Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр з предмета "Основи здоров'я" 8 клас

Про матеріал
Включено різнотипні завдання: тести, запитання, що потребують короткої відповіді, завдання що потребують розгорноутої відповіді.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр

 з предмета «Основи здоров’я» 8 клас

Перший варіант

І рівень – початковий

Виберіть одну правильну відповідь.

  1. Дружба – це:

а) використання однієї людини іншою задля своєї мети; б) особистісні стосунки між людьми, обумовлені духовною близькістю, спільністю інтересів; в) взаємовигідні стосунки двох людей; г) стосунки між будь-якими знайомими один з одним людьми.

  1. Які якості не притаманні гармонійно розвиненій особистості?

а) позитивне ставлення до життя, доброзичлива співпраця з людьми;

б) невміння спілкуватися; в) самоповага; г) прагнення до самовдосконалення й саморозвитку.

  1. Чого не можна робити при виявленні підозрілого предмета, який може виявитися вибуховим пристроєм?

а) запитати в людей, котрі перебувають поряд, чий це предмет та хто міг його залишити; б) повідомити про знахідку у відділок міліції;

в) торкатися до нього, розгортати, розкривати й пересувати; г) відійти від знахідки подалі й не підпускати до неї інших людей.

  1. Сильною особистістю називають:

а) моральну людину, здатну до самоствердження, самовизначення й самореалізації; б) людину, не здатну оцінювати свої вчинки й поведінку;

в) безвільну людину; г) людину, яка робить те, що захоче, не звертаючи увагу на моральні принципи.

  1. Яка поведінка буде безпечною, якщо вдома, окрім вас, більше нікого немає?

а) відчиняти двері будь – кому, не питаючи, хто це; б) залишати вхідні двері відчиненими; в) не впускати у квартиру незнайомих людей, не залишати двері відчиненими; г) впускати у квартиру незнайомих людей.

  1. Яке з тверджень, що стосуються духовного розвитку людини, є неправильним?

а) духовний розвиток людини визначає мету її існування, ідеали та життєві цінності; б) духовно розвинена особистість не тільки говорить про загальнолюдські принципи морально – етичного плану, але й прагне жити згідно з ними; в) до факторів формування духовної складової здоров’я належать біологічні фактори, психологічні фактори, соціальні фактори; г) для духовного розвитку людини психологічні фактори не мають жодного значення.

ІІ рівень – середній

А.  Дайте визначення таким поняттям:

  1. Гендер – це …

2.  І П С Ш – це …

3. Неповнолітні – це …

4. Екологічна безпека – це

 

Б. Однією рискою підкресліть якості, які відповідають всебічно розвиненій людині, а двома – які не відповідають:

– негативний підхід до життя; доброзичлива співпраця з людьми; почуття самоповаги; прагнення до саморозвитку; творчий підхід до будь-якої справи; пасивність.

ІІІ рівень – достатній

Дайте відповіді на запитання.

  1. Існує багато способів висловити свої почуття без інтимних стосунків, уникнути ризику небажаної вагітності та інфікування В І Л / І П С Ш, які вони?
  2. Допишіть речення.

Здоровий спосіб життя – це __________________________________________

Суспільна мораль – це _______________________________________________

  1. Поміркуйте, як пов’язані в людині фізична привабливість, емоційна зарядженість, розвинений інтелект, соціальність і духовність.

ІV рівень – високий

Дайте обгрунтовану відповідь.

  1. Є основне правило моральності. У найбільш відомій формі воно звучить так: “Як ви хочете, щоб чинили з вами, так і ви чиніть з іншими”. Поясніть, як ви його розумієте.
  2. Існує старе прислів’я, в якому йдеться про те, що “одна пара добре змащених п’яток ліпша за три пари м’язистих рук”. Як ви гадаєте, про які ситуації йдеться в цьому прислів’ї?
  3. Поясніть, як ви розумієте прислів’я: “Добром за добро відплачує кожен, добром за зло – тільки справжня людина”.

 

Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр

 з предмета «Основи здоров’я» 8 клас

Другий варіант

І рівень – початковий

Виберіть одну правильну відповідь.

1.  Які якості притаманні гармонійно розвиненій особистості?

а) відсутність самоповаги; б) прагнення до самовдосконалення й саморозвитку, творчий підхід до будь-якої справи; в) розбіжність думок, слів, дій і бажань людини; г) агресивність.

2. На статеве дозрівання позитивно впливає:

а) куріння; б) вживання алкоголю; в) раціональне харчування й дотримання режиму дня; г) використання наркотиків.

3. Якщо підліток захоплюється інформатикою й більше нічим не хоче займатися, то така ситуація може призвести до:

а) гармонійного розвитку особистості; б) однобічного розвитку особистості; в) готовності жити в різних економічних ситуаціях;

г) вміння спілкуватися з різними людьми.

4. Тероризм – це:

а) метод, за допомогою якого організована група або партія намагається досягти своїх цілей, використовуючи насильство; б) метод, за допомогою якого організована група або партія намагається досягти своїх цілей, використовуючи переговори; в) метод, не пов’язаний з вибухами й підпалами житлових та адміністративних будівель, магазинів, вокзалів, захопленням заручників; г) метод, який не засуджує світова громадськість.

5. Чи може людина нехтувати інтересами іншої людини й досягати власної мети за рахунок неї?

а) так слід робити завжди; б) ні, це не припустимо, такі дії руйнують вашу особистість, роблять її морально хворою; в) у деяких ситуаціях можна, а в деяких ні; г) якщо вам не подобається ця людина, то можна.

6. Яка поведінка буде безпечною, якщо ви потрапили в перестрілку?

а) стати на повен зріст і спробувати втекти подалі; б) кричати й привертати до себе увагу; в) лягти, роззирнутися, вибрати найближче укриття й пробратися до нього, не зводячись на повен зріст; г) бігати з одного місця в інше.

ІІ рівень – середній

А. Дайте визначення таким поняттям:

1. Упевнена поведінка – це …

  1. Статеве дозрівання – це …
  2. С Н І Д – це …
  3. Відповідальність – це …

Б. Однією рискою підкресліть, що потрібно для успішного тренування пам’яті й запам’ятовування, а двома – що непотрібно:

– володіти основними знаннями, необхідними для розуміння інформації; не усвідомлювати свою мету; виявляти максимальний інтерес до інформації; створювати або обирати несприятливі умови для роботи; мати хороший настрій.

ІІІ рівень – достатній

1.  Допишіть речення.

Зміцнення здоров’я – це _____________________________________________

Альтруїзм – це _____________________________________________________

2. Напишіть п’ять і більше ознак гендерних стереотипів, які існують в нашому суспільстві.

3. Доповніть наведені твердження:

– без духовності людина не може подолати хвороби, одужати, бути здоровою і щасливою тому, що ________________________________________________

ІV рівень – високий

Дайте обгрунтовану відповідь.

  1. Поміркуйте, чому духовний розвиток людини безпосередньо пов’язаний із задоволенням вищих людських потреб: пізнавальних, естетичних, потреб у самореалізації.
  2. Обгрунтуйте свою власну позицію щодо проблеми: “С Н І Д – лихо чи провина людства?”.
  3. Яким духовним змістом, на вашу думку, було наповнене життя Матері Терези?
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Романюк Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Johns Joana
    Прекрасний матеріал. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. С Ю
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Янович Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Бурда Анна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Boiko Ksenia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додав(-ла)
Машталер Олег
Додано
18 травня 2020
Переглядів
30902
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку