ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
за І семестр
інтегрований курс “Пізнаємо природу”
учня (учениці) 6 класу
Осичківського ліцею
ПІП ____________________________________________________________________________
Дата _____________________________
за модельною програмою “Пізнаємо природу” Біда Д.Д., Гільберт Т.Г., Колісник Я.І.
ВАРІАНТ - І
Початковий рівень (вкажіть 1 правильну відповідь)
1. Подія або явище, яке безпосередньо породжує іншу подію або явище, яке називають наслідком...
а) гіпотеза б) об’єкт в) причина г) предмет
2. Зміна положення тіла у просторі з плином часу відносно інших тіл
а) електричний струм б) механічний рух в) траєкторія г) матеріальна точка
3. Якщо торкнутися язиком батарейки, то ти відчуєш пощипування — це прояв .... дії струму.
а) фізіологічної б) світлової в) механічної г)теплової
Середній рівень ( вставте пропущене слово)
4. Вкажіть науку, об’єктом дослідження якої є...
А) Фізичні тіла і явища ________________________.
Б) Речовини та їх перетворення ___________________________.
В) Жива природа _______________________________________.
Г) Природа Землі, людство ________________________________.
Д) Небесні тіла, Всесвіт ___________________________________.
5. Встановіть відповідність між назвою хімічного елемента і його символом:
1 — Гідроген а — Ca
2 — Карбон б — H
3 — Магній в — Mg
4 — Кальцій г — С
д — K
Достатній рівень (дайте відповідь на питання, використовуючи зображення)
6. Які джерела світла вам відомі? Які джерела світла наведені на малюнках?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Високий рівень (доповніть схему використайте запропоновані слова та зображення)
7. Заповніть схему, використовуючи підказки:
Слова внесіть у запропоновану схему: рослиноїдні, живлення, твариноїдні (м’ясоїдні), автотрофи, рослини, тварини, гетеротрофи, всеїдні. Визначте тварин та вкажіть їх тип живлення, назви тварин внесіть у схему. Приклади рослин вкажіть самостійно.
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
за І семестр
інтегрований курс “Пізнаємо природу”
учня (учениці) 6 класу
Осичківського ліцею
ПІП ____________________________________________________________________________
Дата _____________________________
за модельною програмою “Пізнаємо природу” Біда Д.Д., Гільберт Т.Г., Колісник Я.І.
ВАРІАНТ — ІІ
Початковий рівень (оберіть одну правильну відповідь)
1. Причина породжує явище, яке носить назву...
а) гіпотеза б) наслідок в) об’єкт г) предмет
2. Уявна лінія, яку описує тіло під час руху
а) механічний рух б) траєкторія в) матеріальна точка г)тіло відліку
3. .... дію струму ми спостерігаємо у електрочайниках, прасках, обігрівачах.
а) світлову б) теплову в) фізіологічну г) механічну
Середній рівень (вставте пропущене слово)
4. Вкажіть науку предметом дослідження, якої є такі явища
А) Атом, блискавка, падіння тіл, веселка __________________________________.
Б) Властивості пластмас, переробка нафтопродуктів, фотосинтез _______________________.
В) Ланцюги живлення, ящірка, міграція птахів _______________________________________.
Г) Мінерали, розселення людей на Землі, зміна клімату _______________________________.
Д) Сонце, планети, зорі, галактики, Всесвіт _________________________________________.
5. Встановіть відповідність між назвою хімічного елемента і його символом:
1 – Оксиген а — Al
2 — Нітроген б — N
3 — Алюміній в — C
4 — Калій г — O
д — K
Достатній рівень (дайте відповідь на питання, використовуючи зображення)
6. Які джерела світла вам відомі? Які джерела світла наведені на малюнках?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Високий рівень (доповніть схему використайте запропоновані слова та зображення)
7. Заповніть схему, використовуючи підказки:
Слова внесіть у запропоновану схему: рослиноїдні, живлення, твариноїдні (м’ясоїдні), автотрофи, рослини, тварини, гетеротрофи, всеїдні. Визначте тварин та вкажіть їх тип живлення, назви тварин внесіть у схему. Приклади рослин вкажіть самостійно.