Підсумкова контрольна робота з всесвітньої історії для учнів 7-го класу за II семестр

Про матеріал
Дана методична розробка призначена для проведення підсумкового оцінювання рівня засвоєння знань учнями 7-го класу з всесвітньої історії за II семестр. Можна роздруковувати вже готовий варіант для заповнення учнями. Містить 2 варіанти.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота

з всесвітньої історії за II семестр

Учня/учениці ______ класу

Іванківської ЗОШ I-III ступенів

 

ПІБ

Варіант-1

Початковий рівень (3 б)

1.Головними прикрасами готичних храмів були…

А) вітражі і скульптури

Б) картини та ідоли

В) ікони і фрески

Г) орнаменти і в’язь

2. Який з польських королів отримав прізвисько Великий?

А) Казимир III

Б) Мешко I

В) Болеслав I

Г) Владислав

3. Коли було було створено Делійський султанат?

А) 1206 р.

Б) 1245 р.

В) 1398 р.

Г) 1453 р.

Середній рівень (3 б)

4. Дайте визначення поняттям:

Яничари__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ярлик __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Єретик ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Продовжіть речення.

В результаті Кревської унії________________________________________________

______________________________________________________________________

6. Назвіть чотири відомі вам історичні діячі даного періоду.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень (3б)

7. Складіть історичний портрет Яна Гуса.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Опишіть, яким було навчання у середньовічній Європі.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень (3 б)

9. Складіть докладний опис однієї з памяток середньовічної культури.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Розкрийте особливості розвитку Індії в період Середньовіччя.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ОЦІНКА_________

Підсумкова контрольна робота

з всесвітньої історії  за II семестр

Учня/учениці ______ класу

Іванківської ЗОШ I-III ступенів

 

ПІБ

Варіант-2

Початковий рівень (3 б)

1.Середньовічна філософія, яка ставила за мету науково обґрунтувати релігійний світогляд, мала назву…

А) алхімія

Б) схоластика

В) інвеститура

Г) індульгенція

2. Кревську унію між собою уклали…

А) Польща і Литва

Б) Угорщина і Чехія

В) Польща і Чехія

Г) Угорщина і Польща

3. Укажіть місце битви, у якій 1389 року сербське військо було розгромлене турецькою армією…

А) Косове поле

Б) Адріанополь

В) Мохі

Г) Белград

Середній рівень (3 б)

4. Дайте визначення поняттям:

Варни __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Чашники __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ваганти ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Продовжіть речення.

В результаті битви на Косовому полі перемогу отримали________________________

______________________________________________________________________

6. Назвіть чотири відомі вам історичні діячі даного періоду.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Достатній рівень (3б)

7. Складіть історичний портрет Матяша I.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Опишіть, яким був розвиток архітектури у середньовічній Європі.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень (3 б)

9. Складіть докладний опис однієї з памяток середньовічної культури.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Розкрийте особливості розвитку Китаю в період Середньовіччя.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ОЦІНКА_________

docx
Додано
23 травня 2020
Переглядів
12712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку