Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр

Про матеріал
Контрольна робота за ІІ семестра за підручником Пометун О.І. з курсу "Досліджуємо історію і суспільство". Складена відповідно до методичних рекомендацій та навчальної програми, розробленої на основі модельної навчальної програми "Досліджуємо історію і суспільство для 5-6 класів. Інтегрований курс" Автори О.І. Пометун, П.В. Мороз, Ю.Б. Малієнко.
Перегляд файлу

6 клас Досліджуємо історію і суспільство

Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр.

Варіант І

І рівень (0,5 б)

1. Союз трьох полководців:

а) тетрархія         б) тріумвірат           в) республіка           г) імперія

2. Цар, який очолив 300 спартанців?

а) Ксеркс           б) Перикл            в) Леонід        г) Пісістрат

3. Перша Пунічна війна відбулася:

а) 264-241 рр. до н. е.    б) 218-201 рр. до н.е. 

в) 149-146 рр. до н. е.    г) 490-455 рр. до н. е.

4. Якого стратега обирали 15 разів ?

а) Клісфена            б) Перикла           в) Леоніда               г) Демосфена

5. Коли відбувся поділ Римської імперії на Західну та Східну?

а) 380 р.          б) 476 р.            в) 438 р.              г) 395 р.

6. Який імператор став першим християнином на троні?

а) Октавіан         б) Феодосій             в) Константин             г) Діоклетіан

ІІ рівень (1 бал)

7. Позначте твердження, які характеризують діяльність Клісфена ( 3 правильні відповіді):

А) Запровадив податок – десяту частину доходів

Б) Поділив територію держави на 10 областей

В) Громадянство визначалося належністю не до роду, а до певного округу

Г) Запровадив остракізм

Д) Роздавав землі аристократів селянам

Е) Започаткував колегію стратегів

8.Що означає вислів « Жереб кинуто!»

9.Поясніть значення термінів: а) Гладіатори – це ….        б) Громадянська війна – це …

ІІІ рівень (1,5 б)

10. Установіть відповідність між поняттями та визначеннями:

1) провінція;                 А) поселення засноване на чужій території;

2) патрицій;                   Б) посадовець, якого обирали плебеї для захисту своїх інтересів у сенаті;

3) трибун;                      В) корінний житель Риму, представник знатного роду;

4) колонія                      Г) переможена країна, що увійшла до складу імперії.

11. Установіть відповідність між назвами грецьких богів і тих, кого вони уособлювали.

1. Зевс                   А)  бог вогню, покровитель ковальства    

2. Аполлон            Б)  бог війни     

3. Арес                  В)  бог сонячного світла, бог­покровитель мистецтв          

4. Аїд                    Г)  бог грому та блискавки, головний бог

                      Д)  бог підземного царства 

IV рівень (1,5 б)

12. Хто з видатних римських полководців і політиків утворював Перший тріумвірат?

13. Складіть історичний портрет Александра Македонського або Юлія Цезаря (зазначте де і коли народився, риси характеру, основні справи життя, особисте ставлення до цього історичного діяча).


6 клас Досліджуємо історію і суспільство

Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр.

Варіант ІІ

І рівень (3 бала)

1. Грошове відшкодування збитків під час війни на користь переможця:

а) контрибуція         б) провінція           в) виплата           г) амуніція

2. Назвіть ім’я правителя Афін, час правління якого називають «золотим віком Афінської держави»?

а) Ксеркс        б) Перикл              в) Леонід          г) Пісістрат

3. Коли припинила існування Західна Римська імперія?

а) 380 р.         б) 436 р.            в) 476 р.          г) 395 р.

4. У якому році відбувся Марафонський бій?

а) 490 р до н. е.        б) 500 р до н. е.           в) 480 р до н. е.         г) 449 р до н. е.

5. Вкажіть рік заснування м. Рим:

а) 467 р. до н. е.        б) 787 р. до н. е.         в) 653 р. до н. е.        г) 753 р. до н. е.

6. Вкажіть прізвище братів, які провели земельні реформи:

а) Марії         б) Гракхи         в) Антоніни          г)  Красси

ІІ рівень (1 бал)

7. Виберіть твердження, у яких ідеться про Юлія Цезаря. (3 відповіді):

А) Карбував золоту монету, яка із часом стала в Римі єдиною грошовою одиницею.

Б) Добровільно відмовився від влади

В) Розпочав громадянську війну проти сенату і Помпея

Г) Ухвалював закони в інтересах знаті

Д) Провадив політику «милосердя»

Е) Був убитий під час засідання сенату

8.Що означає вислів « І ти, Бруте?!»

9.. Поясніть значення термінів:  а) Сенат – це ….     б) Велике розселення слов’ян – це …

                                                       ІІІ рівень (1,5 б)

10. Установіть відповідність між поняттями та визначеннями:

1) плебей;                            А) святкове входження полководця в Рим;

2) республіка;                      Б) представники знатного роду;

3) тріумф;                            В) представник простого народу, переселенець

4)  патриції;                         Г) держава з виборними органами влади;

11. Установіть відповідність між термінами і визначеннями:

1. Демос            А) палац у Кноссі

2. Дорійці          Б) грецькі племена, що витіснили ахейську культуру

3. «Іліада»         В) міфічне чудовисько, що мешкало на Криті

4. Мінотавр       Г) вільні селяни-общинники у Греції

                    Д) поема Гомера, присвячена Троянській війні 

IV рівень (1,5 б))

12. Хто з видатних римських полководців і політиків утворював Другий тріумвірат?

13. Складіть історичний портрет Гая Юлія Цезаря або Октавіана Августа

(зазначте де і коли народився, риси характеру, основні справи життя, особисте ставлення до цього історичного діяча).

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
23 травня
Переглядів
1748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку