Підсумкова контрольна робота за курс "Зарубіжна література" містить питання за текстами прочитаних творів з 8 по 11 клас. Під час виконання роботи учням необхідно буде виконати тестові завдання, встановити відповідності, дати визначення літераутрознавчих понять, а також розгорнути відповіді на питання. контрольна робота складається з 8 варіантів
Підсумкова контрольна робота
1 варіант
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 балів)
1. Провідною думкою твору Вергілія «Енеїда» є:
2. Шекспір увів у сонет як традиційну ліричну форму новий образ:
3. Мефістофель називає людину:
4. В основу будови «Гобсека» Бальзака покладено прийом:
5. Головною темою твору У.Уітмена «Пісня про себе» є:
6. «Поетичною емблемою» Першої світової війни став вірш:
2. 1.Дайте визначення поняття «реалізм» (1 бал)
2.2. Дайте розгорнуту відповідь на питання (2 бали)
У чому суперечливість образу Галілео Галілея з п’єси Б.Брехта «Життя Галілея»? Визначте позитивні та негативні риси героя.
3. Завдання на встановлення відповідності (2 бали)
Встановіть відповідність між назвою твору та його жанром:
Назва твору Жанр твору
д) соціальний роман
4. Напишіть твір-роздум на тему «Які життєві цінності є вічними, а які скороминущими» ( на матеріалі вивчених творів)» (4 бали)
Підсумкова контрольна робота
2 варіант
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 балів)
1. Антична культура – це …
2. У східній поезії ліричні вірші, в склад яких входять від 3 до 12 бейтів, називали:
3. Перша збірка Байрона, під якою він поставив своє ім’я, називається:
4. Символ «корабель-поет» належить французькому символісту:
5. «Срібна доба» російської поезії охоплює:
6. Жанр роману О.Уайльда «Портрет Доріана Грея» визначають як:
2.1. Дайте визначення поняття «класицизм» (1 бал)
2.2. Складіть порівняльну таблицю ( 2 бали)
Ієшуа |
Майстер |
|
|
3. Завдання на встановлення відповідності (2 бали)
Установіть відповідність між письменником та літературним напрямом, до якого належить його творчість:
Письменник Літературний напрям
д) романтизм
4. Напишіть твір-роздум на тему «Того, що суджене, боятися не треба; боюсь неправедно прожити на землі» (на матеріалі вивчених творів) (4 бали)
Підсумкова контрольна робота
3 варіант
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 балів)
1. Видатним давньогрецьким трагіком є:
2. Данте назвав свою поему «Комедією» тому, що:
3. Головною темою в літературі бароко є:
4. Сюжет роману Стендаля «Червоне та чорне»
5. Головний герой роману О.Уайльда Доріан Грей присвятив своє життя:
6. Творчість М.Павича належить до:
2.1. Дайте визначення поняття «романтизм» (1 бал)
2.2. Дайте відповідь на питання (2 бали)
Які художні деталі використовуються у творі Ф.Кафки «Перевтілення»? Поясніть їх роль.
3. Завдання на встановлення відповідності (2 бали)
Установіть послідовність етапів життя головного героя роману «Червоне та чорне» Ф.Стендаля:
4. Напишіть твір-роздум на тему «Око – джерело світла для тіла» (поясніть своє розуміння біблійного вислову, спираючись на вивчені твори) (4 бали)
Підсумкова контрольна робота
4 варіант
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 балів)
1. Основою «Пісні про Роланда» є:
2. Роман Сервантеса «Дон Кіхот» був задуманий як пародія на:
3. Високими жанрами літератури класицизму є:
4. Причиною злочину Родіона Раскольникова стало:
5. Різновид роману, в якому досліджуються погляди, уявлення, соціальні норми поведінки та їхній вплив на характер і життя людини, має назву:
6. Вислів «Нещасна та країна, що потребує героїв», звучить у творі Б.Брехта:
2.1.Дайте визначення поняття «модернізм» (1 бал)
2.2.Дайте відповідь на питання (2 бали)
Сформулюйте правила життя Гобсека. Чому Дервіль називає Гобсека «чесною людиною»?
