Підсумкова контрольна робота з алгебри, 8 клас Варіант 1 1.(0,5б) При якому значенні змінної не має змісту вираз А) 2; Б) 4; В) -2; Г) -4. 2. (0,5б) Скоротіть дріб . А) ; Б) ; В) ; Г) . 3. (0,5б) Обчисліть значення виразу А)3; Б)4; В) 1,5; Г) 2,5.
4. (0,5б) Чому дорівнює добуток коренів рівняння
А) -16; Б) 16; В) -10; Г) 10.
5.(1б) Подайте у вигляді степеня вираз: .
6. (1б) Спростіть вираз: .
7. (3б) Спростіть вираз.
8.(3б) Дві бригади мали прокласти по 40 м кабелю. Одна з них прокладала щогодини на 2 мбільше за другу і закінчила роботу на 1 годину раніше від неї. Скільки метрів кабелю прокладала щогодини кожна бригада?
9. (2б) Спростіть вираз: . |
Підсумкова контрольна робота з алгебри, 8 клас Варіант 2 1.(0,5б) При якому значенні змінної не має змісту вираз А) -18; Б) -17; В) 17; Г) 18. 2. (0,5б) Скоротіть дріб . А); Б) ; В) ; Г). 3. (0,5б) Обчисліть значення виразу
А)147; Б) 21; В) 63; Г) 441.
4. (0,5б) Чому дорівнює сума коренів рівняння
А) -12; Б) 12; В) -14; Г) 14.
5. (1б) Подайте у вигляді степеня вираз: .
6. (1б) Спростіть вираз: . 7. (3б) Спростіть вираз.
8.(3б) Дві бригади, працюючи разом, зорали поле за 8 год. За скільки годин може зорати полекожна бригада, працюючи самостійно, якщо другій бригаді на це потрібно на 12 годинибільше, ніж першій?
9. (2б) Спростіть вираз: . |
||
Підсумкова контрольна робота з алгебри, 8 клас Варіант 3 1.(0,5б) При якому значенні змінної не має змісту вираз А) 9; Б) -9; В) 20; Г) -20. 2. (0,5б) Скоротіть дріб: . А) ; Б) ; В) ; Г) . 3. (0,5б) Обчисліть значення виразу:
А)108; Б) 36; В) 54; Г) 18.
4. (0,5б) Чому дорівнює добуток коренів рівняння
А) -14; Б) -20; В) 14; Г) 20.
5. (1б) Подайте у вигляді степеня вираз: .
6. (1б) Спростіть вираз: . 7. (3б) Спростіть вираз: .
8.(3б)Два маляри, працюючи разом, можуть пофарбувати фасад будинку за 6 год. За скількигодин може виконати цю роботу кожен з них, працюючи самостійно, якщо одномудля цього потрібно на 5 год менше, ніж другому?
9. (2б) Спростіть вираз: . |
Підсумкова контрольна робота з алгебри, 8 клас Варіант 4 1.(0,5б) При якому значенні змінної не має змісту вираз А) -8; Б) -14; В) 14; Г) 8. 2. (0,5б) Скоротіть дріб: . А) ; Б) ; В) ; Г) . 3. (0,5б) Обчисліть значення виразу: . А); Б) ; В); Г).
4. (0,5б) Чому дорівнює сума коренів рівняння
А) -11; Б) -10; В) 11; Г) 10.
5. (1б) Подайте у вигляді степеня вираз: .
6. (1б) Спростіть вираз: .
7. (3б) Спростіть вираз: .
8.(3б) Кілька учнів поділили порівну між собою 60 яблук. Якби учнів було на троє менше, токожний з них отримав би на одне яблуко більше. Скільки було учнів? 9. (2б) Спростіть вираз: . |
||