Підсумкова діагностична робота
з теми: «Речення»
Прізвище, ім'я _______________________________________________
Дата _______________________________________________________
Дерева,вітер,налітає, на,з,силою.
_______________________________________________________
________________________________________________________
2. Речення виражає...
а) погляд на події;
б) закінчену думку;
в) розповідь про когось.
3. Познач речення з однорідними членами. Підкресли їх.
а) На городі ростуть і помідори,і капуста,і огірки.
б) Яскраво світить весняне сонечко.
в) Маленьке дівчатко привітно всміхається
4. Позначити речення,в якому підмет виражений займенником.
а) У нічному небі спалахнула зірка,за нею-друга...
б) А я дивлюсь і серцем лину в темний садочок на Україну.
в) У неї очі,немов волошки.
5. Познач речення,в якому є звертання
а) До чого ж пташки красиві, веселі, співучі.
б) Прилітайте,дорогі гості, поласувати просом,льняним насінням,ягодами горобини.
в) Маленькій пташці я дякую за пісню весняну.
6. Прочитай речення. Пошир їх за допомогою другорядних членів речення.
Ішов дощ.____________________________________________
Птахи відлетіли._______________________________________
Батьки повернулися____________________________________
7. Познач головні та другорядні члени речення ( зверху надписати частини мови)
Яскравий сонячний промінь сонця таємно заглядав до мого віконця.
8. Розстав розділові знаки в кінці речень.
а) Чому ти пісню сумну співаєш
б) Люди,збережіть мир на планеті
в) Я читаю цікаву пригодницьку книжку
9.Склади речення. Запиши речення в такій послідовності, щоб утворився текст. Устав пропущені літери. До утвореного тексту добери заголовок, запиши його перед текстом.
На, л…жить, хитра, снігу, л..сиця.
Над, кружляють, нею, ворони.
Л…сиця, ноги, очі, і, витягнула, закрила.
Одна, клюнула, хвіст, в, л…сицю, ворона.
Тут, спіймала, ворону, і, побігла, в, л…сиця, ліс.