Підсумкова діагностувальна робота з української мови для учнів екстернатної форми навчання 2 клас

Про матеріал
Підсумкова діагностувальна робота з української мови для учнів екстернатної форми навчання 2 клас
Перегляд файлу

Підсумкова діагностувальна робота

з української мови для учнів екстернатної форми навчання

2 клас

 

1.Прочитай. Запиши слова за алфавітом.

 Кабан, сосна, яблуня, горох, дуб.

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

 

2. Підкресли прислів'я, у яких є слова, де менше букв, ніж звуків.

Хвали літо, коли осінь прийде.

Як вересніє, то й дощик сіє.

Покрова землю листом вкрива.

 

3. Прочитай скоромовку. Обведи букви, які позначають глухі приголосні звуки.

Черепаха чаплю вечором

Пригощала чаєм з печивом.

 

4. Прочитай речення. Поділи слова з апострофом для переносу трьома способами.

На зім’ятому аркуші виходять гарні малюнки.

Пам’ятай, що роботу потрібно виконувати охайно!

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

5. Склади і запиши два речення зі словом зебра, ужитим у різних значеннях.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

6. Заміни слова на протилежні за значенням.

Купив - ___________________

Чорний - __________________

Тихий - ___________________

Маленький - _______________

 

7. Розділи та запиши слова у відповідні стовпчики.

Сопілка, подушка, курка, рушник, качка, бобер.

Хто?

Що?

 

 

 

 

 

 

 

8. Заміни словосполучення, які позначають багато предметів, на ті, що позначають один предмет.

Молоді дуби - ____________________________________________________

Білі сніги - _______________________________________________________

Хрумкі огірки - ___________________________________________________

 

9. Підкресли слова, протилежні за значенням.

Корінь навчання гіркий, та плід його солодкий.

На чорній землі білий хліб родить.

 

10. Обведи лише службові слова.

 Дерево, лісові, за, равлик, до, у, шелестить, ранкові, через, ліс, під.

 

11. Підкресли головні слова у реченнях. Чи можна ці речення назвати текстом?

 Виросла черешенька. Достигли смачні ягоди. Улітку діти смакували смачними плодами.

____________________________________________________________________

 

12. Установи зв’язок слів у реченні.

 Біля річки росте стара верба.

  (Що?) ______________________________________________________________

  верба(що робить?) ___________________________________________________

  росте( де?) __________________________________________________________

  верба(яка?) _________________________________________________________

 

docx
Додано
17 вересня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку