підсумкова контрольна робота 5 клас І семестр

Про матеріал
Ці тести допоможуть виявити рівень знань, умінь та навичок з вивчених тем у І семестрі.
Перегляд файлу

5 клас   Підсумкова контрольна робота  за І семестр

І варіант

Рівень 1

1.Чому шакал, персонаж казки «Фарбований шакал», потрапив у дім маляра?

а) хотів там поживитися;    б) рятував життя дитині, на яку накинулись собаки;   в) рятував життя від розлючених собак; 

г) мав намір перефарбувати хутро.

2. Скільки подорожей здійснив Синдбад-мореплавець:

а) 2;               б) 3;                      в) 5;          г) 7

3.Укажіть казку,  автором якої є О.С.Пушкін:    а) «Русалочка»  б) «Попелюшка»   в) «Казка про золотого півника»       гНепохитний оловяний солдатик»

4.Укажи нагороду, яку Соловей визнав гідною його співу:

 а) сльози імператора;    б) золотий черевик імператора;

  в) щастя імператора;      г)  золота стьожка. слово  

 5.Е.СетонТомпсон -      письменник: а) німецький;

   б) російський;   в) китайський;    г) канадський

6.  Укажіть автора поезії «Нічна пісня мандрівника»

 а) Дж. Кітс;    б) Й.В.Гете;    в) Г.Гейне;          г) М.Лермонтов.

ІІ рівень

1..Прислівяце…

2. Хто прищепив О.Пушкіну любов до російської народної казки?

3 Дайте визначення поняття «пейзаж»

 ІІІ рівень

1.Визначте головних і другорядних героїв казки О.Уайльда «Хлопчикзірка»:

2. Розкрийте основну думку вірша «Про коника і цвіркуна» . хто є автором   цієї поезії?

Творча робота ( дайте відповідь на одне із завдань)                           ( 3 б.)

1.)  Мій улюблений літературний твір про природу . Чому?

2. )Як ви розумієте слова Соловя (за казкою  Г.Х.Андерсена «Соловей»): «Я люблю твоє серце більше, ніж корону»? Відповідь обґрунтуйте.

II Варіант

 1.Чому Малян мусив залишити рідний край:

а) Малян не хотів допомагати односельцям;

б) стріла Маляна влучила в поміщика;

в) Малян хотів побачити далекі країни;      

г) Малян мріяв досягти успіху при дворі імператора.

2.Укажи, яка з цих казок була створена в Індії:

а) «Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик»; б) «Пензлик Маляна»;

в) «Синдбад-мореплавець»;                  г) «Фарбований шакал».

3.Брати Грімм були збирачами та дослідниками:

а)англійського фольклору;      б)французького фольклору;

в) німецького фольклору;        г) російського фольклору.

4.Як називається збірка казок О. Уайльда, до якої входить казка «Хлопчик – зірка»:

а) «Гранатовий будинок»     б) «Хлопчик – зірка»

в) «Щасливий принц»            г) «Казки матінки моєї Гуски»

5. У якому вірші є рядок «Поезія землі не вмре ніколи»:

а) «Про коника та цвіркуна»;   б) «Задзвени із глибини»;

в) «Нічна пісня мандрівника»;  г) «Зимової ночі».

6. Укажіть твір, автором якого є Е.Сетон – Томпсон:

  а) « Снап»    б) «Про коника та цвіркуна»

  в) «Мауглі»   г) «Маленький Мук»

ІІ рівень

1.Дайте визначення поняття «оповідання».

2. Мандрівний сюжет» - це…

3 Визначте тему казки «Хлопчик – зірка».

ІІІ рівень

1.  Який настрій відчувається у вірші «Нічна пісня мандрівника»? Назвіть автора.

 2. Назвіть казкових героїв, які згадуються у вступі до поеми   О,С.Пушкіна «Руслан і Людмила»

 Творча робота  дати відповідь на одне  із завдань    3 б

  1. Що це смола, якої за все життя відмити не можна ( за казкою «Пані Метелиця»
  2. Незвичайний Снап ( за твором  Е.Сетона – Томпсона»)

 

docx
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
2341
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку