ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА І СЕМЕСТР
Мета: перевірити якість знань учнів за півріччя; розвивати навички набутих знань, вміння поєднувати твори з авторами, які їх написали; виховувати любов до літератури, гуманну особистість.
Тип уроку: контроль знань учнів
Перебіг уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Повідомлення теми, мети уроку, інструктаж з виконання контрольної.
ІІІ. Виконання контрольної роботи.
І варіант
1. Справжнє ім’я Стендаля…
А Франсуа Марі Аруе
Б Анатоль Франсуа Тібо
В Анрі Марі Бейль
2. Сюжет роману Стендаля «Червоне і чорне»
А має автобіографічну основу
Б повністю вигаданий автором
В запозичений з кримінальної хронічки
3. Основний конфлікт роману Стендаля «Червоне і чорне»…
А між особистістю і суспільством
Б між батьками і дітьми
Г між людиною і природою
4. Жанр роману Стендаля «Червоне і чорне»…
А історичний роман
Б сатиричний роман
В соціально-психологічний роман
5. Чорний колір у романі символізує…
А реакцію, колір чорної сутани священика, крах надій і сподівань, самотність, смерть
Б кохання, пристрасть, революційні настрої, сподівання на щастя
В сходження соціальною драбиною
6. У романі поєднується…
А) реалізм з модернізмом;
б) модернізм з романтизмом;
В) романтизм з реалізмом;
7. За походженням Жульєн Сорель був сином…
А священика
Б колишнього селянина
В аристократа
8. Напишіть становлення роману за доби Просвітництва, Романтизму і реалізму.
9. Поєднайте письменників з країною
Гомер Росія
В. Шекспір Франція
Гі де Мопассан Давня Греція
А. Фет Англія
Стендаль
10. Поєднайте письменників з твором, який він написав.
Данте Алаг’єрі «Мовчати»
Амадей Гофман «Листя трави»
Ф. Тютчев «Крихітка Цахес»
В. Вітмен «Божественна комедія»
11. Написати твір на тему: «Який твір мені найбільше запам’ятався і чому?»
ІІ варіант
1. Стендаля вважають основоположником французького…
А Соціально-психологічний роман
В Соціально-побутовий роман
Б Історичний роман
2. Підзаголовок роману Стендаля «Червоне і чорне»…
А «Сімейна хроніка»
Б «Хроніка бунту»
В «Хроніка XIX століття»
3. Провідна тема роману Стендаля «Червоне та чорне»…
А трагічна доля талановитої особистості
Б невзаємне кохання головного героя
В доля жінки у французькому суспільстві
4. Червоний колір у романі символізує…
А позитивні риси характеру Жульєна
Б революцію, колір мундира солдат наполеонівської армії, сподівання на щастя, кохання, пристрасть
В сходження Жульєна соціальною драбиною
5. Головний герой роману Стендаля «Червоне і чорне»…
А Фабріціо дель Донго
Б Жульєн Сорель
В маркіз де Ла-Моль
6. Кумиром Жульєна Сореля був…
А Наполеон Бонапарт
Б абат Шелан
В Вольтер
7. Як склалася доля Жульєна Сореля після суду над ним?
А його засудили на довічне ув’язнення
Б його стратили на гільйотині
В його виправдали
8. Напишіть становлення роману за доби Античності, Середньовіччя, Відродження, Бароко.
9. Поєднайте письменників з країною
Данте Алаг’єрі Росія
Амадей Гофман Америка
Ф. Тютчев Італія
В. Вітмен Німеччина
А. Чехов
10. Поєднайте письменників з твором, який він написав.
Гомер «Червоне і чорне»
В. Шекспір «Одіссея», «Іліада»
Гі де Мопассан «Гамлет. Бути чи не бути»
Стендаль «Пампушка»
11. Написати твір на тему: «Який твір мені найбільше запам’ятався і чому?»