13 серпня о 18:00Вебінар: Готуємось до навчального року з онлайн-тестами «На Урок»: плануємо наперед

Природничий квест «Зелена планета»

Про матеріал
З метою показати значення природи в нашому житті, привернути увагу учнів до проблем екології, сприяти розширенню, закріпленню знань вихованців, розвивати вміння працювати в команді; узагальнювати знання можна провести серед учнів 3 – 4 класів природничий квест «Зелена планета»
Перегляд файлу

 

Природничий квест

«Зелена планета»

для учнів 3 -4 класів

Похожее изображение

 

                                                              Підготувала     

                                                              вчитель 

                                                          початкових класів

                                           Дерій Л. Г.

 

2018 – 2019 н. р.

 

 

 

Природничий квест

Мета:

● показувати значення природи в нашому житті;

● привертати увагу учнів до проблем екологи;

● сприяти розширенню, закріпленню знань вихованців;

● розвивати вміння працювати в команді;

● узагальнювати знання.

Завдання гри:

● сприяти формуванню міжособистісних відносин у групі, прагненню дітей допомагати одне одному, природі;

● виховувати в учнів екологічну культуру;

● розвивати пізнавальний інтерес в учнів;

● виховувати дбайливе ставлення до природи.

 

Хід гри

Учасники: учні 3 - 4-х класів.

По сигналу організатора команди шикуються. Капітани отримують стартові листи та маршрутний лист зі схемою руху команди по станціях. Діти ознайомлюються з правилами проходження маршруту.

Організатор дає команді дозвіл для старту та записує час відправлення. Кожна з них рухається у напрямку заданої точки. Біля кожної точки перебуває охоронець, який дає завдання, оцінює відповідь та спрямовує до наступної точки. На кожній станції команда повинна виконати практичне завдання і відповісти на теоретичні запитання. Зупинка на кожній станції займає не більше 7 хв. За кожну правильну відповідь на запитання нараховується 1 бал.

 

Станція «Ботанічний сад»

 

Ботаніка – це наука, яка вивчає рослини.

Завдання. Перед вами картки. Розкладіть відповідно дерево, листок і плід.

За кожну правильну відповідь 1 бал.

Картинки по запросу плоди і листки картки                                            Похожее изображение

           Дуб                                                                                                       Сосна

Похожее изображение                                              Похожее изображение

         Клен                                                                                                       Горобина

 

         

           

http://www.karakyli.ru/wp-content/uploads/2014/10/igra-derevya-el-2.jpg            

          Ялина                                                                                    Каштан

                                                                                                    

                                 Похожее изображение

                                                   Береза

                                                                                 

Станція «Юний друг природи»

 

1. Запитання (За кожну правильну відповідь 1 бал)

1. Чому виникають в природі пожежі?

2. Як правильно збирати гриби?

3. Яке полювання дозволяється в лісі в будь яку пору року?

2. Практичне завдання. Розв’язати кросворди. Знайти заховані назви рослин.(За кожне слово -1 бал)

Картинки по запросу кросворд рослиниПохожее изображениеПохожее изображение

 

Станція «Мешканці планети»

 

Наші брати менші найприродніші, безпосередні, щирі і незвичайні створіння на землі.

Чи знаєте Ви, що тварини це найцікавіші істоти на нашій планеті, і зараз ми розповімо чому так.

  • Японські макаки грають в сніжки для розваги.
  • Відбитки носів собак неповторні і можуть бути використані для ідентифікації тварин
  • Ворони настільки розумні, що можуть жартувати один над одним.
  • Білки садять тисячі нових дерев щороку, просто забуваючи, де вони сховали свої жолуді.

Можна називати ще багато фактів, але розпочнемо завдання.

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-985311468e5ba18b4afd895bf7668e7f-V.JPGПрактичне завдання. Ви бачите 6 материків та зображення тварин. Потрібно поселити тварин до місця їхнього проживання.

Африка: лев, слон, мавпеня, носоріг, жирафа, пантера

Антарктида: пінгвін, морж

Австралія: кенгуру, страус, собака Дінго, качкодзьоб

Південна Америка: колібрі, лінивець, змія, броненосець, ягуар

Північна Америка: єнот, лось, індик, тушканчик, ведмідь

Євразія: панда, заєць, вовк, корова, їжак.

 

 

Станція «Зоологічна»

 

 1. Практичне завдання: розкласти зображення тварин за групами. Назвати головні ознаки. За кожну складену групу по 1 балу, додавати по 1 балу за кожну названу ознаку.

 

Птахи (тіло вкрите пір’ям, дзьоб, мають крила)

Комахи (6 ніг, тіло складається: голова, груди, черевце)

Звірі (Тіло вкрите хутром, вигодовують малят молоком)

Риби (тіло вкрите лускою, зябра, плавники)

Павук – не комаха, бо має 8 кінцівок.

 

 

Похожее изображениеПохожее изображениеКартинки по запросу птахи карткиПохожее изображениеКартинки по запросу павук картки

 

 

Станція «Екологічна»

 

Все, що виробляє цивілізація пов’язане з безперервним продукуванням сміття. Один українець в середньому створює 0,5 кг сміття вдень. А в рік це 182,5 кг! В Україні звалища сміття займають понад 250 тисяч га землі!

А тепер трішки фактів про розкладання відходів:

папір – 10 років;
консервна банка – до 90 років;
поліетиленовий пакет – до 200 років;
пластмасові вироби – до 500 років;
скло – до 1000 років!

Що може зробити кожен? (Максимально обмежити використання одноразових речей. Навчитися сортувати сміття. Не викидати те, що може комусь знадобитися: є безліч центрів, де з радістю приймуть ваш "непотріб". Ні в якому разі не викидати сміття у непризначених для цього місцях!) Перегляньте презентацію. Від чого планета посміхається, а від чого плаче?Відтворіть це на своїх малюнках.

Час виконання  5-7 хв. Максимальна кількість балів – 10. Враховавати самостійність, творчість, естетичне оформлення.

 

Підведення підсумків, нагородження переможців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Дерій Лариса
Додано
22 червня
Переглядів
111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку