Підсумкова робота №2 04.10.2024
Прізвище, ім’я__________________________________________________
Клас_________
Оберіть одну правильну відповідь серед запропонованих варіантів.
1.Як називається спеціальна історична дисципліна, яка вивчає походження окремих осіб або родів і встановлює споріднені зв’язки між ними?
А. хроніка Б. генеалогія В. еволюція Г. валеологія
2. Предмет матеріальної культури минулого, унікальний для певної родини, який становить для її членів особливу цінність
А. родинна пам’ятка Б. родинна хроніка В. родинне джерело Г. родинна історія
3. Лінія прямих предків, без яких людина не могла б з’явитися на світ
А. генеалогічна лінія Б. еволюційна лінія В. фамільна лінія Г. родинна лінія
4. Виклад найважливіших подій роду (сім’ї) в хронологічному порядку із відображенням життя кількох поколінь одного роду.
А. родинна хроніка Б. фамільна лінія В. генеалогічне дослідження Г. родинний перепис
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
Складіть 7 запитань до тексту, використовуючи шаблон
Що?_________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Де?___________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Коли?_________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Чому?__________________________________________________________________________________
Навіщо?_________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
Які передумови?__________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
Які наслідки?_____________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
Встановіть в хронологічній послідовності етапи генеалогічного дослідження.
А. опрацювання матеріалів дослідження Б. визначення фамільної лінії дослідження
В. формування результату дослідження Г. аналіз наявних даних, збір документів.
1____2____3____4_____
Поясніть важливість вивчення історії свого роду. Чому тих, хто цурався чи нехтував родинною пам’яттю, зневажливо називали «людьми без роду-племені»?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________