13 серпня о 18:00Вебінар: Готуємось до навчального року з онлайн-тестами «На Урок»: плануємо наперед

Підсумкова контрольна робота з природознавства, 4 клас ІІ семестр

Про матеріал
Мета контрольної роботи: перевірити рівень знань дітей 4 класу з природознавства.
Перегляд файлу

І варіант

1. З’єднай лініями відповідні поняття.

Сонце –

 

сузір’я

 

Велика Ведмедиця –

 

супутник планети

 

Сонце і космічні тіла –

 

планета

 

Земля –

 

 

сонячна система

Місяць –

 

 

зірка

 

2. На карті в кружечках запиши відповідні числа (1– Євразія, 2 – Африка, 3 – Індійський океан, 4 – Атлантичний океан, 5 – Північний Льодовитий океан, 6 – Тихий океан, 7 – Північна Америка,  8 – Південна Америка, 9 – Антарктида, 10 – Австралія)

 

3. Що ти знаєш про форми земної поверхні?

 

 

 

 

 

 

4. Підпиши, куди вказує стрілка.

5. Покажи природні зони України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Розмісти речовини та тіла за їх станом.

Кисень, молоко, цукор, залізо, ртуть, повітря, спирт, азот, скло, цегла, бензин, мідь, дерево.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. З’єднай лініями відповідні поняття.

Місяць –

 

 

сузір’я

 

Мала Ведмедиця –

 

супутник планети

 

Сонце і космічні тіла –

 

планета

 

Земля –

 

 

сонячна система

Сонце –

 

зірка

 

2. На карті в кружечках запиши відповідні числа (1– Австралія, 2 – Євразія, 3 – Індійський океан, 4 – Тихий океан, 5 – Північний Льодовитий океан, 6 – Атлантичний океан, 7 – Північна Америка,  8 – Південна Америка, 9 – Антарктида, 10 – Африка)

 

3. З якими країнами межує Україна?

 

 

 

 

 

 

4. Підпиши, куди вказує стрілка.

5. Покажи природні зони України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Розподіли, що належить до тіл, що – до речовин.

   Крейда, цвях, чашка, книжка, ґудзик, залізо,  рослина, кисень, горіх, сіль, олія, повітря.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 червня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку