Підсумкова контрольна робота. Українська література (сімейна форма). І семестр.

Про матеріал

Підсумкова контрольна робота.

Українська мова (сімейна форма).

І семестр. 7 клас

Перегляд файлу

Контрольна робота з української літератури

за І семестр 2023-24 н.р.

7 клас

(сімейна форма навчання)

1. Героями суспільно-побутових пісень є:

А) козаки, чумаки, рекрути, кріпаки, заробітчани;

Б) козаки, чумаки, пани, заробітчани, рекрути;

В) козаки, чумаки, кріпаки, молодь, рекрути;

Г) чумаки, рекрути, закохані, історичні особи.

 

2. У пісні «Ой на горі да женці жнуть» козацьке військо йшло:

А) по широкому шляху;

Б) через лан;

В) попід горою;

Г) біля лісу.

 

3. Хто з історичних персонажів є героєм пісні «Ой на горі да женці жнуть»?

А) Б. Хмельницький;

Б) М. Кривоніс;

В) М. Дорошенко;

Г) І. Богун.

 

4. У кого серед козацтва був кінь вороний? («Ой на горі да женці жнуть»)

А) У джури;

Б) полковника;

В) пана хорунжого;

Г) І. Богуна.

 

5. У якій пісні йде розповідь про сумну долю козака, який поїхав на війну та загинув на чужині, а також автор уславлює вірність козака своєму військовому обов’язку, патріотизму?

А) «Стоїть явір над водою»;

Б) «Ой на горі да женці жнуть»;

В) «Гомін, гомін по діброві»;

Г) «Дозвілля молоді».

 

6. Жанр української пісенної лірики, чия ритмомелодика пов’язана з однойменним народним танцем, і де ці пісні виникли:

А) колискові пісні на Волині;

Б) веснянки на Закарпатті;

В) коломийки на Гуцульщині;

Г) козацькі пісні на Полтавщині.

 

7. Про якого птаха та який музичний інструмент згадано в «Жартівливих коломийках»?

А) Орла та сопілку;

Б) ворона та бубон;

В) соловейка та бандуру;

Г) зозулю та скрипку.

 

8. Установіть відповідність («Жартівливі коломийки»):

А) Ішов до дівчини та загубив черевик.

Б) Лінується до дівчини пройти кілометр.

В) Ловив рибу грабельками.

Г) Посадила над водою, а його вкрала муха.

1. Іван-подолян

2. Андрух

3. Митер

4. Іван

 

9. Який жанр твору Івана Франка «Захар Беркут»?

А) Філософський роман;

Б) історична повість;

В) пригодницька повість;

Г) соціально-побутова повість.

 

10. Хто з героїв твору «Захар Беркут» сказав ці слова:

           «Життя в неволі нічого не варте?»

А) Максим;

Б) Захар Беркут;

В) Мирослава;

Г) Тугар Вовк.

 

11. Де і коли відбуваються події у творі Івана Франка «Захар Беркут»?

А) Полісся,  ХІ ст.

Б) Кримські гори, ХІІ ст.

В) Карпати, ХІІІ ст.

Г) Волинь, ХІІІ ст.

 

12. Хто з героїв твору «Захар Беркут» сказав ці слова:

«Доки будете жити в громадському порядку…, доти ніяка сила не побідить нас!»

А) Максим;

Б) Захар Беркут;

В) Мирослава;

Г) Тугар Вовк.

 

13. «Тополя» Тараса Шевченка за жанром:

А) балада;

Б) лірична поезія;

В) вірш про кохання;

Г) поема.

 

14. Вірш Тараса Шевченка «Як умру, то поховайте мене на могилі…» мав усі названі заголовки, ОКРІМ:

А) «Кобзар»;

Б) «Заповіт»;

В) «Думка»;

Г) «Завіщаніє».

 

15. Чому повість А. Чайковського «За сестрою» має таку назву?

А) Тому що головний герой вирушив до татар, щоб визволити з неволі сестру;

Б) тому що брат бажав сестрі щастя і хотів видати заміж за татарського вельможу;

В) тому що брат наслідував вчинки сестри;

Г) тому що брат не міг жити без сестри і всюди, і у всьому наслідував її вчинки та дії.

 

  1.  М. Стельмах присвятив свій твір «Гуси-лебеді летять»:

А) своїм батькам;

Б) сину Ярославу;

В) дядьку Себастіяну;

Г) допитливим і кмітливим дітям;

 

17. Дід Дем'ян розповів Михайлику, що лебеді на своїх крилах приносять:

А) щастя;

Б) життя;

В) казку;

Г) красу.

 

18. Чого не знав Михайлик, коли вчителька перевіряла його готовність до навчання в школі ?

А) Таблиці множення;

Б) алфавіту;

В) свого прізвища;

Г) скільки йому років.

 

19. У якому творі зображено тяжкі поневіряння головного героя в часи фашистської окупації, уславлюється доброта, милосердя, чуйність, щирість?

А) А. Чайковський «За сестрою»;

Б) І. Франко «Захар Беркут»;

В) М. Стельмах «Гуси-лебеді летять;

Г) Г.Тютюнник «Климко».

 

20. Про кого говорить автор, вкажіть назву твору?

«…Тоді він устав потихеньку, надягнув на себе кожушину, взяв сумку з сухарями у брата, його два пістолі, мішечок з кулями і ріжок з порохом, прийняв свою шаблю і пішов, несучи своє сідло на голові, поміж сплячих козаків прямо до того місця, де паслися коні…»

А) Павлусь із повісті А. Чайковського «За сестрою»;

Б) Максим Беркут із повісті І. Франка «Захар Беркут»;

В) Михайлик із повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»;

Г) Климко із повісті Г. Тютюнника «Климко».

 

21. Події в останніх двох розділах розгортаються в такій послідовності:

А) Климко розводить молоко водою — Климко порається у дворі тітки Марини — тітка Марина проводжає хлопчика до паровоза — німець проганяє Климка.

Б) тітка Марина проводжає хлопчика до паровоза — Климко порається у дворі тітки Марини — Климко розводить молоко водою — німець проганяє Климка.

В) Климко порається у дворі тітки Марини — Климко розводить молоко водою — тітка Марина проводжає хлопчика до паровоза — німець проганяє Климка.

Г) німець проганяє Климка — Климко порається у дворі тітки Марини — Климко розводить молоко водою — тітка Марина проводжає хлопчика до паровоза.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ревединська Оксана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 грудня 2023
Переглядів
4811
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку