Підсумкова контрольна робота з української мови за І семестр, 11 клас (сімейне навчання)

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота з української мови за І семестр розрахована для учнів 11 класу, які перебувають на сімейній формі навчання.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота

 з української мови за І семестр

учня/учениці 11 класу

______________________________

  1. Літеру и треба писати в усіх прикметникових закінченнях чоловічого роду в рядку

А суботн…й, освітн…й, порожн…й

Б дочірн…й, завтрашн…й, критичн…й

В зовнішн…й, летюч…й, самобутн…й

Г природн…й, попутн…й, продажн…й

Д туман…й, вечірн…й, колишн…й

  1. Помилку в написанні прикметникового суфікса допущено в рядку

А вуглецевий, матчевий

Б бойовий, кальційовий

В дощовий, насіннєвий

Г взуттєвий, лицьовий

Д кущовий, мигдалевий

  1. Граматичну помилку допущено в рядку

А більш зелений кущ

Б щонайменш тонкий папір

В тонша талія

Г щоякнайдорожчий автомобіль

Д самий вужчий прохід

  1. Помилку у творенні ступеня порівняння прикметника допущено в реченні

А У нашому магазині самі низькі ціни.

Б Наш асортимент вразить найвибагливішого покупця.

В Діти — найбільш вдячні клієнти.

Г Ми виїдемо щонайближчим рейсом.

  1. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка

А глибокий, завеликий, ніжний

Б удалий, близький, величезний

В білосніжний, кучерявий, потрібний

Г кремовий, гнідий, смачний

Д малий, добрий, високий

 6. Позначте рядок, у якому від усіх прикметників можна утворити ступені порівняння:

А красивий, маленький, цікавий, важливий;

Б чорний, м'який, сліпий, широкий;

В товстий, надзвичайний, глибокий, синій;

Г високий, білий, приємний, сміливий.

7. Прочитайте речення.

Найбільш … об'єктами фінансування є ті, що мають значно …, порівняно з іншими, ефективність і … у своїй галузі енерговитрати.

Правильним є варіант заповнення пропусків

А привабливими, вищу, найнижчі

Б привабливішими, вищу, найнижчі

В привабливими, найвищу, найнижчі

Г найпривабливішими, вищу, нижчі

Д привабливішими, вищу, нижчі

8. Числівник є в реченні

А Двадцятиповерховий будинок був найвищим у нашому мікрорайоні.

Б Мені двічі доводилось переписувати текст заяви.

В Бабуся переповідала цю історію вже кільканадцять разів.

Г Чверть дороги студенти подолали дуже швидко.

Д З-поміж альпіністів лише одиниці змогли подолати цей маршрут.

 

 

9. Неправильною є відмінкова форма числівника в рядку

А  Р. в. восьмисот дев’яноста шести

Б  Д. в. восьмистам дев’яноста шести

В  З. в. вісімсот дев’яносто шість

Г  О. в. восьмистами дев’яносто шістьома

Д  М. в (на) восьмистах дев’яноста шести

10. Усі числівники записані правильно в рядку

А восьмастами дев’ятьома, шістдесятьом сімом
Б п’ятьдесятьома сімома, тисяча семисотий
В вісьмастами шістдесятьма чотирма, ста сорока сімома
Г чотириста тридцятьма, тисяча сорока шістьма
Д трьомастами сорок шістьма, тисячою

11. Правильно поєднано іменник з числівником у рядку

А шість з половиною мандарин

Б чотири студента

В півтора доби

Г півтораста кілограма

Д три десятих дециметра

12. У формі вищого ступеня порівняння вжито обидва прислівники в рядку

А краще вже не казати, написав найпереконливіше

Б щонайпроникливіше привітати, найдовше звучатиме

В біжімо швидше, напиши більш лірично

Г менш імовірно знайти, зник безвісти

Д стало непереливки, працюють більш ефективно

13. Неправильно утворена форма наказового способу дієслова в рядку

А переклади
Б давай стежити
В вирости
Г сидіть
Д плач

14. Форму умовного способу дієслова вжито в значенні наказового в реченні

А З першим теплим промінням сонця пташки б повернулися до нас.
Б Приніс би ти мені води холодної.
В Якби мені черевички, то пішла б я на музички.
Г Насипало б снігу повний двір, та осінь ще не відступається.
Д Виконали б цю роботу, та вміння забракло.

15. Неправильно утворено форму 3-ї особи множини дієслова

А летіти – летять
Б креслити – креслять
В краяти – краять
Г зносити – зносять
Д носити – носять

16. Літеру е (є) треба писати в обох дієсловах в рядку

А сипл..мо, кле..мо
Б мел..ш, змор..шся
В кра..мо, зваж..мо
Г хил..мося, відпор..мо
Д мож..мо, схоч..мо

17. Правильно утворені всі форми дієприкметників у рядку

А накреслений, зшитий, роблячий, побачений

Б лежачий, посивілий, зліплений, нафарбований

В зацікавлений, помолодівший, уславлений, змарнілий

Г розвалений, посміхаючийся, палаючий, знайдений

Д оформлений, випечений, потемнівший, забутий

 

18. Неправильно утворено форму дієприкметника в рядку

А написаний на снігу

Б зів’ялий на сонці

В потемнівший папірець

Г зроблений власноруч

Д ведучий телепрограми

19. Граматичну помилку допущено в реченні

А Розгляньмо зроблені висновки автором нового підручника з історії України.

Б Усі зусилля Ярослав спрямував на посилення єдності, централізації держави, її європеїзацію.

В Козацькі ватажки спромоглися на значні успіхи: перетворили козацтво з тимчасових формувань на боєздатну армію.

Г Сучасники Скоропадського й історики констатують певне економічне відродження України в добу гетьманату.

Д Духовне життя в період «хрущовської відлиги» характеризується непослідовністю й суперечливістю реформ.

    20. Зв’язок між підметом і присудком порушено в реченні

А Вона була досвідчена лаборантка. 

Б Мій батько й мати були блакитноокі.

В Раніше я був наївною людиною. 

Г Усе життя мати була щасливою.

    21. НЕ ПОТРЕБУЄ редагування речення

А Тире ставиться між підметом і присудком, що виражені іменниками.

Б Рішення приймаються за результатами відкритого голосування.

В У цих місцях розпогоджується десь після першої години.

Г Цей будинок здається в оренду на вісімнадцять місяців.

    22. Неповним є речення

А Життя — це божевільне ралі.         

Б Поезія — це завжди неповторність… .

В Страждання наше чисте і терпляче.    

 Г Моя любове! Я перед тобою.

    23. Звертанням ускладнено речення (розділові знаки пропущено)

А Даруйте на слові але ви більш як помиляєтеся.

Б В розлуці з вами солов’ї Вкраїни так ниє серце!

В Іде гроза дзвінка і кучерява садам замлілі руки цілувать.

Г Беручись за велику справу не оглядайся на дрібні помилки.

    24. Відокремленим означенням ускладнено речення (розділові знаки пропущено)

А Сумно звичайно що всі дістають свої мобільники замість того щоб насолоджуватися  

  концертом.

Б Радiсть не подiлена з другом це не радість навiть не пів радостi а якась поганська

четвертушка мiзерiя якась.

В Іноді те чого як нам здається ми зовсім не хочемо виявляється саме тим що нам

найбільше потрібно.

Г Коли притомить нас дорога нап’ємось грому молодого як п’ють з беріз холодний сік.

doc
Додано
24 грудня 2023
Переглядів
1429
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку