Підсумкова контрольна робота з геометрії у 7 класі
Прізвище та ім'я учня _________________________________клас________
Варіант 1
A) внутрішні односторонні;
Б) відповідні;
B) вертикальні;
Г) внутрішні різносторонні.
А) 58°; Б) 148°; В) 118°; Г) визначити неможливо.
А) 12 см; Б) 10 см; В) 8 см; Г) 4 см.
А) 2 см; Б) 4 см; В) 16 см; Г) 8 см.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(за допомогою серединного перпендикуляра)
Підсумкова контрольна робота з геометрії у 7 класі
Прізвище та ім'я учня _________________________________клас_______
Варіант 2
1. Як називають кути 6 і 4 на малюнку?
A) внутрішні односторонні;
Б) відповідні;
B) вертикальні;
Г) внутрішні різносторонні.
2. Один з кутів трикутника дорівнює 52°. Знайдіть суму двох інших кутів трикутника.
А) 48°; Б) 128°; В) 118°; Г) визначити неможливо.
3. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 19 см, а його бічна сторона — 6 см. Знайдіть основу трикутника.
А) 13 см; Б) 6,5 см; В) 7 см; Г) 4 см.
4. Якщо радіус кола дорівнює 8см., тоді діаметр кола дорівнює
А) 2 см; Б) 4 см; В) 16 см; Г) 8 см.
5. Основа та бічна сторона рівнобедреного трикутника відносяться як 3 : 4. Знайдіть сторони цього трикутника, якщо його периметр дорівнює 88 см.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Суміжні кути відносяться як 6:3. Знайдіть градусні міри даних кутів.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Побудувати коло описане навколо прямокутного трикутника ACB.
8. Поділити відрізок 9,5 см на чотири рівні відрізки
(за допомогою серединного перпендикуляра)