Підсумкова контрольна робота з біології за І семестр для учнів 6 класів

Про матеріал

Контрольна робота спрямована на те, щоб з'ясувати рівень знань учнів. В контрольну роботу включено питання з тем: "Будова клітини", "Одноклітинні організми. Паразитичні Найпростіші", "Бактерії", "Багатоклітинні організми. Губка"

Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з біології за І семестр для учнів 6 класів

І варіант

І рівень(0,5 б)

  1. Укажіть тип пластид, здатних до фотосинтезу: 

а) лейкопласти; б) хлоропласти; в) хромопласти.

  1. Органел руху не мають:
    а) амеби     б)  інфузорії – туфельки   в) хлорели   г)   хламідомонади
  2. Збудником малярії є представник :

           а)   комарів   б)    інфузорій    в) плазмодії    г) амеб

  1. Позначте клітини губок, які насамперед беруть участь у перетравленні їжі:

а) покривні     б)   амебоїдні     в) скелетні

  1. Укажіть процес, під час якого рослини виділяють вуглекислий газ:

а) фотосинтез      б)  дихання         в) випаровування          г) живлення

  1. Напіврідкий внутрішній уміст клітини називають:

а) цитоплазмою  б) хромосомою        в) ядром   г) органелою. 

ІІ рівень(1 б)

  1. Установіть відповідність між термінами та їхніми характеристиками

1 дріжді                           А органели руху в клітині хламідомонади 
2 джгутики                      Б органели, в яких відбувається фотосинтез 
3 хлоропласти                 В є одноклітинними грибами 
                                          Г органели, які сприймають світло в клітині

  1. Установіть відповідності

1

Здатність організму реагувати на подразник

А

ріст

2

Збільшення розмірів та маси організму

Б

дихання

3

Процес надходження поживних речовин

В

подразливість

4

Відтворення собі подібних

Г

розмноження

 

 

Д

живлення

ІІІ рівень

  1. Позначте  назву і будову даного організму (2 б)

http://subject.com.ua/textbook/biology/6klas/6klas.files/image083.jpg

ІV рівень

  1.  Які бувають бактерії за формою та типом живлення? (2 б)
  2. Порівняйте будову та процеси життєдіяльності хлорели та хламідомонади(3 б)

 

Підсумкова контрольна робота з біології за І семестр для учнів 6 класів

 

ІІ варіант

І рівень

  1. Фотосинтез у зелених частинах рослин відбувається :

а) в усіх клітинних структурах ; б) у хлоропластах; в) у ядрах клітин.

  1. Органами руху в інфузорії-туфельки слугують:

а) несправжні ніжки   б)  війки  в) джгутики   г)  параподії

  1. Які організми належать до паразитичних видів:

а) евглена зелена  б) інфузорія-туфелька   в) малярійний плазмодій    г) губка

  1. Хлорелла є представником:

а) рослин           б) тварин            в) грибів              г) бактерій

  1. Основною структурною одиницею рослинного організму є:

а) клітина  б) тканина            в) орган   г) стебло

  1. Під час фотосинтезу виділяється:

а) вода     б) кисень      в) вуглекислий газ       г)  азот

ІІ рівень

  1. Установіть відповідність  між хворобами та способами їх поширення. а)  лейшманіоз;                          1. Через брудні продукти й немиті руки

б) сонна хвороба;                       2. Внаслідок укусу москіта

в)  дизентерія                              3. Внаслідок укусу малярійного комара

г) малярія.                                   4. Унаслідок укусу мухи цеце

  1. Установіть відповідність між живими організмами та органелами  їх руху

а)  амеба;                                                            1. джгутик

б) інфузорія-туфелька;                                     2. війки

в)  евглена зелена;                                             3. Псевдоніжки

                                                                            4. трихоцисти

ІІІ рівень

  1. Вкажіть назву і підпишіть будову даного організму

http://subject.com.ua/textbook/biology/6klas/6klas.files/image069.jpg

ІV рівень

  1.  Що являє собою такий організм як Ульва? (2 б)
  2. Порівняйте будову та процеси життєдіяльності евглени зеленої та інфузорії туфельки (3 б)
docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
12656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку