Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр 10 класу з органічної хімії

Про матеріал
Контрольна робота відповідає вимогам навчальної програми, затвердженої МОН від 23.10.2017 р. № 1407. Дана робота підходить для підсумкової перевірки здобутих знань учнів за курс 10 класу. До підручника хімія ( рівень стандарту ) автора М. М. Савчин, -К.: Грамота, 2018.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр  10 класу

з  органічної хімії

ВАРІАНТ 1

Початковий та середній рівень навчальних досягнень

Завдання 1. Жири за агрегатним станом поділяють на:

а) тваринні     б) рослинні     в) рідкі     г) тверді     д) змішані

Завдання 2.  Зобразіть схему утворення глюкози в процесі фотосинтезу.

Завдання 3.   Напишіть рівняння реакції полімеризації бутену.

Завдання 4 на встановлення відповідності

Установіть відповідність між речовиною та способом їх застосування:

Речовина                                             Застосування

А. крохмаль                              1. У виробництві клею для шпалер

Б. сахароза                                2. У виробництві спиртних напоїв

В. етанол                                   3. Для добування динаміту

Г. етанова кислота                   4. Консервант у вареннях, желе

                                                   5. У виробництві оцту

Завдання 5.   Назвіть запропоновану речовину. До якого класу сполук вона належить? Вкажіть  міжвидовий  ізомер цієї сполуки. Запишіть рівняння горіння даної сполуки. Обчисліть молекулярну масу даної сполуки та  масові частки хімічних елементів, що входять до складу даної сполуки.

Достатній та високий рівень навчальних досягнень

Завдання 6. Запропонуйте план розпізнавання розчинів оцтової кислоти,  гліцеролу, білка та  етанолу.

Завдання 7.    Кулестержневу модель якого алкану зображено на рисунку:

C:\Users\Oksana\Desktop\завантаження.jpg

 

 

 

 

Запишіть молекулярну цього алкану, вкажіть кількісний та якісний склад молекули, рівняння горіння цього алкану. Обчисліть масу цього алкану кількістю речовини 0,1 моль. Запишіть по два гомологи цього алкану, дайте їм назви.

Завдання 8. З якими із запропонованих речовин буде реагувати оцтова кислота: а) NaОН,  б)HNO3,  в)Mg,  г)S.  Напишіть рівняння можливих реакцій, назвіть продукти.

Завдання 9.  Здійсніть перетворення

С3Н8 → С3Н7Cl → С3Н7ОН → С2Н5СООН → С2Н5СООС2Н5 → С2Н5СООК → оцтова кислота → гліцин

Завдання 10. Розв’яжіть задачу

Який об’єм розчину лугу, що містить 15% калій гідроксиду ( густина 1,14 г/мл ) необхідний для нейтралізації 2 моль амінооцтової кислоти. Яка маса солі калій аміноацетату утворилася в ході реакції?

 

ВАРІАНТ 2

Початковий та середній рівень навчальних досягнень

Завдання 1. За допомогою яких індикаторів можна виявити карбонові кислоти:

а) метилоранжу     б) лакмусу     в) фенолфталеїну

г) метилового синього    ґ) брильянтового зеленого

Завдання 2.  Який хімічний склад має господарське мило?

Завдання 3.  Про яку природну органічну речовину іде мова: «сік деяких рослин, буває прозорим, білим, жовтим, рідкий вміст «молочних судин»

C:\Users\Oksana\Desktop\whatis31.jpg

 

 

 

 

Завдання 4 на встановлення відповідності

Установіть відповідність між речовиною та способом їх застосування:

Речовина                                             Застосування

А. гліцерол                              1. У виробництві косметичних виробів

Б. етанова кислота                  2. Виготовлення натуральних тканин

В. глюкоза                                3. У виробництві оцту

Г. целюлоза                              4. Для добування азоту

                                                  5. У кондитерській промисловості

 

Завдання 5. Назвіть запропоновану речовину. До якого класу сполук вона належить? Вкажіть  міжвидовий  ізомер цієї сполуки. Запишіть рівняння горіння даної сполуки. Обчисліть молекулярну масу даної сполуки та  масові частки хімічних елементів, що входять до складу даної сполуки.

Достатній та високий рівень навчальних досягнень

Завдання 6.  Запропонуйте план розпізнавання: лимонної кислоти, глюкози та крохмалю ( всі речовини у твердому вигляді ).

Завдання 7.  Кулестержневу модель якої карбонової кислоти  зображено на рисунку:

Eтанова кислота - Хімія. 9 клас. Лашевська

 

 

 

 

Запишіть молекулярну цієї кислоти, вкажіть кількісний та якісний склад молекули, рівняння горіння цієї кислоти. Обчисліть масу цієї кислоти кількістю речовини 0,5 моль. Запишіть по два гомологи цієї кислоти, дайте їм назви.

Завдання 8. З якими із запропонованих речовин буде реагувати оцтова кислота: а)КОН,  б)О2,  в)Zn,  г)Cа ? Напишіть рівняння можливих реакцій, назвіть продукти.

Завдання 9. Здійсніть перетворення

Са2С2 → С2Н2→ СН3СНО → СН3СООН → 2-хлоретанова кислота → аміноетанова кислота → дипептид гліцину

Завдання 10. Розв’яжіть задачу

Під час спалювання 1,84 г органічної речовини утворюється 1,344 л вуглекислого газу і 1,44 г води (н. у.). Відносна густина парів цієї речовини за гелієм дорівнює 23.  Визначте молекулярну формулу сполуки. У відповіді вказати суму індексів у молекулі отриманої органічної речовини .

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
3.7
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Шкодин Алена
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Коломієць Олександра Валентинівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Giza Shiza
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    2.0
docx
Додано
19 травня 2022
Переглядів
13481
Оцінка розробки
4.3 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку