Підсумкова річна контрольна робота із зарубіжної літератури для дев'ятого класу містить:
Початковий та середній рівні (кожна правильна відповідь 0,5 б)
Достатній рівень (кожна правильна відповідь 0,5 б)
Високий рівень (максимальна кількість балів за правильно виконане завдання — 3 бали).
Виконайте одне із завдань (за вибором). Напишіть творчу роботу.
Підсумкова річна контрольна робота
із зарубіжної літератури
учня (учениці) 11 класу
______________________________________________________________
______________________________________________________________
Початковий та середній рівні (кожна правильна відповідь 0,5 б)
1. «Фауст» Й.В. Ґете – це:
А філософська повість
Б драматична поема
В історична поема
Г філософська трагедія
2. Мефістофель – це:
А архангел
Б дух заперечення і руйнування
В дух із німецької міфології
Г казковий персонаж
3. Модернізмом називають:
А літературно-мистецьку течію романтичного спрямування
Б сукупність літературно-мистецьких течій нереалістичного спрямування
В напрям у філософії та літературі XX ст., що досліджує людину як унікальну духовну істоту, здатну до вибору власної долі
Г літературно-мистецький напрям реалістичного спрямування
4. Центральним персонажем художнього світу Ф. Кафки є:
А сильна особистість
Б історична особа
В знедолена дитина
Г «маленька людина»
5. Художній напрям, з яким пов’язують творчість Ф. Кафки:
А футуризм
Б сюрреалізм
В експресіонізм
Г символізм
6. У творі «Скотоферма» під виглядом ферми тварин Дж.Оруелл зобразив:
А Німеччину
Б СРСР
В США
Г Європу
7. Який з висловів належить Дж. Оруеллу?
А Залізна завіса
Б Холодна війна
В Енергетична наддержава
Г Суверенна демократія
8. За жанром «Скотоферма» Дж. Оруелла - це:
А роман
Б повість
В утопія
Г антиутопія
9.Знайдіть правильну відповідь. Для брехтівської драми була характерна настанова:
А на відтворення напруженої дії
Б на перетворення «дії» на «розповідь»
В на створення «драми-дискусії»
10.Проблема рівноцінності двох великих культур окреслюється у вірші «Фуга смерті» Пауля Целана за допомогою:
А порівняння і протиставлення жіночих образів Суламіф і Маргарити
Б використання культурно-історичних асоціацій
В використання оксюморону
Г використання поліфонії
11. Поранений (оповідання Генріха Белля “Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...”) впевнився, що він у своїй школі, коли побачив:
А слід хреста над дошкою
Б надпис на дошці
В парти, які були у кутку
Г картину на стіні
12. Визначте жанр твору "Старий і море" Е. Гемінґвея «Старий і море»:
А оповідання
Б. повість
В. новела
Г. повість-притча
Достатній рівень
Дати розгорнуті відповіді на питання. (Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 б. Максимальна кількість балів за виконане завдання – 3).
1. Поміркуйте, хто винен у смерті Грегора Замзи з новели Ф.Кафки “Перевтілення”?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. На прикладі творчості Е. Гемінґвея розкрийте “принцип айсберга”.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Чайна церемонія – давній звичай, доведений японською естетикою до рівня високого мистецтва. Це основа повісті… (вкажіть письменника та назву твору), назвіть головних героїв.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Високий рівень
(максимальна кількість балів за правильно виконане завдання — 3 бали).
Оберіть одну з тем і напишіть творчу роботу
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________