Підсумкова діагностувальна робота. Перевіряються результати навчання:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Характеристика результатів навчання. Рівень навченості1. Читає, записує, утворює, визначає розрядний склад числа.2. Володіє навичками додаванняі віднімання, множення і ділення чисел.3. Читає і записує математичні вирази, знаходить їх значення; розв’язує рівняння.4. Аналізує текст задачі, створює за потреби модель. Обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує та перевіряє розв’язок.5. Розпізнає геометричні фігури.6. Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами.
Номер слайду 3
1. Запиши числа; двадцять три тисячі вісімсот два; сто сорок тисяч двісті сорок п’ять; триста сім тисяч шістсот чотири. 2. Розклади на розрядні доданки: 35 852=3. Знайди значення виразу.(782 : 23 – 7935 : 345) ∙ 67 + 27 943 = 4. Виконай перетворення іменованих чисел.2 хв 10 с=______с 3 м 60 см=_______см 7 кг 050 г=_______ г5. Розв’яжи рівняння х + 9 750 = 3000 ∙ 5
Номер слайду 4
6. Розв’яжи задачу. Від туристичної бази одночасно в протилежних напрямах виїхали два автобуси. Швидкість одного з них 72 км/год, а швидкість другого – у 2 рази менша. Якою буде відстань між автобусами через 3 год?7. Довжина ділянки 42 м, а ширина у 6 разів менша. Знайди площу і периметр цієї ділянки.8. Запиши, яка назва відповідає кожній фігурі. Куля; циліндр; конус; піраміда; куб; паралелепіпед. 1 2 3 4 5 6