Підсумкова робота з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" Здобувача освіти 6 класу (сімейна форма здобуття освіти) ІІ семестр

Про матеріал
Контрольна робота для сімейної форми навчання з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для 6 класу (Гільберт та Біда) за ІІ семестр
Перегляд файлу

Підсумкова робота

за ІІ семестр 2023 – 2024 н.р.

Предмет: Інтегрований курс "Пізнаємо природу"

Здобувача освіти 6 класу (сімейна форма здобуття освіти)

 

Прізвище та ім’я_______________________________клас______дата________

 

Початковий рівень 0,5 бали

1. Установи, які планети належать до планет земного типу.

А Венера

Б Уран

В Юпітер

Г Нептун

2. Укажи, завдяки чому на зоряному небі видно планети Сонячної системи. Бо вони.

А світять власним світлом

Б відбивають світло від Сонця

В світять світлом, яке потрапило на них від зір

Г освітлені Місяцем

3. Укажи назву екосистем, створених штучно людиною для отримання продуктів харчування.

А агроценози

Б екосистеми Світового океану

В екосистеми тропічних лісів

Г природні заповідники

4. Зазнач складові екосистеми.

А тільки угруповання рослин, які взаємодіють між собою

Б тільки угруповання тварин, які взаємодіють між собою

В тільки угруповання рослин та тварин, які взаємодіють між собою

Г угруповання всіх організмів, які взаємодіють не тільки між собою, а й з чинниками неживої природи

5. Зазнач, як називають процес утримання інформації у пам’яті.

А запам’ятовування

Б зберігання

В відтворення

Г забування

6. Укажи, як найкраще запам’ятати інформацію.

А прослухати один раз

Б прочитати двічі

В прослухати кілька разів та відтворити

Г прочитати один раз та відтворити

 

 

 

 

 

 

Середній рівень 0,5 бала

7. Установи відповідність між різними прикладами взаємодії між організмами різних видів та їхніми назвами.

1 гепард та антилопа

2 різні види хижаків, що полюють на одну й ту саму здобич

3 кривоголовка дванадцятипала та людина

4 оселення орхідей на стовбурах дерев

А конкуренція

Б нахлібництво

В хижацтво

Г паразитизм

Д квартирантство

8. Установи відповідність між видами здібностей та їхнім визначенням.

1 Обдарованість

2 Талант

3 Геніальність

А наявність загального рівня здібностей, що не виділяє людину серед інших

Б рівень розвитку природних задатків, у якому людина може створювати нове, незвичайне

В наявність такого рівня здібностей, що виділяє людину серед інших

       Г наявність у дитини кількох видів здібностей в одній галузі, що дають змогу досягти вершин певної професії

Достатній рівень 1,5 бал

9. У якої планети найдовший рік, чому?

10. Чому Плутон не входить до 8 планет?

11. Назви основні стратегії здобичі, які дають їм змогу захищатись від хижаків.

12. Назви ознаки, які відрізняють паразитизм від інших форм симбіозу

Високий рівень 2 бали

13. Часто можна почути думку «Невже сучасна наука не може винайти засіб для повного знищення комарів? Від них стільки неприємностей людям і тваринам!» Уяви, що такий засіб знайдено. Чи правильно вчинить людина, якщо скористається ним? Чому?

 

docx
Додав(-ла)
Брянська Ірина
Додано
29 квітня
Переглядів
2847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку