Підсумкова контрольна робота
із зарубіжної літератури за ІІ семестр
учня (учениці) 7- класу Ірпінського ліцею № 2
ПІБ ________________________________________
І рівень (одна правильна відповідь) – 8 завдань по 0,5 б.= 4 б.
1. Хто є автором поезії "Моя любов"?
а) Р. Бернс б) Г. Гейне в) П. Ронсар
2. У чотиривірші: "Коли настав чудовий май,
Садочків розвивання,
Тоді у серденьку моїм
Прокинулось кохання" епітетом є:
а) прокинулось кохання б) садочків розвивання в) чудовий май
3. Який художній прийом застосовується у рядку: "Нехай посхнуть усі моря, потануть брили скал"?
а) порівняння б) епітет в) гіпербола г) алегорія.
4. Яким постає перед читачем ліричний герой у вірші "Коли настав чудовий май..."?
а) радісним б) зажуреним в) схвильованим г) спокійним.
5.Лотос у новелі «Павутинка» Р. Акутагава – символ:
А) кохання;
Б) досконалості;
В) патріотизму.
6.Оберіть ознаку, НЕ ПРИТАМАННУ новелі:
А) ліричні образи;
Б) прозовий твір;
В) несподіваний фінал.
7.Що мріяла намалювати Джонсі у новелі «Останній листок»?
А) Ніагарський водоспад;
Б) Маріанську западину;
В) Неаполітанську затоку.
8.Рюноске Акутагава – письменник …
А) японський;
Б) китайський;
В) французький.
ІІ рівень – 5 б.
9. Що дала любов ліричному героєві П. Ронсара? (кілька правильних відповідей)
а) друзів б) силу в) рух г) "душу відролила осмутнілу" д) сім'ю е) життя
10. Установіть відповідність між поетичними рядками та їхніми авторами.
1) "Моя любов - веселий спів,
Що з ним я в світ іду" а) Генріх Гейне
2) "Тоді я милій розказав
Мою журбу й кохання" б) Роберт Бернс
3) "Так і душа несміливо жила...
Поки любов її не озорила..." в) П"єр Ронсар
11.Вкажіть назву твору за описом (цитатою), автора і героїв новел:
А) Він злякався, що павутинка не витримає всіх грішників, «які п’ялися за ним вгору»;
Б) Герої цієї новели по-різному сприймають світ; по-різному ставляться до дивного й незвіданого.
ІІІ рівень – 3 б.
12.Встановіть і запишіть відповідність між персонажем і його бажанням: Джим, Джип, Берман, Джонсі, Будда, Сью - створити картину-шедевр; зробити різдвяний подарунок; допомогти Кандаті; мати чарівну іграшку; допомогти подрузі; намалювати Неаполітанську затоку.