Підсумки роботи класного колективу за рік.
Виховна діяльність здійснювалась відповідно до основних завдань школи, спрямованих на «розвиток і саморозвиток особистості, творчості дітей» та планувалась згідно з концептуальними засадами основних орієнтирів виховання.
На початку навчального року були визначені мета і завдання для дитячого колективу і для класного керівника. Проблема над якою працював класний керівник «Формування моральної самосвідомості, відповідальності, як риси особистості та навчання культурі поведінки на основі керування собою». Була продовжена робота зі зміцнення класного колективу, формування в учнів позитивного відношення до членів колективу. Також продовжено роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності.
Збільшився достатній рівень навченості, зменшився початковий, середній рівень навченості класу 7 балів.
У більшості дітей у класі не сформоване відповідальне ставлення до навчання. Проте, є учні, які були активними учасниками та переможцями предметних олімпіад шкільного та районного етапів це Сауляк Богдан, Настенко Олег.
Також є учні, які потребують постійного контролю, як з боку вчителя, так і з боку батьків. В цілому, аналізуючи рівень навчальних досягнень з навчальних дисциплін, варто зазначити, що більшість учнів не повністю використовують свій інтелектуальний потенціал, що, напевно, і є основною причиною невисокого показника успішності.
Виховний процес планувався та проваджувався згідно характеру, темпераменту, індивідуальних рис кожної дитини, із врахуванням умов життя учнів у сім’ї.
У виховній роботі використовувалися різноманітні за формою та змістом заходи: години спілкування, класні збори, опитувальники, відверті розмови, виховні години ...
Виховна робота із класним колективом була побудована на співпраці з вчителями-предметниками. Було проведено опитувальник «Класний керівник очима дітей», «Моє здоров’я», тест «Ранжування понять», «Чи знайомі ви з правилами мобільного етикету», анкета для учнів та батьків «Чи знаємо ми один одного», соціометрична анкета «Самохарактеристика учня», опитувальник «Мої бажання», «Ким бути?».
Протягом навчального року було проведено ряд виховних годин, та годин спілкувань, бесід направлених на корекцію поведінки учнів, а саме: «Ти серед людей», «Як поводитись у конфліктній ситуації?», «Будинок наших взаємин», «Життя це мить, зумій його прожить»… У ІІ семестрі навчального року у тісній співпраці з батьками проводився виховний захід «Ярмарок український традиційних страв», всі присутні отримали багато позитивних емоцій.
В становленні та розвитку учнів класний керівник взаємодіяв з батьками. Важливим питанням є стан виховання у сім'ї. Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. Толерантно батьки реагують на критику поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання. Для корекції поведінки, підвищення рівня вихованості класним керівником було проведено профілактичну бесіду з батьками окремих учнів із залученням адміністрації школи.
Помітним позитивним фактором є поліпшення психологічного клімату в класі. У класі немає мікрогруп за інтересами, всі учні дружать між собою.
Виходячи з аналізу виховної роботи за попередній період, слід відзначити, що незважаючи на ряд позитивних зрушень в житті класного колективу, поки що не вдалося поставити рівень успішності класу на належний рівень, більш широко використати досвід та уміння членів класного колективу у громадському житті школи.
Виходячи з мети та завдань, у класі класним керівником й надалі буде продовжено формування виховного середовище для прояву і розвитку реальних і потенційних можливостей учнів, що задовольнятиме соціально цінні і особистісно-значущі інтереси і потреби учнів. У процесі різноманітної діяльності відбуватиметься зміцнення і подальший розвиток учнівського самоврядування у класному колективі.