Підсумкова контрольна робота 10 клас

Про матеріал
Контрольна робота для узагальнення та систматизації знань навчального матеріалу з українької літератури за 10 клас
Перегляд файлу

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Виконайте тестов завдання. 

1 рівень

  1. Автором  твору «Кайдашева сім’я» є..?

А. Панас Мирний                                  

Б. Іван  Н.-Левицький 

В. Іван Франко

Г. Михайло Старицький

 

  1. Справжнє прізвище Панаса Мирного є…

А. Панас Мирний                           

Б. Іван  Н.-Левицький                    

В. Іван Франко

Г. Панас Рудченко

 

3. Хто з героїв твору до багачів горнувся, а на голоту дивиться згорда, хоч  сам вийшов з бідноти («Хіба ревуть воли, як ясла повні?»)?

 

А Чіпка;

Б батько Чіпки;                    

В Грицько;          

 Г Максим.

 

4. Кульмінація роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» — це:

А картини майбутнього суспільного ладу;

Б поразка Чіпки в боротьбі із земством;

В арешт Чіпки після злочину;

Г трагічна смерть Галі.

 

5. М. Коцюбинський є представником літературного напряму:

А експресіонізм:

Б імпресіонізм;

В романтизм;

Г класицизм.

 

6. Драма-феєрія — це жанр твору…  автором якого є…?

 

Рівень ІІ

 

7.  Першим українським науково-фантастичним романом є:

8.  З яким твором перегукується драматичний етюд О. Олеся «По дорозі в

Казку»?

 

Рівень ІІІ

 

9. Темою новели «Момент» є…

 

Дайте розгорнуту відповідь.

І варіант

 

10. Висловіть власну думку про життєвий вибір Чіпки та інших персонажів (П.

Мирний «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»).

 

ІІ варіант

10. Чим відрізняється Мелашка від інших жінок «Кайдашевої сім’ї»?

 

Рівень ІV

11. Напишіть твір-мініатюру з теми:

1. «Роздуми над винуватцями родинних сварок і баталій» (за твором І. С.

Нечуя-Левицького “Кайдашева сім’я”»).

 

або

2. Напишіть лист до героя твору, який вас найбільше вразив.

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
2416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку