Даний матеріал стане в нагоді вчителю музиного мистецтва, що викладає предмет у 5 класі за підручником Л.Масол. Ця робота допоможе вчителю перевірити знання учнів з теми "Музика як вид мистецтва". Підсумкова робота розрахована на два варіанти та має п'ять розділів.
5 кл. Підсумкова робота №1
з музичного мистецтва
по темі «Музика як вид мистецтва».
Розділ 1. Музична вікторина.
Прослухай та розпізнай уривки з поданих нижче творів (Кожна правильна відповідь – 0,5 балів)
1.Л.К.Дакен «Зозуля»
2.П.Чайковський «Італійська пісенька»
3.П.Чайковський «Старовинна французька пісенька»
4.С.Рахманінов «Вокаліз»
5.К.Дебюссі «Місячне сяйво»
6.К.В.Глюк «Мелодія» з опери «Орфей і Еврідіка».
Розділ 2. Визначення авторства музичних творів.
Розглянь портрети композиторів та назви творів. Співстав. (Правильна відповідь –
2 бали).
І варіант ІІ варіант
1 2 3 1 2 3
а) «Мелодія» з опери «Орфей і Еврідіка» а) «Італійська пісенька»
б) «Місячне сяйво» б) «Вокаліз»
в) «Старовинна французька пісенька» в) «Зозуля»
Розділ 3. Тестові питання (Кожна правильна відповідь – 0,5 балів)
І варіант ІІ варіант
1.Давній музичний інструмент, названий на честь бога лісів
А) флейта Пана
Б) кіфара
В) авлос
2.Сергій Рахманінов – це…
А) український композитор
Б) російський композитор
В) німецький композитор
3.Об’єднання звуків, різних за висотою, що тяжіють один до одного
А) лад
Б) мелодія
В) ритм
4.Консерваторія, в якій навчався П.Чайковський
1.Забарвлення звуку, властиве певному інструменту або голосу – це …
А) темп
Б) ритм
В) тембр
2.Швидкість, з якою виконується музичний твір – це …
А) тембр
Б) темп
В) динаміка
3.Сила звучання музичного твору – це…
А) ритм
Б) діапазон
В) динаміка
4.Високий чоловічий голос – це…
А) Московська
Б) Київська
В) Петербурзька
5.Звукове втілення музичної думки, образний зміст якої виражений одним голосом
А) супровід
Б) мелодія
В) гармонія
6.Музичний твір для виконання голосом без слів у супроводі музичного інструмента – це…
А) арія
Б) пісня
А) тенор
Б) сопрано
В) вокаліз
5.Співзвуччя, елемент музичної мови – це…
А) лад
Б) фраза
В) гармонія
6.Упорядковане чергування звуків різної або однакової тривалості – це…
А) динаміка
Б) ритм
В) тембр
В) вокаліз
Розділ 4. Заповни таблицю (Правильна відповідь – 2 бали)
|
|
тихо |
|
мецо форте |
|
ff |
|
|
|
|
спокійно |
|
алегро |
|
І варіант ІІ варіант
|
форте |
|
mp |
|
|
|
|
дуже тихо |
vivace |
|
|
|
адажіо |
|
Розділ 5. Уяви себе первісною людиною. Придумай та намалюй ударний (для І варіанту) та духовий (для ІІ варіанту) музичний інструмент, створений із підручних засобів. (Творче завдання – 2 бали)
Відповіді.
ІІ вар. 1б, 2в, 3а.
ІІ вар. 1в, 2б, 3в, 4а, 5в, 6б.