Підсумкова робота з розділу 2 "Я і моя історія"

Про матеріал
Підсумкова робота з розділу 2 "Я і моя історія", модельна програма «Історія України. Всесвітня історія. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Власова Н.С., Желіба О.В., Кронгауз В.О., Секиринський Д.О., Щупак І.Я.).
Перегляд файлу

Підсумкова робота №2   04.10.2024

Прізвище, ім’я__________________________________________________

Клас_________

Оберіть одну правильну відповідь серед запропонованих варіантів.

1.Як називається спеціальна історична дисципліна, яка вивчає походження окремих осіб або родів і встановлює споріднені зв’язки між ними?

А. хроніка  Б. генеалогія В. еволюція Г. валеологія

2.  Предмет матеріальної культури минулого, унікальний для певної родини, який становить для її членів особливу цінність

А. родинна пам’ятка  Б. родинна хроніка В. родинне джерело Г. родинна історія

3. Лінія прямих предків, без яких людина не могла б з’явитися на світ

А. генеалогічна лінія  Б. еволюційна лінія В. фамільна лінія Г. родинна лінія

4. Виклад найважливіших подій роду (сім’ї) в хронологічному порядку із відображенням життя кількох поколінь одного роду.

А. родинна хроніка  Б. фамільна лінія В. генеалогічне дослідження  Г. родинний перепис

 

Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Складіть 7 запитань до тексту, використовуючи шаблон

Що?_________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

Де?___________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Коли?_________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Чому?__________________________________________________________________________________

Навіщо?_________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________

Які передумови?__________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________

Які наслідки?_____________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

Встановіть в хронологічній послідовності етапи генеалогічного дослідження.

 

А. опрацювання матеріалів дослідження Б. визначення фамільної лінії дослідження

В. формування результату дослідження Г. аналіз наявних даних, збір документів.

 

1____2____3____4_____

 

Поясніть важливість вивчення історії свого роду. Чому тих, хто цурався чи нехтував родинною пам’яттю, зневажливо називали «людьми без роду-племені»?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Презентація "Гра для закріплення теми "Частини мови" з використанням  цеглинок ЛЕГО

docx
Додав(-ла)
Загайна Лариса
Додано
7 жовтня
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку