Підсумкова робота " Снігова королева" Г.К.Андерсен

Про матеріал
У наказі МОН України No1093 від 02.08.2024 р. «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання» зазначено, що «для формування висновків щодо рівня досягнення обов’язкових результатів навчання за семестр учитель / учителька може запропонувати учнівству: 1) виконати комплексну підсумкову роботу, завдання якої дозволяють установити результати навчання за всіма групами результатів, визначеними в Критеріях оцінювання за освітніми галузями; 2) виконати окремі підсумкові роботи для кожної групи результатів, визначеної у Критеріях оцінювання за освітніми галузями».
Перегляд файлу

Підсумкова робота за казкою Г.К.А. « Снігова королева»

  ГЗР 2

1.Віднови текст уривка з казки Г.К.Андерсена « Снігова королева» (4 бали)

У великому місті, де так багато людей та будинків, що не вистачає місця, аби кожен міг відгородити собі невеличкий _____________і тому задовольняється лише кімнатними квітами в горщиках,– жило двоє маленьких дітей. Вони не були братом і сестрою, та любили одне одного, як брат і сестра; їхні батьки жили в манса́рдах суміжних будинків. Там, де майже сходилися дахи обох будинків і між дахами йшли дощові ринви, визирали маленькі віконечка. Ступнувши з якого небудь віконечка на ринву, можна було опинитися коло вікна сусідів. Батьки мали великі дерев’яні ____________, і в них росла зелень для страв та кущики _____________.

              Батьки часто дозволяли хлопчикові й дівчинці ходити в гості одне до одного по даху і сидіти на маленькій лавочці під трояндами. Там вони так чудово гралися!

_________________ ці розваги припинялися. Вікна зовсім замерзали; але тоді діти нагрівали мідні гроші коло печі й прикладали до замерзлих вікон, відразу з’являлося чудове віконечко, таке кругле-кругле, і звідти визирало миле, ласкаве очко. Це виглядали зі своїх вікон маленькі хлопчик і дівчинка. Хлопчика звали Кай, дівчинку – _______________. Улітку вони могли одним стрибком опинитися в гостях одне в одного, а взимку треба було спочатку спуститися на багато багато східців униз, а потім зійти на стільки ж східців угору. А надворі мела __________________

 

2.Опишіть маршрут, яким рухалась Герда у пошуках Кая.( 2 бали)

1.Герда у Принца і принцеси

2.Герда у Чаклунки

3.Герда у розбійників

4.Герда у лапландки та фінки

 

3.Установіть відповідність між героєм та його ознакою ( 4 бали)

1.Чаклунка

А.Воно затремтіло,вирвалось із рук , упало на землю і розбилось

2.Бабуля

Б.Він складав із крижин слово

 « Вічність»

3.Герда

В.Шуба і папка на ній були із снігу

4.Кай

Г.Вона розчісувала волосся золотим гребінцем

5.Дзеркало троля

Д.Довго шукала названого брата

6.Снігова королева

Е.Вона розповідала дітям про Снігову Королеву

 

 4.Установіть відповідність добро та зло у казці « Снігова королева» ( 2 бали)

   Троль , троянди, бабуся, Герда,Снігова Королева,Кай, принц і принцеса ,чарівне дзеркало

Добро

Зло

 

 

docx
Додано
21 жовтня
Переглядів
1440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку