Підсумкова робота з музичного мистецтва для 6 класу

Про матеріал
Завдання для проведення підсумкового (річного) оцінювання з музичного мистецтва учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою (екстернат), за курс 6 класу
Перегляд файлу

 

Завдання

Для проведення підсумкового (річного) оцінювання з музичного мистецтва

учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою (екстернат),

за курс 6 класу

 

Тестова робота з музичного мистецтва включає теоретичну і практичну частини

Початковий рівень (0,5 б)

  1. Керівник великого колективу музикантів

а) диригент;     б) директор;     в) режисер

  1. В перекладі «нічний»

а) елегія;     б) серенада;     в) ноктюрн

  1. Музика, яка призначена для виконання на музичних інструментах

а) народна;     б) інструментальна;     в) вокально-інструментальна

  1. В якій країні виник балет

а) Англія;     б) Франція;     в) Італія;     г) Німеччина

  1. Завданням якого жанру симфонічної музики є: налаштувати на сприйняття музично-театральної вистави, кіно\мультфільму, створення настрою тощо

а) симфонії;     б) концерту;     в) увертюрі;     г) гімну

  1. Визначити жанри, які НЕ належать до камерно-інструментальної музики

а) балада;     б) соната;     в) серенада;     г) етюд

Середній рівень (0,5 б)

  1. Улюблений інструмент Ф.Шопена

 а) скрипка;     б) фортепіано;     в) флейта

  1. До камерно-вокальної музики належать

а) романс;     б) реквієм;     в) естрадна пісня;     г) гімн

  1. Визначити складові балету

а) характерний танець;   б) кордебалет;   в) пантоміма;    г) класичний танець

  1.  Визначити інструменти симфонічного оркестру

А)

Б)

В)

Г)

Д)

  1.  Обрати склад музикантів для виконання камерно-інструментальної музики

А)

Б)

В)

Г)

Д)

  1.  Прослухати музичний твір, пригадати де було використано цю композицію

https://youtu.be/mOqBsUZQQUQ

а) в рекламі Nokia;     б) у програмі «Орел і решка»;     в) в мультфільму «Том і Джері»

Достатній рівень (3 б)

  1.  Встановити відповідність ()

1. концерт

А) твір, призначений для виконання солістом та оркестром

2. реквієм

Б) п’єса  в рухливому стрімкому темпі, з жартівливим змістом

3. етюд

В) ліричний твір, який виконується у супроводі гітари під вікном дівчини ввечері

4. скерцо

Г) жанр духовної музики, заупокійна меса

5. серенада

Д) п’єса-вправа, призначена для вдосконалення технічних навичок гри на музичних інструментах

  1.  Записати відео виконання ритмічної вправи (2 б)

https://youtu.be/D1o_Xnx6_e8

Високий рівень (3 б)

  1.  Прослухати твір, дати характеристику (характер музики, засоби виразності (темп, лад, динаміка, тембр). Написати враження від прослуханого твору (написати зв’язний текст з 4-5 речень). 

https://youtu.be/aClBlpCr1rk

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку