Підсумкова тестова робота для унів 9 класів за рік

Про матеріал
Тестова робота для учнів 9-х класів з історії України з метою узагальнення навчального матеріалу.
Перегляд файлу

______________________________________________________________Варіант №1

Завдання 1-6 мають чотири варіанти відповіді,

серед яких треба вибрати ОДНУ ПРАВИЛЬНУ.

1.Яка соціальна верства стала рушійною силою національного відродження в західній Україні наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст..?

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А

російське дворянство;  

Б

козацька старшина;

В

польська шляхта;  

Г

греко-католицькі священики.

 

 

 

2.Яке щоденне  періодичне видання було започатковане в роки революції

   1905-1907рр.?

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А

«Рада»;  

Б

«Основа»;

В

«Зоря Галицька»;  

Г

«Громада».

 

 

 

 

3.Укажіть рік, коли відбулося скасування панщини на західноукраїнських землях:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А

1840р.; 

Б

1846 р.;  

В

1848 р.;  

Г

1855 р.

 

 

 

4. Автор брошури «Україна irredenta»

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А

І.Франко;  

Б

М.Павлик;  

В

Ю.Бачинський;

Г

О.Колеса.

 

 

 

 

 

5. Лідером «хлопоманів» у Наддіпрянській Україні був:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А

М.Драгоманов; 

Б

М.Павлик; 

В

В.Антонович; 

Г

П.Куліш.

 

 

 

 

 

6. Через 33 роки після падіння Варшави, що повстала проти приєднанання Польського королівства до Росії згідно з рішенням Віденського конгресу 1814-15 рр., в Польщі спалахнуло повстання, яке обернулось національною катастрофою, — січневе повстання польських патріотів було придушене, його керівники — страчені, учасники — вислані до Сибіру, а Польща втратила залишки системи самоуправління. У 19 столітті це була остання спроба поляків добитись незалежності і заснувати незалежну державу. Позначте, коли відбулося польське січневе  повстання:

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А

1861-1862рр.;

Б

1862-1863рр.;  

В

1863-1864рр.;

Г

1864-1865рр.

 

 

Завдання 7- 9 мають декілька  варіантів відповіді,

серед яких треба вибрати ДВІ ПРАВИЛЬНІ.

7. Виберіть економічні причини першої російської революції ?

 

 

А

самодержавна форма правління;

Б

суперечливі процеси модернізації; 

В

збереження поміщицьких землеволодінь;

Г

відсутність демократичних прав і свобод;

 

 

 

 

 

8. Виберіть з переліку твори І. Франка

 

 

А

"Тіні забутих предків"

Б

"Захар Беркут"

В

"Голота"

Г

"Борислав сміється"

Д

"Лісова пісня"

 

 

 

 

 

9. Чим була Наддіпрянщина для Російської Імперії?

 

 

А

Колонією по суті, а не назвою

Б

Колонією

В

Промисловим центром

Г

Сировинним додатком

 

 

 

 

Завдання 10 - 11 мають декілька  варіантів відповіді,

серед яких треба вибрати ТРИ ПРАВИЛЬНІ.

10. Укажіть зміни в соціально-економічній сфері Наддніпрянської України, що відбулися під впливом реформ 1860-х - 1870-х рр. у Російській імперії.

 

 

 

1.

завершення промислового перевороту

2.

витіснення іноземного капіталу національним

3.

формування ринку вільнонайманої праці

4.

подолання селянського малоземелля та безземелля

5.

зникнення дворянства як соціального стану

6.

розгортання трудової еміграції до США та Канади

7.

широке долучення селян до підприємницької діяльності та торгівлі

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Які завдання вирішувалися в ході проведення Столипінської аграрної реформи?

 

 

 

1.

розв’язати проблему аграрного перенаселення

2.

зміцнити традиційну селянську общину (громаду)

3.

скасувати панщину та кріпосну залежність селян

4.

сприяти зростанню товарності сільського господарства

5.

подолати кризу сільськогосподарського перевиробництва

6.

ліквідувати церковне та монастирське землеволодіння

7.

зміцнити соціальну опору самодержавства на селі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У завданні 12 установіть відповідність (логічні пари).

Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Поставте позначки в таблиці відповідей на перетині відповідних рядків (цифри) і колонок (букви).

12.1 Встановіть хронологічну послідовність відкриття українських університетів:

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

А

Одеський університет;  

Б

Харківський університет;

В

Львівський університет;  

Г

Київський університет.

 

 

 

 

 

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

12.2 Установіть хронологічну послідовність подій.

