При організації навчально-методичної роботи у навчальному закладі важливу роль відіграють зрізи знань, умінь та навичок.
Проведення підсумкової контрольної роботи дасть можливість учителеві провести зріз знань за семестр і об'єктивно оцінити знання учнів.
Підсумкова контрольна робота за І семестр 1 варіант
1. Казка — це:
а) розповідний твір про реальні події;
б) розповідний твір про фантастичні події;
в) розповідний твір про те, як люди уявляли собі майбутнє;
2. Світова література — це:
а) сукупність усіх національних літератур;
б) національна література певного народу;
в) записана вченими усна народна творчість кожного народу;
4. Найвідоміші збирачі німецьких народних казок:
а) Олександр Афанасьєв і Володимир Даль;
б) Іван Франко та Іван Нечуй-Левицький;
в) брати Якоб і Вільгельм Грімм;
5. У якій казці хлопчик із найменшим зростом поборов двох чудовиськ?
А) «Хлопчик-зірка»
Б) «Ісумбоссі»
В) «Пані Метелиця»
Г) «Фарбований шакал»
6. Тематика творів Е. Сетона-Томпсона –
А) світ дитинства;
Б) пригоди та фантастика;
В) світ живої природи;
Г) техніка.
7. Хто автор поезії «Задзвени із глибини»?
А) Г. Гейне;
Б ) Й.В. Гете;
В) Е. Сетон-Томпсон;
Г) Д.Кітс
8. Уривок із якої поеми О.С.Пушкіна розпочинається такими рядками: «Край лукомор’я дуб зелений і золотий ланцюг на нім…»
А) «Руслан і Людмила»;
Б) «Євгеній Онєгін»;
В) «Про царівну і сімох богатирів».
9. Поєднайте між собою термін на його визначення.
1.Метафора
2.Епітет
3. Пейзаж
4. Антитеза
А) різке протиставлення героїв, ситуацій, характерів, душевних або природних станів.
Б) Опис природи в художньому творі.
В) Образний вислів, який вживається в переносному значенні й ґрунтується на уподібненні одного предмета (чи явища) іншому.
Г) основна думка твору.
Д) художнє означення, яке надає образу додаткових емоційних та смислових відтінків.
10. Охарактеризуйте головного персонажа казки О.Уайльда «Хлопчик-зірка».
11. Визначте тему та ідею оповідання Е.Сетона-Томпсона «Лобо – володар Корумпо».
Підсумкова контрольна робота за І семестр 1 варіант
1. У якому рядку вказані основні типи фольклорних казок?
а) фольклорні, чарівні, народні;
б) фольклорні, чарівні, соціально-побутові;
в) соціально-побутові, чарівні, про тварин.
2. Послідовність подій у художньому творі це…
а) сюжет;
б) ідея;
в) алегорія.
4. Хто з героїв казок своєю вправністю малювати змінював світ на краще?
а) Малян
б) Ісумбоссі
в) Хлопчик-зірка
5. У якій казці головний герой зустрічається з пічкою та яблунею?
А) «Хлопчик-зірка»
Б) «Ісумбоссі»
В) «Пані Метелиця»
Г) «Фарбований шакал»
6. Героям казок якого письменника найбільше пам’ятників у Копенгагені (Данія)?
А) Дж.Кітс;
Б) О.Уайльд.
В) Г.К.Андерсен
Г) Е.Сетон-Томпсон
7. У якій казці возвеличується мужність, сміливість та винахідливість мандрівників?
А) «Пані Метелиця»
Б ) «Снігова королева»
В) «Синдбад Мореплавець»
Г) «Пензлик Маляна»
8. Кому належать ці рядки і з якої вони поезії? «…Опівдні, як мовчать серед гілок птахи в гаю, невтомний голосок обнизує покоси й частоколи…»?
А) Дж.Кітс «Про коника та цвіркуна»;
Б) Й.В.Гетте «Нічна пісня мандрівника»;
В) Г.Гейне «Задзвени із глибини».
9. Поєднайте між собою термін на його визначення.
1. «мандрівні» казкові сюжети
2. алегорія
3. рима
4. оповідання
А) Співзвучність закінчень віршових рядків
Б) усталені сюжети, які повторюються у казках різних народів, дещо змінюючись залежно від місцевих умов.
В) невеликий за обсягом прозовий твір, у якому зазвичай описано один епізод із життя героя
Г) інакомовне зображення рис характеру, поведінки, взаємин людей і явищ суспільного життя.
Д) образний вислів, який вживається в переносному значення й ґрунтується на уподібненні одного предмета (чи явища) іншому.
10. Охарактеризуйте головного персонажа оповідання Е. Сетона-Томпсона «Лобо».
11. Визначте тему та ідею казки О.Уайльда «Хлопчик-зірка».