Підсумкова контрольна робота з української літератури за II семестр

Про матеріал
Різнорівнева контрольна робота за темами, що вивчалися у другому семестрі.Творчість Шевченка і Гоголя
Перегляд файлу

                             Контрольна робота № 2

              з української літератури     9 клас

                                          I варіант

                             Початковий      рівень

1. До поетів-романтиків НЕ належить…

   А) Г. Сковорода;

   Б) Є. Гребінка;

   В) М. Петренко;

   Г) П. Гулак-Артемовський.

2. Події доби Руїни описано у творі…

   А) « Наймичка»;

   Б) « Чорна рада»;

   В) « Інститутка»;

   Г) « Тарас Бульба»

3. Птах, який супроводжував політ героя у сні ( поема « Сон» )

   А) сокіл;

   Б) орел;

   В) сова;

   Г) ластівка.

4. Як склалася подальша доля Івася, сина Катерини, з поеми « Катерина» ?

   А) потрапив у родину свого батька;

   Б) служив козачком у пана;

   В) був поводирем сліпого козаря;

   Г) став жебраком.

5. Хто приніс звістку Тарасові Бульбі про зраду сина Андрія?

   А) Остап;

   Б)  Янкель;

   В) Козаки;

   Г) Служниця панночки.

6. « Молода, батьку, знайшлась би друга, а Кирила Тура другого не буде», - каже герой твору

   А) « Інститутка»;

   Б) « Катерина»;

   В) « Чорна рада»;

   Г) « Тарас Бульба».

                                       Середній рівень

7. Установіть відповідність ідей із творами, у яких вони втілені

1. « До Основ`яненка»            а) « Борітеся – поборете!» - заклик до об`єд-

                                                     нання зусиль народів для боротьби проти

                                                     спільного ворога – російського царату.

2. « Катерина»                         б) прохання оспівувати історію рідного краю.                

                                                     Запорозьку Січ, пробуджувати національну

                                                     свідомість українців. 

3. « Кавказ»                             в) засудження самодержавства й кріпосництва

                                                    в Російській імперії.

4. « Сон» ( « У всякого           г) висловлення глибокого співчуття до жінки-

своя доля» )                               покритки, засудження жорстокості, підступ-

                                                    ності, розбещеності панів.

8. Відтворіть хронологічну послідовність подій у повісті М. Гоголя « Тарас Бульба»

А) Зустріч Андрія з полячкою.

Б) Перебування в Запорізькій Січі.

В) Зустріч синів з батьком після навчання.

Г) Смерть Остапа.

9. Назвати ознаки романтизму.

                          Достатній рівень

10. Дайте характеристику одному з синів Тараса Бульби.

11. Доведіть, що твір « Рибалка» - справді балада.

                            Високий рівень

12. Написати твір-мініатюру на одну з тем:

1. « Творчість Т. Шевченка « періоду Трьох літ»

2. « Актуальність творів Т. Шевченка в наш час»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               Контрольна робота № 2

                   з української  літератури      9 клас

                                      II варіант

                              Початковий рівень

1. Сатиричною є поема Тараса Шевченка:

    А) « Кавказ»;

    Б) « Гайдамаки»;

    В) « Катерина»;

    Г) « Сон» ( « У всякого своя доля…)

2. Пантелеймон Куліш є

    А) автором першого драматичного твору в українській літературі;

    Б) зачинателем нової української літератури;

    В) основоположником нової української літератури;

    Г) автором першого історичного роману в українській літературі.

3. Центральним конфліктом роману П. Куліша « Чорна рада» є боротьба

    А) між соціальними групами;

    Б) між запорожцями і міщанами;

    В) між гетьманом Сомком і козаками;

    Г) за гетьманську булаву між Сомком і Брюховецьким

4. Рядки: « - Я каралась весь вік в чужій хаті…

                   Прости мене, мій синочку! Я… я твоя мати» - взято із твору Шевченка:

     А) « Катерина»;

     Б) « Гайдамаки»;

     В) « Наймичка»;

     Г) « У нашім раї на землі…»

5. Творив на порубіжні культур двох народів:

     А) П. Куліш;

     Б) М. Гоголь;

     В) Є. Гребінка;

     Г) Т.Шевченко

6. Іван Брюховецький, Яким Сомко є героями твору:

    А) « Інститутка»;

    Б) « Чорна рада»;

    В) « Тарас Бульба»;

    Г) « Гайдамаки»

                                         Середній рівень

7. Установіть відповідність хронологічних меж і періодів творчості Т. Шев –

ченка:

1. 1837 – 1843                        а) період « трьох літ»;

2. 1843 – 1847                        б) період останніх років життя;

3. 1847 – 1857                        в) ранній період;

4. 1857 – 1861                        г) період заслання;

                                                д) період навчання.

8. Установіть хронологічну послідовність подій у творі « Інститутка»

А) Одруження панночки па переїзд на хутір.

Б) Знайомство з оповідачкою Устиною.

В) Смерть Катрі.

Г) Приїзд панночки й обрання Устини покоївкою.

9. Назвати складові сюжету

                               Достатній рівень

10. Назвати образи- символи в поемі Т. Шевченка « Кавказ»

11. Охарактеризуйте Тараса Бульбу

                                 Високий рівень

12. Порівняльна характеристика Катерини з однойменної поеми та Ганни з поеми « Наймичка»

Пояснити, чому поему Т. Шевченка «Сон» ( « У всякого своя доля…) вважають зразком політичної сатири.

 Одне питання на вибір

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сизко Тетяна Михайлівна
    Щиро вдячна за тест!!! Став у пригоді.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
12021
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку