Підсумкова діагностувальна робота
з української мови для учнів екстернатної форми навчання
2 клас
1.Прочитай. Запиши слова за алфавітом.
Кабан, сосна, яблуня, горох, дуб.
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
2. Підкресли прислів'я, у яких є слова, де менше букв, ніж звуків.
Хвали літо, коли осінь прийде.
Як вересніє, то й дощик сіє.
Покрова землю листом вкрива.
3. Прочитай скоромовку. Обведи букви, які позначають глухі приголосні звуки.
Черепаха чаплю вечором
Пригощала чаєм з печивом.
4. Прочитай речення. Поділи слова з апострофом для переносу трьома способами.
На зім’ятому аркуші виходять гарні малюнки.
Пам’ятай, що роботу потрібно виконувати охайно!
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
5. Склади і запиши два речення зі словом зебра, ужитим у різних значеннях.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
6. Заміни слова на протилежні за значенням.
Купив - ___________________
Чорний - __________________
Тихий - ___________________
Маленький - _______________
7. Розділи та запиши слова у відповідні стовпчики.
Сопілка, подушка, курка, рушник, качка, бобер.
Хто? |
Що? |
|
|
|
|
|
|
8. Заміни словосполучення, які позначають багато предметів, на ті, що позначають один предмет.
Молоді дуби - ____________________________________________________
Білі сніги - _______________________________________________________
Хрумкі огірки - ___________________________________________________
9. Підкресли слова, протилежні за значенням.
Корінь навчання гіркий, та плід його солодкий.
На чорній землі білий хліб родить.
10. Обведи лише службові слова.
Дерево, лісові, за, равлик, до, у, шелестить, ранкові, через, ліс, під.
11. Підкресли головні слова у реченнях. Чи можна ці речення назвати текстом?
Виросла черешенька. Достигли смачні ягоди. Улітку діти смакували смачними плодами.
____________________________________________________________________
12. Установи зв’язок слів у реченні.
Біля річки росте стара верба.
(Що?) ______________________________________________________________
верба(що робить?) ___________________________________________________
росте( де?) __________________________________________________________
верба(яка?) _________________________________________________________