Підсумкова діагностувальна робота з української мови 4 клас, з теми: "Речення". За підручником "Українська мова та читання" 4 клас - ч.1 (К.Пономарьова, Л.Гайова).
Підсумкова діагностична робота з української мовитема: “Речення”
Номер слайду 2
З поданих слів склади і запиши речення, підкреслити головні та другорядні члени реченнясвіжий, блакитним, небом, сяяв, сріблом, під, сніг.
Номер слайду 3
2. Познач складне речення, підкресли граматичну основу:а) Падає білий і лапатий сніжок на наш лужок.б) Дощик поливає, лужок оживає.в) Полий, дощику, наш лужок.
Номер слайду 4
3. Познач речення з однорідними членами. Підкресли їх.а) Прилети, синичко, до нашого віконечка.б) Ми повісили годівнички - прилетіли синички.в) Дбайливі дітлахи піклуються про пташок, підгодовують їх.
5. В кінці кожного речення постав потрібний розділовий знак. Слова, що в дужках, запиши у формі звертання. Що ти, (донечка), шепочеш ___ І чому це ти не спиш___Я, (матуся), спати хочу,Але треба вивчить вірш___
Номер слайду 7
6. Запиши речення в такій послідовності, щоб утворився текст. Устав пропущені літери. До утвореного тексту добери заголовок, запиши його перед текстом. Склади кінцівку (2-3 речення) й допиши їх. Сонячний осінній день. Вона насувалася швидко і зростала на очах. Раптом у дол..ні з-за лісу з’явилася хмарка. Це зовсім і не хмарка, а в..л..чезна зграя шпаків.