3. Завдання на встановлення відповідності (2 бали)
Розташуйте прізвища письменників в хронологічній послідовності відповідно до епох, на які припадає їхня творчість
4. Напишіть твір-роздум на тему «Чи має людина право на заяву «Я б на його місці…»? (на матеріалі вивчених творів) (4 бали)
Підсумкова контрольна робота
5 варіант
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 балів)
1. Герої «Божественної комедії» Данте Франческа і Паоло опинились у пеклі, оскільки:
2. З-поміж названих персонажів вічним образом є:
3. Причиною, яка спонукала Печоріна стривожити спокій мирних контрабандистів:
4. Єдина збірка У.Уітмена має назву:
5. Найвидатнішим поетичним пам’ятником жертвам сталінських злочинів є поема А.Ахматової:
6. Основний принцип поетики роману Ф.Достоєвського «Злочин і кара»:
2.1. Дайте визначення поняття «бароко» (1 бал)
2.2.Дайте відповідь на питання (2 бали)
Які риси «магічного реалізму» притаманні оповіданню Г.Г.Маркеса «Стариган з крилами»?
3. Завдання на встановлення відповідності (2 бали)
Установіть послідовність виникнення літературних напрямів:
4. Напишіть твір-роздум на тему «Простіть – і знайдете, стукайте - і вам відчинять» (поясніть своє розуміння цієї біблійної настанови, спираючись на вивчені твори) (4 бали)
Підсумкова контрольна робота
6 варіант
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 балів)
1. Назва доби «Відродження» пов’язана з:
2. Санчо Панса мріяв стати:
3. Літературний напрям, підґрунтям для розвитку якого став інтерес до особистості та емоційність, - це:
4. В повісті-казці Е.Т.Гофмана «Крихітка Цахес» найбільш притаманною рисою романтизму є:
5. «Енциклопедією життя Франції першої половини ХІХ ст.» називають твір:
6. Письменник ХХ ст., який віддзеркалив світосприйняття «втраченого покоління»:
2.1. Дайте визначення поняття «символізм» (1 бал)
2.2.Дайте відповідь на питання (2 бали)
Чим Жульєн Сорель відрізняється від романтичних героїв?
3. Завдання на встановлення відповідності (2 бали)
Установіть послідовність подій у казці «Крихітка Цахес» Е.Т.Гофмана:
4. Напишіть твір-роздум на тему «Хто йде вперед, той змушений блукати» (на матеріалі творів Й.Гете та М.Булгакова) (4 бали)
Підсумкова контрольна робота
7 варіант
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 балів)
1. Сехизмундо в драмі Кальдерона проходить важкий і тернистий шлях
2. Ліричний вірш, що складається з 14 рядків, має назву:
3. П’єсу «Міщанин-шляхтич» створено за законами:
4. У повісті «Шинель» М.Гоголя основною темою є:
5. Герой, який вважає, що володіє світом, тому що у нього є гроші, а світ над ним не має влади, - це:
6. В есе «Джакомо Джойс», крім «потоку свідомості», Дж.Джойс застосував:
2.1. Дайте визначення поняття «ліричний герой» (1 бал)
2.2. дайте відповідь на питання (2 бали)
Що спільного у центрального персонажа роману «Парфумер» і окремих героїв світової літератури?
3. Завдання на встановлення відповідності (2 бали)
Установіть відповідність між письменниками та літературними жанрами, в яких вони досягли найбільших успіхів:
Письменник Жанр
д) рубаї
4. Напишіть твір-роздум на тему «Майте судження, а не суд» (висловіть своє ставлення до цієї настанови, спираючись на вивчені твори) (4 бали)
Підсумкова контрольна робота
8 варіант
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 балів)
1. Слова «Свого нещастя на негідне рабство я не проміняю, - це запам’ятай собі» належать:
2. У потойбічний світ герой Данте мандрує з:
3. Персонажем твору літератури Відродження є:
4. Про Печоріна розповідає Максим Максимович в повісті:
5. Образ гордого, самотнього, нескореного героя-бунтаря називають:
6. Герої роману «Чума» Ріє, Рамбер, отець Панлю уособлюють:
2.1. Дайте визначення поняття «імпресіонізм» (1 бал)
2.2. Дайте відповідь на питання
Роман «Злочин та кара» називають пророцтвом. Про що попереджає Ф.Достоєвський своїм твором?
3. Завдання на встановлення відповідності (2 бали)
Установіть відповідність між письменниками та літературним напрямом, до якого належать його твори:
Письменник Літературний напрям
д) постмодернізм
4. Напишіть твір-роздум на тему «Людина без мрій, що птах без польотів» (доведіть або спростуйте це твердження, спираючись на вивчені твори) (4 бали)