А

Маніфест Миколи ІІ про проголошення громадянських свобод;

Б

скасування панщини на західноукраїнських землях;

В

заснування в Одесі Новоросійського університету;

Г

ліквідація полкового устрою Слобідської України.

 

12.3. Установіть відповідність між подіями та періодами, упродовж яких вони відбувалися.

 

1

діяльність у Львові гуртка “Руська трійця”

А

1854–1855 рр.

2

реформи Олександра ІІ в Російській імперії

Б

1832–1837 рр.

3

оборона Севастополя під час Кримської війни

В

1770 – 1780 рр.

4

реформи Марії-Терезії та Йосифа ІІ в Австрійській імперії

Г

1892–1893 рр.

 

 

Д

1860 – 1870 рр.

 

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

______________________________________________________________Варіант №2

Завдання 1- 6 мають чотири варіанти відповіді,

серед яких треба вибрати ОДНУ ПРАВИЛЬНУ.

  1. Прочитайте уривок з історичного джерела та дайте відповідь на запитання.

«Бувають в історії народів дати, які немовби розривають надвоє їхнє життя й кладуть межу високу посеред рівного шляху історичних подій... Ми маємо таку історичну дату – це... рік 1798-й. Того року прилетіла перша ластівка українського національного відродження – невеличка книжка, од якої початок нового українського письменства рахуємо...»  Про який твір йдеться ?

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А

«Сад божественних пісень» Г. Сковороди

Б

«Енеїда» І. Котляревського

В

«Кобзар» Т. Шевченка

Г

Запорожець за Дунаєм» С. Гулака-Артемовського

 

 

 

 

  1. Які з наведених подій відбулися впродовж першої половини ХІХ ст.?

А

Б

В

Г

 

 

 

 

1

заснування Кирило-Мефодіївського братства;

2

реформи Марії-Терезії та Йосифа ІІ в Австрійській імперії;

3

видання «Руською трійцею» альманаху «Русалка Дністровая»;

4

спорудження залізниці від Балти до Одеси;

5

утворення «Товариства об’єднаних слов’ян»;

6

скасування панщини на західноукраїнських землях;

7

упровадження на Наддніпрянській Україні єдиної системи початкової освіти.

 

Варіанти відповіді:

А

1, 2, 4, 5

Б

2, 4, 6, 7

В

1, 3, 5, 6

Г

2, 4, 5, 7

 

  1. Яке з поданих нижче тверджень є правильним?

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А

У травні 1848 р. українці Галичини створюють у Львові власний орган – Головну руську раду на противагу польській Центральній раді народовій.

Б

Демократизація суспільного життя імперії під час революції 1848–1849 рр. сприяла виданню Я. Головацьким альманаху «Русалка Дністровая».

В

Унаслідок утисків влади, в парламенті імперії, скликаному в липні 1848 р., українці не мали жодного депутата, це спричинило Львівське збройне повстання

Г

Під проводом Л. Кобилиці «холерні бунти» селян Закарпаття впродовж 1848–1849 рр. набули організованого характеру; учасниками було висунуто чіткі економічні вимоги.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Який варіант заповнення пропусків у поданому нижче твердженні є правильним?

«Напівлегальні об’єднання української інтелігенції – __________ – відновили свою діяльність у _________ роках ХІХ ст. Найбільше об’єднання того часу _________. У 1897 р. за ініціативи _________ було засновано Загальноукраїнську безпартійну організацію».


А

Б

В

Г

 

 

 

 

А

громади, 70-х, Київська громада,  В. Антоновича

Б

товариства, 80-х, Товариство українських поступовців, М. Грушевського

В

братства, 90-х, Братство тарасівців, Б. Грінченка

Г

партії, 90-х, Русько-Українська радикальна партія, І. Франка

 

 

 

 

 

 

А

Б

В

Г

 

 

 

 

  1. https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/89/8940/23.jpgНа карті заштриховано районну спеціалізацію наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.:

 

 

А

товарного садівництва

Б

товарного бурякового виробництва

В

товарного виноробства

Г

товарного зернового виробництва

 

  1. Прочитайте уривок з історичного джерела та дайте відповідь на запитання.

«На початку XX ст. на оперних сценах світу царювали четверо чоловіків – Баттістіні,  Карузо, Тітто Руффо, Шаляпін. І лише одна жінка спромоглася сягнути їхніх висот і стати врівень з ними. Найвимогливіші критики світу називали її «Незабутньою Аїдою», «Найчарівнішою Чіо-Чіо-Сан», «Вражаючою Валькірією». Про якого митця йдеться?

