Підсумкова робота за ІІ семестр 2022 – 2023 н.р. (сімейна форма здобуття освіти)

Про матеріал
Підсумкова робота за ІІ семестр 2022 - 2023 н.р. з української літератури 5 клас НУШ за тематичними блоками "Україна і я", "Рідна природа", "Світ дитинства", "У пошуках пригод і чудес" складена у вигляді 24 тестових завдань (0,5 б. за одну правильну відповідь). Призначена для п'ятикласників та педагогів у якості підсумкової роботи для учнів сімейної форми здобуття освіти. Відповідає змісту модельної програми "Українська література 5 - 6 кл. для закладів загальної середньої освіти (автори: Яценко Т.О., Качак Т.Б. та ін.).
Перегляд файлу

Підсумкова робота

за ІІ семестр 2022 – 2023 н.р.

Предмет: Українська література

Здобувача освіти 5-Б класу (сімейна форма здобуття освіти)

___________________________________________________

    Прізвище, ім'я

Кількість балів за кожну правильну відповідь - 0,5 бала.

"Україна і я", "Рідна природа", "Світ дитинства",

"У пошуках пригод і чудес"

1. "Мова моя – мов дівчинка у віночку,

йде полем, іде лугом,

терновими стежками йде".

Які художні засоби використала Г. Кирпа у наведених рядках:

  1. епітет і порівняння;
  2. епітет і метафору;
  3. епітет, порівняння і метафору.

2. Який із мотивів патріотичної лірики не характерний для вірша Т. Майданович "О Україно! Божий білий цвіт!":

  1. шанування символів Української держави;
  2. краса рідної землі;
  3. відповідальність за долю українського народу.

3. "Обніміться ж, брати мої,

Молю вас, благаю!"

Кого Т. Шевченко закликає цими словами об'єднатися:

  1. членів своєї родини;
  2. весь український народ;
  3. всіх людей на землі.

4. У вірші "Шевченкова верба" Б. Лепким передано особливе відчуття Т. Шевченком:

  1. любові до рідного краю;
  2. ненависті до ворогів українського народу;
  3. туги за родиною.

5. Що (за Оленою Пчілкою) на дитячих обличчях найбільше щемить з морозу:

  1. щічки;
  2. носик;
  3. підборіддя.

6. "Яблуневоцвітним" генієм України називають:

  1. П. Тичину;
  2. М. Вінграновського;
  3. А. Качана.

7. "Чіт-чіт-перечіт! Чи почули мій привіт? На дубі сиділа весела, не відома малечі пташка ..." Це була:

  1. сорока;
  2. синичка;
  3. чечітка.

8. Батько-гусак ("Гусенятко") був проти того, щоб гусенятко сполоснулося, тому що:

  1. у воді соми, щуки, судаки;
  2. видри і ондатри;
  3. можуть підстрелити мисливці.

9. Хатіко відразу ж полюбив свого господаря, як тільки той:

  1. погладив його;
  2. взяв на руки;
  3. ніжно озвався до нього.

10. Про які дерева, що височіють а кручі біля хати, йде мова у вірші А. Качана "Море грає":

  1. про тополі;
  2. про дуби;
  3. про верби.

11. Який з наведених епізодів є кульмінацією оповідання "Вітрогон" І. Нечуя-Левицького:

  1. зустріч Василька з молодицею, яка сприйняла його за русалку;
  2. очікування від мами кислиць після повернення додому вранці;
  3. ніч під мостом; страх, пережитий хлопцем.

12. Василь Митрович, вчитель Олександри, вирішив ситуацію, яка склалася в класі, бо був:

  1. строгим;
  2. мудрим;
  3. байдужим.

13. На що Іванка потратила гроші, які дав їй тато:

  1. на ролики;
  2. на нові джинси;
  3. допомогла дівчинці, яка опинилася у скрутній ситуації.

14. Героїня оповідання "Мій тато став зіркою" хотіла, щоб тато малював їй:

  1. високе небо і високі тополі;
  2. високе небо і розлогі верби;
  3. високе небо і червону калину.

15. Павлусь, герой оповідання "Мій тато став зіркою", обурюється, що танки називають:

  1. "Тюльпан", "Акація", "Гвоздика";
  2. "Тюльпан", "Акація", "Гіацинт";
  3. "Тюльпан", "Нарцис", "Гвоздика".

16. Скільки років було козачку Ґульці:

  1. 10;
  2. 412;
  3. 512.

17. З якого роду походив козачок Ґулька:

  1. козака Мамая;
  2. Михайла Дорошенка;
  3. Івана Сірка.

18. Щоб повернутися у минуле, Вася Богданець мав заплатити Митю Митьовичу Часоміру за кожну хвилину перебування там:

  1. одну годину майбутнього життя;
  2. один день майбутнього життя;
  3. два дні майбутнього життя.

19. Кого з героїв твору "Чарівні окуляри" В. Нестайко називає "впічатлітельним":

  1. Ромку Черняка;
  2. Васю Богданця;
  3. козачка Ґульку.

20. Як називається твір, у якому мова йде про пригоди Наталочки і родини Руснаків, які в пошуках козацької реліквії відвідують замки та фортеці України:

  1. "Мій тато став зіркою";
  2. "Чарівні окуляри";
  3. "Таємниця козацької шаблі".

21. Скільки історичних пам'яток згадано у повісті "Таємниця козацької шаблі":

  1. 5;
  2. 7;
  3. 9.

22. Наталочка дізналася, що чимало шабель знищено тому, що з них робили:

  1. монети;
  2. ножі, щоб колоти свиней;
  3. сувеніри.

23. Хто з літературних героїв не є персонажем повісті "Таємниця козацької шаблі":

  1. Северин та Василь, пластуни зі Львова;
  2. патріотично налаштований привид;
  3. Вася Богданець.

24. "Вритий у землю, мов кротяча нора, замаскований, наче засідка хижого звіра". Мова йде про:

  1. Тараканівський форт;
  2. Підгорецький замок;
  3. Дубенський замок.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Манько Інна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сучилкіна Валентина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 травня 2023
Переглядів
5002
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку