Тема. Підсумкова контрольна робота
Мета: підсумкова перевірка рівня засвоєння учнями навчального матеріалу і вмінь учнів застосовувати набуті знання для розв'язування задач, передбачених програмою з математики.
Тип уроку: перевірка рівня знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап
II. Контрольна робота
Варіант 1 Початковий та середній рівні навчальних досягнень
1. Якщо при перетині двох прямих січною сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 180 ˚ , то відповідні кути…
а) прямі; б) в сумі складають 180 ˚ ; в) рівні; г) суміжні.
2.Точки А, В,С лежать на одній прямій. Яка з трьох точок лежить між двома іншими, якщо відомо, що АВ = 1см, ВС = 2см, АС = 3см?
а) А; б) В; в) С; г) Визначити неможливо.
3. Якщо один із суміжних кутів удвічі більший за другий, то градусна міра меншого з цих кутів дорівнює…
а) 30 ˚ ; б) 60 ˚ ; в) 45 ˚ ; г) 120 ˚ .
4.Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 17 см, а його основа — 5 см. Знайдіть бічну сторону трикутника.
А) 12 см; Б) 10 см; В) 8 см; Г) б см.
5.Один з кутів трикутника дорівнює 72°. Знайдіть суму двох інших кутів трикутника.
А) 98°; Б) 108°; В) 118°; Г) визначити неможливо.
6. Кола, радіуси яких 6 см і 2 см, мають внутрішній дотик. Знайдіть відстань між їх центрами.
А) 2 см; Б) 4 см; В) б см; Г) 8 см.
2. У рівнобедреному трикутнику ABC з основою АС кут В дорівнює 53°. Знайдіть усі невідомі внутрішні і зовнішні кути трикутника ABC.
Достатній рівень навчальних досягнень
7.Основа та бічна сторона рівнобедреного трикутника відносяться як 4 : 3. Знайдіть сторони цього трикутника, якщо його периметр дорівнює 80 см.
8. Один з кутів трикутника дорівнює 60°, а два інших відносяться як 2 : 3. Знайдіть ці кути.
Високий рівень навчальних досягнень
9. Відстань між центрами двох кіл, що дотикаються, дорівнює 16 см. Знайдіть радіуси цих кіл, якщо вони відносяться як 5 : 3. Розгляньте всі можливі випадки.
Варіант 2 Початковий та середній рівні навчальних досягнень
1.Якщо при перетині двох прямих січною утворюються рівні внутрішні різносторонні кути, то ці прямі…
а) перпендикулярні; б) паралельні ; в) перетинаються; г) не можна визначити
2. Точки M, N і K лежать на одній прямій. Відомо, що MN = 5м, NK = 3м. Яку найбільшу довжину може мати відрізок MK ?
а) 1м; б) 2м; в) 8м; г) 9м.
3.Які градусні міри можуть мати вертикальні кути ?
а) 130 ˚ і 50 ˚ ; б) 50 ˚ і 150 ˚ ; в) 80 ˚ і 80 ˚ ; г) 100 ˚ і 80 ˚ .
4.Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 17 см, а його бічна сторона — 5 см. Знайдіть основу трикутника.
А) 12 см; Б) 10 см; В) 7 см; Г) б см.
5. Знайдіть другий гострий кут прямокутного трикутника, якщо перший дорівнює 40°.
А) 30°; Б) 40°; В) 50°; Г) 60°.
6. Два кола мають зовнішній дотик, а відстань між їх центрами дорівнює 14 см. Знайдіть радіуси цих кіл, якщо радіус одного з них на 4 см більший за радіус другого.
A) 8 см і 4 см; Б) 9 см і 5 см; B) 10 см і 6 см; Г) 11 см і 7 см.
Достатній рівень навчальних досягнень
7.У рівнобедреному трикутнику ABC з основою АС сума кутів А і С дорівнює 166°. Знайдіть невідомий внутрішній кут трикутника ABC.
8.Основа та бічна сторона рівнобедреного трикутника відносяться як 3 : 4. Знайдіть сторони цього трикутника, якщо його периметр дорівнює 88 см.
Високий рівень навчальних досягнень
9. Вписане в рівнобедрений трикутник коло ділить бічну сторону у відношенні 2 : 3, починаючи від основи. Знайдіть сторони трикутника, якщо його периметр дорівнює 70 см.