

Тип уроку: прес- конференція з елементами рольової гри

І. Підготовча робота:

1. Учні розподіляють ролі:

А) представники країн-переможців:

- маршал Жуков (СРСР);

- маршал авіації Артур Теддер (Великобританія);

- головнокомандуючий французькими військами Делатр де Тассіньї;

Б) представник Німеччини:

- генерал-фельдмаршал Кейтель;

В) їх перекладачі (5 чол.).

г) журналісти французьких, німецьких, англійських, американських, радянських газет;

 д) оператори, які готують мультимедійний супровід уроку.

2. Всі групи виконують диференційовані завдання у вигляді промов, запитань на мові країн, які вони представляють,  звертаючись за допомогою до вчителів іноземних мов.(Наразі, відсутності вчителя французької та німецької мови домовляються про підготовку промови на англійській мові).

 3. Всі інші учні - журналісти англійських, французьких, радянських та німецьких газет готують  запитання на іноземних мовах, які вивчають.

 4. Один учень виготовляє чотири прапори країн-переможців, які будуть стояти на столі.

 5. Призначаються відповідальні, які готують мультимедійний супровід уроку.

ІІ.Обладнання уроку:

  1. Три столи з прапорами на підставці і табличками з прізвищам представників країн-переможців. Позаду стільці для перекладачів.
  2. Один стіл окремо для представників Німеччини та його перекладача.
  3. Столи для журналістів.
  4. Фотограф.
  5. Мультимедійний комплект;
  6. Тематична презентація , пов’язана з Другою світовою війною, перемогою антигітлерівської коаліції.
  7. Політична мапа світу.

При підготовці до уроку учні мають змогу разом з вчителем працювати на освітньому Інтернет-порталі «Острів знань» http://ostriv.ua, сайтах YouTube «Цікава наука», Інституту історії http://www.history.org.ua, https://ukrhistory.narod./,  http://www.history.kiev.ua

ІІІ. Хід уроку.

Вступне слово вчителя на фоні музичного супроводу.

Демонстрація презентації  «Так це було» підготовлена  1групою учнів разом з вчителем. Інформація про підсумки війни - повідомлення 2 групи учнів.

Вчитель:

  1. Як ви вважаєте, яке значення має перемога над фашизмом? (відповіді учнів)
  2. Які ж уроки повинно здобути людство з цієї війни? (відповіді учнів)

Вчитель робить висновок сказаного учнями, що  основний урок Другої світової війни - не допустити нової світової війни, яка буде страшнішою за другу, бо може бути ядерною, може привести людство до ядерної катастрофи. ООН має бути гарантом безпеки в усьому світі, щоб уникнути будь-якої війни : локальної чи світової.

  1. Звучить репортаж про підписання Німеччиною акту про капітуляцію
  2. Вчитель: Перенесемося у1945 рік. Спробуємо уявити, що б сказали і як би відповіли  на питання журналістів учасники  прес-конфернції підписання акту про капітуляцію Німеччини.
  3. Слово представникам країн.
  4. Лунають промови кожного із них на іноземній мові, а паралельно - переклади українською.
  5. Питання журналістів на тій мові, яку вивчає учень. Працюють перекладачі.
  6. Заключне слово вчителя:

«Дякую панове! Наша прес-конференція закінчилася. Маю надію, що завтра  на сайті школи ми зможемо знайти  інформацію про результати роботи.»

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Басова Любов
Додано
21 травня 2020
Переглядів
859
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку