Діагностична робота з геометрії за І семестр
Мета перевірити рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу ; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, вміння читати малюнки, співставляти та аналізувати дані; Виховувати охайність, відповідальність, старанність.
Тип уроку: контроль і корекція знань здобувачів освіти
Обладнання: роздатковий матеріал, лінійка, простий олівець, ручка.
Хід роботи
Дата |
Клас |
Прізвище, ім’я |
ГР1 |
ГР2 |
ГР3 |
|
|
|
|
|
|
Варіант 1.
Група результатів 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі
Група результатів 2.Розв’язує математичні задачі
Група результатів 3. Інтерпретує та критично оцінює результат
1.До основних геометричних фігур належать
А) відрізок Б) кут В) площина Г) промінь
Д) пряма Е) точка Ж) трикутник
ГР1- 1 |
ГР2 - 0 |
ГР3 - 0 |
2.Скільки перпендикулярних прямих можна провести до прямої m через точку E, яка не належить прямій с? А) одну; Б) дві; В) безліч; Г) жодної.
ГР1 - 1 |
ГР2 - 0 |
ГР3 - 0 |
3. Розгляньте рисунок. Прямі АС і ВD перетинаються в точці О. Вкажіть пару вертикальних кутів.
А) ㄥВОС і ㄥСОD Б) ㄥСОD і ㄥАОВ В) ㄥDOA і ㄥAOВ
ГР1- 1 |
ГР2 - 0 |
ГР3 - 0 |
4. Який трикутник є підвидом рівнобедреного трикутника:
А) рівносторонній; Б) гострокутний; В) прямокутний; Г) тупокутний.
ГР1- 1 |
ГР2 - 0 |
ГР3 - 0 |
5. Один із суміжних кутів дорівнює 115 ˚ , тоді інший кут становить…
А) ; Б)
; В)
; Г)
.
ГР1- 1 |
ГР2 - 1 |
ГР3 - 0 |
6. Співставте рисунок (1), (2) , (6) та ознаку рівності трикутників 1), 2), або 3) яку можна застосувати до даного рисунка : 1) за трьома сторонами 2) за стороною та прилеглими кутами
3)за двома сторонами і кутом між ними
ГР1-2 |
ГР2 - 2 |
ГР3 - 4 |
7.Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 32 м, а його бічна сторона— 11 м. Знайдіть основу цього трикутника.
Дано:
; АВ= = ; Р= Знайти:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГР1 - 2 |
ГР 2 - 4 |
ГР3 - 4 |
8. Виконати побудову, коротку умову та розв’язання.
На відрізку АВ завдовжки 44 см позначено точку К. Знайдіть довжини відрізків АК і ВК, якщо АК більший за ВК у 3 рази.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГР1 - 2 |
ГР2 - 5 |
ГР3 - 4 |
Діагностична робота з геометрії за І семестр
Дата |
Клас |
Прізвище, ім’я |
ГР1 |
ГР2 |
ГР3 |
|
|
|
|
|
|
Варіант 2.
Група результатів 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі
Група результатів 2.Розв’язує математичні задачі
Група результатів 3. Інтерпретує та критично оцінює результат
А) гострокутний Б) прямий В) протилежний Г) тупий
Д) розгорнутий Е) рівносторонні Ж) гострий
ГР1- 1 |
ГР2 - 0 |
ГР3 - 0 |
2.Скільки перпендикулярних променів можна провести до прямої m через точку А, яка належить прямій с? А) один; Б) два; В) безліч; Г) жодного.
ГР1 - 1 |
ГР2 - 0 |
ГР3 - 0 |
3. Розгляньте рисунок. Прямі АС і ВD перетинаються в точці О. Вкажіть пару суміжних кутів.
А) ㄥВОС і ㄥАОD Б) ㄥСОD і ㄥАОВ В) ㄥDOA і ㄥAOВ
ГР1- 1 |
ГР2 - 0 |
ГР3 - 0 |
4. За яких умов трикутник описаний як рівнобедрений :
А) АВ=АС; Б) ВС=АС; В) АВ=ВС; Г) АВ=ВС=АС.
ГР1- 1 |
ГР2 - 0 |
ГР3 - 0 |
5. Один із суміжних кутів дорівнює 78 ˚ , тоді інший кут становить…
А) ; Б)
; В)
; Г)
.
ГР1- 2 |
ГР2 - 1 |
ГР3 - 0 |
6. Співставте рисунок (4), (7) , (9) та ознаку рівності трикутників 1), 2), або 3) яку можна застосувати до даного рисунка : 1) за трьома сторонами 2) за стороною та прилеглими кутами
3)за двома сторонами і кутом між ними
ГР1 - 2 |
ГР2 - 2 |
ГР3 - 4 |
7.Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 27 м, а його основа— 13 м. Знайдіть бічні сторони цього трикутника.
Дано:
; АС= ; Р= Знайти:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГР1 -2 |
ГР2 - 4 |
ГР3 -4 |
8. Виконати побудову, коротку умову та розв’язання. В заданому куті АВС провели промінь ВК, так, що утворилися кути у співвідношенні 3 : 4. Знайдіть ці кути, якщо градусна міра кута АВС становить .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГР1 - 2 |
ГР2 - 5 |
ГР3 - 4 |