А

Б

В

Г

 

 

 

 

А

Г. Борисоглібську

Б

С. Крушельницьку

В

М. Садовську-Барілотті

Г

М. Заньковецьку

 

 

 

 

 

Завдання 7- 9 мають декілька  варіантів відповіді,

серед яких треба вибрати ДВІ ПРАВИЛЬНІ.

  1. Виберіть причини аграрної реформи Петра Столипіна на селі? 1

 

 

А

створити прошарок заможних селян як опору царської влади

Б

зменшити соціальне перенапруження на селі

В

не дати селянам об’єднатися із робітниками у боротьбі за власні економічні права

Г

позбавити церкву земель на користь дворян та селян

 

 

 

  1. Укажіть галузі економіки Наддніпрянщини, які найбільше постраждали від економічної кризи:   

А

деревообробна  

Б

металургійна                 

В

кам’яновугільна 

Г

текстильна

 

 

 

 

 

 


  1. Які події відбувалися на території України в роки революції 1905—1907 рр.?

 

 

А

повстання селян у Великих Сорочинцях

Б

убивство в Києві прем’єр-міністра Росії П. Столипіна

В

повстання на броненосці «Князь Потьомкін-Таврійський»

Г

«Справа Бейліса»

 

 

 

 

 

Завдання 10-11 мають декілька  варіантів відповіді,

серед яких треба вибрати ТРИ ПРАВИЛЬНІ.

1.

скасування панщини

2.

запровадження української мови в школах і судочинстві

3.

створення українського університету

4.

скасування для селян викупних платежів

5.

 поява україномовної преси

6.

 поява різноманітних українських організацій; було здобуто перший досвід парламентської діяльності

7.

 скасування поміщицького землеволодіння

  1.  Якими були позитивні наслідки революції 1905—1907 рр. для українства Наддніпрянської України?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

трудова еміграція в інші регіони імперії

2.

тиск аграрного перенаселення

3.

 бурхливий розвиток залізничного транспорту

4.

розвиток нафтової промисловості

5.

 швидкі темпи розвитку машинобудування

6.

трудова еміграція за кордон

7.

 ослаблення сільської общини внаслідок столипінської аграрної реформи

  1.     Позначте три ознаки економічного розвитку Західної України на початку ХХ ст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У завданні 12 установіть відповідність (логічні пари).

Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Поставте позначки в таблиці відповідей на перетині відповідних рядків (цифри) і колонок (букви).

  1.  Установіть послідовність явищ, притаманних історичному розвиткові

 України.

12.1

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

А

виникнення фабрики

Б

виникнення мануфактури

В

промисловий переворот

Г

виникнення ремесла

 

 

 

 

 

 

  1.  З'ясуйте кому з діячів, зображених на фото, належать наведені факти біографії.

 

 

 

 

 

 

 

 

А

актор, режисер, громадський діяч, корифей українського побутового театру, засновник першого українського стаціонарного театру

Б

композитор, етнограф, учасник громадівського руху, автор опер «Різдвяна ніч», «Утоплена», «Тарас Бульба», «Енеїда»

В

етнограф, фольклорист, брав участь у виданні журналу «Основа», автор вірша «Ще не вмерла Україна...»

Г

публіцист, один із організаторів «Старої громади», Вільної української друкарні в Женеві, видавець першого українського політичного журналу «Громада»

  1.  Установіть відповідність між прізвищами митців і сферами їхньої творчості (фактами біографії).

1

М. Лисенко

А

Художник, член Товариства «передвижників», автор картин «Весілля в Київській губернії», «Свати», «Ворожіння», «Ярмарок».

2

М. Пимоненко

Б

Композитор, автор хорових поем «Легенда», «Моя пісня», класичних обробок українських пісень «Козака несуть», «Дударик», «Щедрик».

3

С. Гулак - Артемовський

В

Живописець-баталіст, графік, автор картин «Похід запорожців на Крим», «Бій Максима Кривоноса з Ієремією Вишневецьким».

4

М. Леонтович

Г

Композитор, співак, драматург, соліст Флорентійської опери, Російської імператорської опери, автор опери «Запорожець за Дунаєм».

 

 

Д

Композитор, етнограф, учасник громадівського руху, автор опер «Різдвяна ніч», «Утоплена», «Тарас Бульба», «Енеїда».

12.3

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

  1. 2

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Історія України 9 клас (Бурнейко І.О., Хлібовська Г.М., Крижанівська Н.Є., Наумчук О.В.)
Додано
23 травня 2021
Переглядів
8270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку